Pfff het is gewoon het proberen niet waart, maar jah je bent jong en je wilt wat! Een 8 jaar geleden, heb ik zo'n tijdens m'n speedperiode met een vriendin een kleine drie weken mee heroin gechineest, m'n vriendin deed het toen al een jaar of drie, en ze heeft dat nooit aan mij getoond of gepresenteerd, ze zei steeds, dat krijg jij van mij niet. Maar jah die bewuste zomer, had ik op cafe iemand ontmoet, waar ik al mee gechineest had, en toen heeft zij met mij voor 't eerst gechineest nadat ik m'n verhaal had gedaan. Ik was 23 en dacht, ik wil vrij veel geprobeerd hebben, maar nooit niet spuiten van drugs.
Best wel een gezellige roes, maar man idd ik moest niet kotsen - maar steeds misselijk gevoel en heel soms kotsen. M'n vriendin die kotste waar ze stond en zat (bij wijze van spreken), op een zekere dag had ik van haar nog voor een 4 pijpekes gekregen ze had me ook nog een pluk weed meegegeven, maar dat pijpeke dat ik bij haar al had genomen dat bekwam me zo goed niet. Ik nam afscheid en ik ging naar m'n studio die boven haar studio was, binnengekomen heb ik die pluk weed en zilverpapier met heroin op salontafel gelegd, ik ben naar de badkamer gelopen ik heb gekotst, gekotst bah gewoon vettig - en achteraf bekeken steeds die vieze verbrandde catchou (autobanden) smaak telkens als je een pijpje hebt genomen, bah ik heb verder wat in de badkamer vertoeft om me op te frissen, pyema aan en in bed gekropen en heb nooit nog en zal nooit nog heroin gebruiken.
Twee dagen later stapte ik bij haar binnen, met haar zilverpapier ik zei dat ik die boecht nooit meer wilde hebben. Ze zei dat ik een schat was dat ik nog met dat af kwam, want dat van haar was op. En zo moest ze die dag nog niet over en weer rijden, ze had haar portie nog voor die dag. En al bij al ben ik blij dat ik er niet ben blijven aanplakken!
Mijn Raad : Don't Do It - You Have To Prove Nothing

Bubblepunk