• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

Nietingebruikk

Badass junkie
Ik heb vrijdag voor het eerst truffels gedaan. Ik had vorige week een poging gedaan maar toen had ik ze gegeten en ik moest barken (super kut dus)
Nu heb ik vrijdag truffelthee gezet en dat ging prima (smaak valt best mee).
Ik ging na een uur best lekker! Heb Alice In Wonderland gekeken(oude film) en lekker gerelaxt.
Heb veel lachbuien gehad en super veel energie!
Ik wist dus helemaal niet dat dit legaal was.
Maar super tof spul dus! Maar niet om te eten🤢
Ik ben blij dat ik mijn ervaring kan delen! Dankjewel🤩
Kusjes.

Martinus

Wijs gebruiker
Wees wel op je hoede dat psychedelics op hogere dosis heel intens kunnen zijn. De dichter je bij ego dood kom de absurder de ervaring word.

Kwak

Bewuste gebruiker
Voor de volgende keer. Er moet minimaal twee weken tussen zitten wanneer je truffels gaat consumeren. Anders treedt er tolerantie op.
Er is een leuk boekje van Arno Adelaars. Alles over paddo's. Misschien kun je dat eerst lezen. Boekje leest makkelijk weg. Geeft iets meer diepgang over paddo's.
Of je leest de trip reports voor ervaringen:)

Green Dude

Belezen gebruiker
Nooit gehad? Dat je in het rond begint te blaffen? :wink:

@darkvampiregirl

Film kijken op truffels is wel zeer vermakelijk hoor, maar ik raad je aan ook eens een keer alle schermen uit te zetten en je omgeving te verkennen, vooral de natuur. Dan komen truffels veeeel meer tot hun recht. :)
Wat mindless zegt, truffels zijn iets wat de natuur ons geeft en komen naar mijn mening ook veel beter tot hun recht in de natuur. Een bos of het strand opzoeken is voor mij bijna een vereiste tijdens een trip.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat mindless zegt, truffels zijn iets wat de natuur ons geeft en komen naar mijn mening ook veel beter tot hun recht in de natuur. Een bos of het strand opzoeken is voor mij bijna een vereiste tijdens een trip.
Echt de natuur in is het beste, maar de grootste stap is denk ik van een virtuele realiteit (internet, film, whatsapp, etc.) naar je daadwerkelijke omgeving. De natuur is ook gewoon vlakbij te vinden. De lucht buiten, de natuurlijke elementen zoals wind, water. Bomen en planten buiten. Zelfs je omgeving binnen in je huis is al veel beter dan met je hoofd in een virtuele realiteit zitten. Geen wonder dat je met dat laatste nooit goed in een trip komt. :)

Terence McKenna noemde het:

"The felt presence of direct experience"

Green Dude

Belezen gebruiker
Echt de natuur in is het beste, maar de grootste stap is denk ik van een virtuele realiteit (internet, film, whatsapp, etc.) naar je daadwerkelijke omgeving. De natuur is ook gewoon vlakbij te vinden. De lucht buiten, de natuurlijke elementen zoals wind, water. Bomen en planten buiten. Zelfs je omgeving binnen in je huis is al veel beter dan met je hoofd in een virtuele realiteit zitten. Geen wonder dat je met dat laatste nooit goed in een trip komt. :)

Couldn't agree more! Gsm op stil of het liefst gewoon thuislaten :wink:

Nietingebruikk

Badass junkie

ja dit was echt fucked up... ik wou graag naar buiten maarja die avondklok he pffff kut corona

Bovenaan