eerste keer

ey,

soms lees ik dat je van de eerste keer heroin echt ziek wordt, dat je moet kotsen en je echt slecht voelt maar sommigen zeggen mij dan weer dat je aleen verschrikkelijke jeuk krijgt of er niet ziek van wordt...
Wat moet ik nu geloven ; wordt je echt zo ziek van de eerste keer heroine?? of valt het allemaal wel mee

thx

needlefreak

Bewuste gebruiker
De eerste keer moet je heel langzaam beginnen en niet teveel ineens. Je lichaam is die stof niet gewoon en dat kotsen is een lichamelijke reactie. Als je de 1e keer teveel ineens gebruikt ga je gegarandeerd misselijk zijn en moeten kotsen. Toch doet het dan deugd als je eens goed gekotst hebt.:mrgreen:

Jeuk zul je ook hebben. Kan best meevallen maar je kan evengoed erge jeuk hebben. Als je naar het toilet moet, zul je moeite hebben met het urineren. Je moet plassen, maar je kan soms lang voor de wc staan voor je blaas geleegd is. :mrgreen:

Al deze vervelende bijwerkingen verdwijnen na een tijd (ik heb er geen last meer van) maar zover wil je niet geraken denk ik zo. :wink:

PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.

ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??

Frisko

Badass junkie
en alle ellende wat die verslaving met zich meebrengt...
ik zou het er iig niet voor over hebben! :)

needlefreak

Bewuste gebruiker
Vergeet niet wat hierboven staat over het verslavingsgevaar!!!

shadowlama zei:
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
Voor moest je het niet weten. Aluminiumfolie heeft een matte en blinkende kant. Je dope moet je op de matte kant leggen. De blinkende kant (onderkant) moet je afbranden door er over te gaan met een kaars/aansteker.

Ook het buisje waar je mee inhaleerd, moet je zo vouwen dat de matte kant vanbinnen is. Als je je dope dan allemaal opgerookt hebt, doe je je aluminiumbuisje open en zul je nog restjes dope zien die je nog kan oproken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn broers zouden het ook maar een paar keer doen.

Ik heb het 1 x gerookt op een folie maar ik was halfdronken en de rook ging langs het buisje. Ik was toen 17 jaar oud ... is nu dus 20 jaar terug.

Zal het ooit meer vergeten, de smaak en het gevoel.
Als er nu iemand bruin dampt op mijn wc dan weet ik in ieder geval dat er een herosmoker aanwezig.

Was zeker niet zo lekker als de LSD !!! maar ja dan had ik het goed moeten doen.

Shoot me up .. but i hate needles.

:hearteyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...

BillyBilo

Badass junkie
Doodkapje zei:
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...

dan hou je er waarschijnlijk te lang een aansteker onder.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik houd nergens iets onder... hihi bruine is voor mij de limit. daar kom ik echt nooit aan... heb in mijn puberteit de film Christiane F gezien en dat ging over een 14-jarig (denk ik) heroine-hoertje, toen heb ik besloten dat nooit te doen en ben nog altijd van dezelfde mening.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
An der Bahnhof ......

spritzen wir uns tot ...

Heroine is een vloek ieder is gewaarschuwt.
Recreatief gebruik is bijna onmogelijk, bijna ..... sommige leven ermee.
Doen het 1 x per jaar, diehard cravers.

:mrgreen:

Kim

Wijs gebruiker

Daarbij is vrijwillig kiezen voor heroine gewoon debiel

"vrijwillig kiezen voor heroine"
hoe anders kan je heroine proberen of gebruiken dan er vrijwillig voor te kiezen om het eens te proberen??

Doodkapje

Wijs gebruiker
door opdringen van je "vrienden" natuurlijk!!!! die zeggen hoe leuk en geweldig het wel is en helemaal niet verslavend (denken ze dan)...

acidboy

Badass junkie
ja dan is het dus nog steeds een vrijwillige keuze, pas als iemand een naald in je onderarm stopt met wat smack, of een pistool tegen je hoofd zet en je boven een folietje duwt. Dan niet..
Maar vrije wil is iets wat mensen altijd hebben. Kijk The Devil's Advocate maar.

Doodkapje

Wijs gebruiker
vrije wil... ik ga hier een verhaaltje vertellen...

toen ik nog een klein meisje was is een neef van mij opgepakt door de politie op verdenking van moord. mijn neef was onschuldig (zelf nog maar een ventje van 17 of net 1:sunglasses:. na 10h continue ondervraging door de politie heeft hij bekend deze moord begaan te hebben...

wat ik hiermee bedoel is als je maar lang genoeg iets tegen iemand zegt (of aanbiedt/opdringt) gaat ie het geloven en is er van vrije wil echt geen sprake meer hoor...

acidboy

Badass junkie
Dat is een goed voorbeeld, indoctrinatie is ook iets wat vrije wil kan bedoezelen. Maargoed, we raken nogal offtopic op deze manier. In principe heeft een mens altijd een keus, een vrije wil.
Dat is gewoon zo.

