Drientje zei:Klinkt gewoon als speed hoor.
Genoeg speed dan doe je zulke dingen ook.
^dat, lijkt me eerder dat het gewone speed is.
Drientje zei:Klinkt gewoon als speed hoor.
Genoeg speed dan doe je zulke dingen ook.
Drientje zei:Precies. Meth komt bijna niet voor als pasta, in NL is het al schaars en als je het dan hebt zullen ze er heus niet eerst pasta van gaan prutsen als je geld kan verdienen met kristallen.
Drientje zei:Fijn dat we het weer eensch zijn.
Eens.Sublimo zei:Drientje zei:Fijn dat we het weer eensch zijn.
Meestal zijn we het toch eens.![]()
Drientje zei:Eens.Sublimo zei:Drientje zei:Fijn dat we het weer eensch zijn.
Meestal zijn we het toch eens.![]()
![]()
dexdude2 zei:Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.
Sublimo zei:dexdude2 zei:Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.
Toch kan meth geen pasta zijn. Er worden kristallen gevormd tijdens het maken van meth, waarom dan moeite doen om er pasta van te maken ?
Dat van de cravings heb ik ook al gemerkt, ik weet niet hoe erg de cravings van speed zijn, maar die van meth ken ik wel. En die kunnen inderdaad best zwaar zijn.
Chris Pontius zei:Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.
Chris Pontius zei:Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.
W.F.L. zei:Had je die shit nou gerookt wist je het ook wel![]()
weyoun22 zei:Weet je niet...
Misschien bedoel je crystal meth dat op glas lijkt (de rookvorm dus) maar er is ook snuifmeth op de markt. (meth-amf-hcl)
Scopolamine zei:Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...
Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...
dexdude2 zei:Scopolamine zei:Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...
Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...
Onmogelijk, ik heb die avond zoveel van dat spul gesnoven dat als het MDPV was geweest ik nu al lang hartstikke dood was geweest. (MDPV is zo sterk spul dat je van 10mg al superstrak staat) Die visuals kwamen pas de volgende morgen, meer dan 2 uur na mijn laatste snuif en meer dan 1 uur nadat ik de 5-htp heb ingenomen, dus lijkt me heeeeel sterk dat het door de meth (?) kwam.
Een onbekende research chemical is natuurlijk mogelijk.... Maar lijkt me echt heel sterk omdat m'n vriend precies dezelfde effecten als vroeger kreeg en zei dat het typisch meth-effecten waren (en hij heeft echt wel veel ervaring met meth).