Een prostituee als vriendin

Mindgamer

Badass junkie
Mensen, ik zit er wel eens aan te denken om thuis te komen met een bloedmooie vrouw die het oudste beroep van de wereld beoefent.
Zijn hier mannen aanwezig die verlangen naar een soortgelijks iets? Wacky vast wel :grin:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ervaring. Maar een beetje teveel voor mij. Ik bedoel alsof zij nog van de seks geniet, het lijkt me niks trouwens. Je weet niet hoeveel sperma over haar lichaam is gekieperd. Maar ik heb smetvrees dus ik moet me bek houden

Opa

Bewuste gebruiker
Ik begrijp niet waarom je een hoer wél als geliefde zou willen hebben... :confused: ???
Ervaring.., heeft oma ook!

Mindgamer

Badass junkie
Opa zei:
Ik begrijp niet waarom je een hoer wél als geliefde zou willen hebben... :confused: ???
Haha, ervaring...
Tegenwoordig hebben vele LEKKERE Nederlandse dames die weten dat ze op mannen hun zak stampen kunnen met zwarte hakken zonder dat ze daardoor beschadigt raken, veel vingers gestoken in verspreiding om hun productieve waarneming te doen verscherpen. Beter nog, in Nederland worden vrouwen op handen en voeten gedragen door elke man die zich laten leiden door elk geurtje dat zich als een weerhaak nestelt in hun neus waar hun libido als een gek van stijgen gaat en dit geassocieerd wordt met de dame die zwarte hakken hadden onder hun voet. De vrouwen die je laten kwijlen met glinsterend haar, waar de onschuld als een druppel afvalt van hun doen & laten, zijn eigenlijk de goddelijke types die de mechaniek waar de circulatie van testosteron hun baas is, gebruiken als speeltje.

Opa

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Opa zei:
Haha, ervaring...
Tegenwoordig hebben vele LEKKERE Nederlandse dames die weten dat ze op mannen hun zak stampen kunnen met zwarte hakken zonder dat ze daardoor beschadigt raken, veel vingers gestoken in verspreiding om hun productieve waarneming te doen verscherpen. Beter nog, in Nederland worden vrouwen op handen en voeten gedragen door elke man die zich laten leiden door elk geurtje dat zich als een weerhaak nestelt in hun neus waar hun libido als een gek van stijgen gaat en dit geassocieerd wordt met de dame die zwarte hakken hadden onder hun voet. De vrouwen die je laten kwijlen met glinsterend haar, waar de onschuld als een druppel afvalt van hun doen & laten, zijn eigenlijk de goddelijke types die de mechaniek waar de circulatie van testosteron hun baas is, gebruiken als speeltje.

Uhm... Tsja instinct...
We zijn dan ook genetisch echt niet veel meer dan apen! :hearteyes:

Wacky

Badass junkie
Mindgamer zei:
Wacky vast wel :grin:

WTF !! Waarom ik ?

Serieus: Ik wil geen vrouw die actief dat beroep beoefend. Wat ze in het verleden gedaan heeft maakt me echter niet zo veel uit. Ik vind mensen met een raar of moeilijk verleden vaak juist wel interessant.

buzzrider

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Mindgamer zei:

WTF !! Waarom ik ?

Serieus: Ik wil geen vrouw die actief dat beroep beoefend. Wat ze in het verleden gedaan heeft maakt me echter niet zo veel uit. Ik vind mensen met een raar of moeilijk verleden vaak juist wel interessant.
Dat kan wel, maar zou jij een meisje willen dat zich door de (mogelijk) goorste mannen honderden of zelfs duizenden keren laten pakken heeft ?

caatje

Badass junkie
buzzrider zei:
Wacky zei:
Mindgamer zei:

WTF !! Waarom ik ?

Dat kan wel, maar zou jij een meisje willen dat zich door de (mogelijk) goorste mannen honderden of zelfs duizenden keren laten pakken heeft ?

Daar zijn die vrouwen zelf bij en geloof me....de vieste mannetjes gaan meestal naar de meiden achter het station, de centetemeijers. De meeste vrouwen (die ik kende) doen dit werk voor de fun en niet perse om de meeste mannen "binnen te halen". Knaken verdienen is leuk maar ook zij hebben hun grenzen.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het voordeel is wel dat je ze eens kunt testen of ze goed is in bed voor je ze als vriendin neemt.
Ik vraag mezelf dan wel af of je respect kunt hebben voor je vriendin waar heel Nederland of Belgie kan overhangen

Drientje

DF-koning
Wacky zei:
Mindgamer zei:

WTF !! Waarom ik ?

:hearteyes:

@ Mindgamer, ik was vorige week in de sauna en daar zat een kerel die heel grof gebouwd was en hij had een heel lief klein en fijn meisje bij zich. De vriend met wie ik was plaatste de opmerking dat ze waarschijnlijk gekocht zou zijn en dat vermoeden werd bevestigd toen ze bij het omkleden een pak geld van hem kreeg met de woorden: Volgende week wil ik je weer.