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Pfff het is gewoon het proberen niet waart, maar jah je bent jong en je wilt wat! Een 8 jaar geleden, heb ik zo'n tijdens m'n speedperiode met een vriendin een kleine drie weken mee heroin gechineest, m'n vriendin deed het toen al een jaar of drie, en ze heeft dat nooit aan mij getoond of gepresenteerd, ze zei steeds, dat krijg jij van mij niet. Maar jah die bewuste zomer, had ik op cafe iemand ontmoet, waar ik al mee gechineest had, en toen heeft zij met mij voor 't eerst gechineest nadat ik m'n verhaal had gedaan. Ik was 23 en dacht, ik wil vrij veel geprobeerd hebben, maar nooit niet spuiten van drugs.
Best wel een gezellige roes, maar man idd ik moest niet kotsen - maar steeds misselijk gevoel en heel soms kotsen. M'n vriendin die kotste waar ze stond en zat (bij wijze van spreken), op een zekere dag had ik van haar nog voor een 4 pijpekes gekregen ze had me ook nog een pluk weed meegegeven, maar dat pijpeke dat ik bij haar al had genomen dat bekwam me zo goed niet. Ik nam afscheid en ik ging naar m'n studio die boven haar studio was, binnengekomen heb ik die pluk weed en zilverpapier met heroin op salontafel gelegd, ik ben naar de badkamer gelopen ik heb gekotst, gekotst bah gewoon vettig - en achteraf bekeken steeds die vieze verbrandde catchou (autobanden) smaak telkens als je een pijpje hebt genomen, bah ik heb verder wat in de badkamer vertoeft om me op te frissen, pyema aan en in bed gekropen en heb nooit nog en zal nooit nog heroin gebruiken.
Twee dagen later stapte ik bij haar binnen, met haar zilverpapier ik zei dat ik die boecht nooit meer wilde hebben. Ze zei dat ik een schat was dat ik nog met dat af kwam, want dat van haar was op. En zo moest ze die dag nog niet over en weer rijden, ze had haar portie nog voor die dag. En al bij al ben ik blij dat ik er niet ben blijven aanplakken!

Mijn Raad : Don't Do It - You Have To Prove Nothing

:wave: Bubblepunk

azgaza

Badass junkie
Waarom wil je er uberhaubt aan beginnen? Heb je wel eens veslaafden in je vriendenkring gezien, wil je dat dat jóu overkomt?! Wat vrienden van mijn ex waren ooit gaan gebruiken, ze begonnen met het roken ervan, een heb ik toen een aantal maanden niet gezien, toen ik hem weer zag herkende ik hem eerst niet eens, hij zag eruit alsof het hem echt niet zo veel kon schelen wie hij was, hij zei weinig.. ik kwam er later achter dat hij allang gebruikte toen we het nog niet wisten, dat ik zelf in de auto bij hem had gezeten terwijl hij onder invloed was, best woedeopwekkenda chteraf, amar het feit dat hij zijn huis, band, contact met familie en auto kwijt is.. maakt het al genoeg straf voor hem lijkt me.
En dat in minder dan een half jaar.
Echt; begin er niet aan, doe het je vrienden ook niet aan.

DreamWeaver

Badass junkie
Waarom iemand er aan zou willen beginnen? Laatst was hier een comment over hoe het voelde, iets in de trand van 'een orgasme maal 10000'. Dat is dus precies het type drug wat een hoop mensen zoeken, and even to me the thought of that effect makes me crave... :flushed:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.

Cyclizine. Tabletten van 50 mg, neem er ééntje of twee, gewoon zonder recept te koop bij de apotheek, maar ook bij de Kruidvat e.d.

Helpt enorm goed tegen misselijkheid, braken en jeuk! Je hebt nergens meer last van. Althans ik dan. Voor een vriend van me werkte het niet, toen hebben we domperidon geprobeerd, eveneens zonder recept overal verkrijgbaar, dat werkte iets beter, maar da's alleen tegen het braken!

Ik heb vanalles gebruikt maar ik weet wel dat je met je poten van deze shit af moet blijfen. Er zijn genoeg andere hele lekkere soorten drugs. Zelfs al had ik alles gehad dan zou ik nooit hero nemen. Maarja je moet zelf weten wat je doet. Ik zou het NIET doen. :(

toooz

Belezen gebruiker
Ik heb gisterren witte Hero gesnoven,

Snel effekt,

MAAR NA 30MINUTEN WIL JE DAT HET STOPT....

In mijn geval, was buiten op straat lekker chille op de bank, begon me zeer misselijk te voelen "bijna" overgeven, en mijn darmen maken geluid alsof ze verstopt zitten tot NU dus meer dan 24U/ na een gewoon lijntje te hebben gesnoven.

GEWOON NIET DOEN ........

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
Pfff, die eerste keren. Met de emmer naast je, je eerste baantjes zuigen. Die smaak, dat zwaar hoofd en het kotsen... Toch neem je een half uurtje later nog een druppel. Weer kotsen, maar dat gevoel...

In een milieu terecht komen waar je liever niet in terecht komt. Vrienden die je bestelen in je eigen huis, in vieze panden komen, vriendinnen die zichzelf verkopen voor een paar grammetjes, ...

Gelukkig had ik snel door dat dit niets voor mij was en kon ik me er tijdig uit trekken. Gelukkig verkreeg ik m'n gerief via één persoon en was het dus enkel hem dat ik moest negeren. Het heeft me eigenlijk niet veel moeite gekost om dit goedje op te geven, maar ik kan me inbeelden dat als je een eindje aan de bruinen zit, dat het verdomd moeilijk moet zijn om er nog vanaf te raken.

Iedereen die me raad vraagt omtrend heroïne zal ik steevast afraden om het te gebruiken, omdat ik gezien heb dat het een gevaarlijk goedje is die je in korte tijd doet veranderen. Je raakt in een wereld waarin je denken volledig is afgestemd op het verkrijgenen verbruiken van je voorraad.

Iedereen doet natuurlijk wat hij wil, maar er zijn IMO andere, leukere en mider gevaarlijke middelen te vinden.

Bovenaan