• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

Carpo

Newbie
Hoi allemaal, hierbij mijn eerste trip report en dus ook mijn eerste post.

31 December 2019.
Mijn eerste keer XTC, dat waren toen gele pilletjes. Begonnen de avond goed met een halve pil. Weet niet hoeveel er in de pillen zaten want heb ze toen niet getest. Ik deed dit samen met wat vrienden en mijn vriendin, het was voor haar ook de eerste keer. Na de xtc ingenomen te hebben wat gevibet op muziek. Kickte bij m’n vrienden al snel in maar merkte dat ik nog niet echt iets begon te voelen. Uurtje later toch eindelijk aan het “kaak schaatsen” zoals ze dat hier in belgie noemen :wink:. Hebben die nacht nog gefeest tot 7 uur smorgens. De dag erna vond ik dit een super ervaring en wouden we het opnieuw doen. Zijn opnieuw gele pilletjes gaan halen en hebben die ingenomen. Laat me jullie 1 tip geven, neem NOOIT 2 dagen achter elkaar XTC. De avond zelf verliep nog steeds goed, waren wel niet in de dance mood maar waren wel lekker aan het spacen en aan het praten. Avond afgelopen en gaan slapen. Ochtend erna, heel misselijk.. Kon niet wandelen, hoofd was heel licht en wist niet wat te doen. 2 weken erna was ik nogsteeds misselijk, had nachtmerries, hallucineerde vanalles en wist echt niet wat me over kwam. Tot slot, dit was een ervaring om nooit te vergeten.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Hoi allemaal, hierbij mijn eerste trip report en dus ook mijn eerste post.

31 December 2019.
Mijn eerste keer XTC, dat waren toen gele pilletjes. Begonnen de avond goed met een halve pil. Ik deed dit samen met wat vrienden en mijn vriendin, het was voor haar ook de eerste keer. Na de xtc ingenomen te hebben wat gevibet op muziek. Kickte bij m’n vrienden al snel in maar merkte dat ik nog niet echt iets begon te voelen. Uurtje later toch eindelijk aan het “kaak schaatsen” zoals ze dat hier in belgie noemen :wink:. Hebben die nacht nog gefeest tot 7 uur smorgens. De dag erna vond ik dit een super ervaring en wouden we het opnieuw doen. Zijn opnieuw gele pilletjes gaan halen en hebben die ingenomen. Laat me jullie 1 tip geven, neem NOOIT 2 dagen achter elkaar XTC. De avond zelf verliep nog steeds goed, waren wel niet in de dance mood maar waren wel lekker aan het spacen en aan het praten. Avond afgelopen en gaan slapen. Ochtend erna, heel misselijk.. Kon niet wandelen, hoofd was heel licht en wist niet wat te doen. 2 weken erna was ik nogsteeds misselijk, had nachtmerries, hallucineerde vanalles en wist echt niet wat me over kwam. Tot slot, dit was een ervaring om nooit te vergeten.

Ik mis de hoeveelheid wat je nam als info eigenlijk.

Carpo

Newbie
Ik heb ze toen niet getest maar ik denk dat ik in totaal die avond 2 volledige had genomen

Bovenaan