Ik vond het zo grappig dat de man veel geld aan haar uitgeeft om dan net te doen dat ze zijn vriendin is. Als je niet krijgt wat je hebben kunt zonder te betalen laat je het toch zitten?
Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.

Flaffie

Wijs gebruiker
Ik denk dat er toch wel een steekje loszit als je een prostituee als vriendin wilt hebben.
Gewoonweg RANZIG!

buzzrider

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Ik vraag mezelf dan wel af of je respect kunt hebben voor je vriendin waar heel Nederland of Belgie kan overhangen
Voila, net wat ik bedoelde, het draait toch om respect of niet soms ?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Juist, als ik met mijn vriendin seks heb, is dat iets tussen mij en mijn vriendin en niemand anders. De gedachte dat er diezelfde dag al tien man je voor is geweest, daar zou ik nog niet eens verliefd op kunnen worden

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Wat zal ik zeggen:

Ieder zijn ding?

De 1 vind het geil de ander vind het ranzig en weer een ander interessant.
Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde vinden denk ik:)

Drientje

DF-koning
Flugeltje zei:
Juist, als ik met mijn vriendin seks heb, is dat iets tussen mij en mijn vriendin en niemand anders. De gedachte dat er diezelfde dag al tien man je voor is geweest, daar zou ik nog niet eens verliefd op kunnen worden
Ik vind het op zich geen probleem als iemand veel vriendjes/vriendinnetjes heeft gehad. Ik zou hem/haar ook wel kunnen delen met anderen, fysiek gezien dan, emotioneel accepteer ik geen dwalingen.

nicolai

Wijs gebruiker
ik vind een prostituee ook niet ranzig...tenminste niet omdat ze toevallig prostituee is.

verder zou ik wel een prostituee als vriendin kunnen hebben. als ik verliefd ben dan ga ik ervoor, kan me niet schelen wie en wat iemand is.

cronos

Wijs gebruiker
als vriendin ja,maar niet als geliefde...er zouden stemmekes in mijn koppie zeggen,cronoske niet doen, neem nu dat ze hervalt in haar beroep als prostitutuee :rolleyes:

caatje

Badass junkie
cronos zei:
als vriendin ja,maar niet als geliefde...er zouden stemmekes in mijn koppie zeggen,cronoske niet doen, neem nu dat ze hervalt in haar beroep als prostitutuee :rolleyes:

Ja, eens een brandweer altijd een brandweer. :rolleyes:

Natuurlijk zijn er mensen die het uit sexverslaving doen maar de meeste doen het toch echt voor de money. En ja ook aan money kun je verslaafd raken maar als je eenmaal de ware hebt gevonden die er niet mee om kan gaan dat jij je prostitueert, dan stop je echt wel. Dat is het mooie van liefde...voor elkaar jezelf aanpassen.

nicolai

Wijs gebruiker
je aan elkaar aanpassen ja...ben ik nog niet helemaal overuit. ik denk dat je moet leven en laten leven ook in een liefdesrelatie.

cropp

Badass junkie
ik zou geen vrouw willen die als ze van haar werk komt al met 20 mannen sex heeft gehad, al helemaal niet als die mannen zo oud zijn dat ze mijn vader kunnen zijn

Flaffie

Wijs gebruiker
caatje zei:
Flaffie zei:
caatje zei:
Waarom is een prostituee nou weer ranzig?

Omdat ze der billen niet goed afveegt :rolleyes:

Domme vraag dom antwoord.

Domme vragen bestaan niet! Kortzichtigheid daarentegen.....

Domme vragen bestaan wel, jij snapt ook wel dat ik bedoel met "ranzig" dat ze met mannen naar bed gaat voor geld. Dat is gewoon mijn "mening" Ik vind dat ranzig als dat mijn vriendin zou zijn. Het idee dat zij met andere naar bed gaat voor geld. Where is the love?
Jij hebt nu wel bewezen dat jij kortzichtig bent. Alleen al om het feit dat je mijn mening niet respecteert

3970

Wijs gebruiker
Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....

Mindgamer

Badass junkie
Inderdaad, hoeren zijn afstandelijk totdat ze je grote pik voelen...
Heb zelfs een hoer zien klaar komen toen ik daar op lag te racen.
Echt he, dit is mijn nieuwe verslaving :grin:

Flaffie

Wijs gebruiker
3970 zei:
Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....

Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.

Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.

cronos

Wijs gebruiker
3970 zei:

ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben :wink:

3970

Wijs gebruiker
Flaffie zei:

Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.

Maak jezelf geen illusies; je bent echt niet de enige waar ik wel eens op reageer :rolleyes: En misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt. :tearsofjoy:

Flaffie

Wijs gebruiker
3970 zei:
Flaffie zei:

Maak jezelf geen illusies; je bent echt niet de enige waar ik wel eens op reageer :rolleyes: En misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt. :tearsofjoy:

Ik zeg niet dat ik de enige ben waar jij op reageert !?
Het gaat erom dat jij nog nooit een normale reactie hebt gegeven op iets wat ik heb gezegd.
Zielig ..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een relatie draait niet alleen om elke dag keihard neuken...

thuis eet ik geen friet, toch bak ik elke dag 20 kilo.

Bovenaan