Eerste keer blowen

Zazuu.

Bewuste gebruiker
- flesje
- pen (die schuin afloopt)
- tape
- mesje
- joint
- aansteker

je pakt het flesje, dop gaat eraf. Je maakt onder het midden een kruisje met het mesje, daar steek je die pen even doorheen, haal je hem eruit, tape over dat kruisje, nu die pennenHULS, door die tape prikken. Hij is nu luchtdicht, of bijna helemaal luchtdicht. je vult het flesje totdat het buisje in het water zit. Stopt die joint in je pennenhuls en steekt de joint aan, je hijst via het drinkgat en als je flesje helemaal vol met rook zit haal je die huls met joint en al eruit en hijs je verder.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FWnz ... 905746.jpg

zoiets maar dan met een joint.

Biatch

Newbie
Zazuu. zei:
- flesje
- pen (die schuin afloopt)
- tape
- mesje
- joint
- aansteker

je pakt het flesje, dop gaat eraf. Je maakt onder het midden een kruisje met het mesje, daar steek je die pen even doorheen, haal je hem eruit, tape over dat kruisje, nu die pennenHULS, door die tape prikken. Hij is nu luchtdicht, of bijna helemaal luchtdicht. je vult het flesje totdat het buisje in het water zit. Stopt die joint in je pennenhuls en steekt de joint aan, je hijst via het drinkgat en als je flesje helemaal vol met rook zit haal je die huls met joint en al eruit en hijs je verder.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FWnz ... 905746.jpg

zoiets maar dan met een joint.

GENIAAL! :B

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Eerste keer blowen was ik 15.
Het waren 2 hasj stickies, in een klein speeltuintje. De eerste voelde ik niks van, dus waren we ff wa drinken halen. De 2e voelde ik dus wel en k vond t helemaal geweldig! Het is een tijdje geleden alweer, maar ik weet nog heel goed dat ik op de schommels ging zitten en de lucht begon uit te lachen omdat het zo vaag bewoog toen ik heen en weer ging.

Toen was ik nog n00b als het om drugs ging. Ik dacht tot in de 2e klas dat wiet hallucinerend werkte (tsja, voorlichting op school + het bekende beeld van wiet op TV) en wou het om die reden in principe pas proberen ver na mn 18e.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Hoor van veel mensen dat ze niets voelde de eerste keer, had ik geen last van, was echt van de kaart :P Weet ook nog precies waar, nostalgisch hoor :smoke:

Bovenaan