Eerste keer methamfetamine(?)

Drientje

DF-koning
Precies. Meth komt bijna niet voor als pasta, in NL is het al schaars en als je het dan hebt zullen ze er heus niet eerst pasta van gaan prutsen als je geld kan verdienen met kristallen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Precies. Meth komt bijna niet voor als pasta, in NL is het al schaars en als je het dan hebt zullen ze er heus niet eerst pasta van gaan prutsen als je geld kan verdienen met kristallen.

Ah, op die manier bedoelde je het. :grin: Ik dacht dat je het over de effecten had. :P

Wat dat betreft heb je denk ik wel gelijk, ik ken het ook alleen maar in kristalvorm. Ik had het me niet gerealiseerd toen ik het las.

Speed is na het maken al een pasta, daar gaan ze geen kristallen meer van maken. Terwijl meth wel kristallen zijn na het maken. :)

Drientje

DF-koning
Fijn dat we het weer eensch zijn.

Conclusie, zolang je het niet laat testen zul je niet weten wat je gesnoven hebt, het zou net zo goed paracetamol geweest kunnen zijn en kunnen we dit topic verder niet serieus nemen.

Ga er maar gewoon vanuit dat je speed had.

dexdude2

Belezen gebruiker
Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
dexdude2 zei:
Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.

Toch kan meth geen pasta zijn. Er worden kristallen gevormd tijdens het maken van meth, waarom dan moeite doen om er pasta van te maken ?

Dat van de cravings heb ik ook al gemerkt, ik weet niet hoe erg de cravings van speed zijn, maar die van meth ken ik wel. En die kunnen inderdaad best zwaar zijn.

dexdude2

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
dexdude2 zei:

Toch kan meth geen pasta zijn. Er worden kristallen gevormd tijdens het maken van meth, waarom dan moeite doen om er pasta van te maken ?

Dat van de cravings heb ik ook al gemerkt, ik weet niet hoe erg de cravings van speed zijn, maar die van meth ken ik wel. En die kunnen inderdaad best zwaar zijn.

Misschien is pasta een verkeerd woord om het te omschrijven maar het waren zeker geen kristallen. Het zag er uit als dit, maar dan net alsof er een heeeeeeeel klein beetje water of olie doorheen zat:
http://www.getsmartaboutdrugs.com/admin ... foil_0.jpg
Dat zijn trouwens toch geen kristallen op die foto maar gewoon "normaal poeder"??

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.

Inderdaad. Ik ben nu eigenlijk wel eens benieuwd erna. :grin:

van de link naar het plaatje ,DAT IS GEEN METh.
Ik woon in azie en heb et zelf geprobeerd.
Ik ken veel mensen die het hier gebruiken,het ziet er uit als glas brokkeltjes.
hoe helderder het 'glas'' is hoe beter het is,hoe troebeler des te slechter.
De speed zoals wij hET in nederland hebben ,dat kennen ze hier niet.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Weet je niet...
Misschien bedoel je crystal meth dat op glas lijkt (de rookvorm dus) maar er is ook snuifmeth op de markt. (meth-amf-hcl)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
weyoun22 zei:
Weet je niet...
Misschien bedoel je crystal meth dat op glas lijkt (de rookvorm dus) maar er is ook snuifmeth op de markt. (meth-amf-hcl)

De meth die je kunt snuiven is hetzelfde als de meth die je kunt roken.

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad ja, het is allebei gewoon Methamfetamine HCl. De grootte van de kristallen hangt enkel af van de herkristallisatie waarschijnlijk :P

Nu ja, misschien nog een extra garantie dat het niet versneden is na productie ofzo, zoals met MDMA kristallen. :P De vrije basevorm van meth is zoals bij pep een olie volgens mij en die wordt dus niet gerookt. Je kan wel proberen :grin:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...

Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...

Geloof me, met de meeste moeite die 'men' zou doen met 'meth', zou een zeer simpele rekristallisatie nog steeds een kristallijne structuur opbrengen..

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat mn base-oplossing wordt 'uit-gegast', -waardoor er HCl neerslag ontstaat- die dan geherkristalliseerd worden.

Zou je de base gehad hebben, zou het nog steeds een 'kristalachtige'-feeling gehad hebben.. zoals zand tss je vingers.. :grin:
Zou me wel verwonderen eigenlijk....

dexdude2

Belezen gebruiker
Scopolamine zei:
Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...

Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...

Onmogelijk, ik heb die avond zoveel van dat spul gesnoven dat als het MDPV was geweest ik nu al lang hartstikke dood was geweest. (MDPV is zo sterk spul dat je van 10mg al superstrak staat) Die visuals kwamen pas de volgende morgen, meer dan 2 uur na mijn laatste snuif en meer dan 1 uur nadat ik de 5-htp heb ingenomen, dus lijkt me heeeeel sterk dat het door de meth (?) kwam.
Een onbekende research chemical is natuurlijk mogelijk.... Maar lijkt me echt heel sterk omdat m'n vriend precies dezelfde effecten als vroeger kreeg en zei dat het typisch meth-effecten waren (en hij heeft echt wel veel ervaring met meth).

Scopolamine

Bewuste gebruiker
dexdude2 zei:
Scopolamine zei:

Onmogelijk, ik heb die avond zoveel van dat spul gesnoven dat als het MDPV was geweest ik nu al lang hartstikke dood was geweest. (MDPV is zo sterk spul dat je van 10mg al superstrak staat) Die visuals kwamen pas de volgende morgen, meer dan 2 uur na mijn laatste snuif en meer dan 1 uur nadat ik de 5-htp heb ingenomen, dus lijkt me heeeeel sterk dat het door de meth (?) kwam.
Een onbekende research chemical is natuurlijk mogelijk.... Maar lijkt me echt heel sterk omdat m'n vriend precies dezelfde effecten als vroeger kreeg en zei dat het typisch meth-effecten waren (en hij heeft echt wel veel ervaring met meth).

Wat ik zei van de MDPV heb je -omwille van mijn verwoording- verkeerd opgenomen...
Het feit dat het een pasta was, zou sowieso kunnen 'aanwijzen' dat het spul versneden was met 'iets'...
Zou men gewoonweg mannitol met bv. MDPV vermengd hebben, zou je het ook wel merken na een 'lijntje'.

Wie zou trouwens pure MDPV verkopen (in pasta vorm :confused: ) en het als 'meth' benamen.. :openmouth:

'Meth' is trouwens niet makkelijk aan te komen, terwijl 'andere middelen' wel vrij voorkomend zijn, en sommige zelfs gewoonweg via het internet te koop aangeboden worden.

Bovenaan