Mindgamer zei:Wacky vast wel![]()
Wromtraxe zei:Maar ik heb smetvrees dus ik moet me bek houden
Haha, ervaring...Opa zei:Ik begrijp niet waarom je een hoer wél als geliefde zou willen hebben...???
Ervaring.., heeft oma ook!
Mindgamer zei:Haha, ervaring...Opa zei:Ik begrijp niet waarom je een hoer wél als geliefde zou willen hebben...???
Ervaring.., heeft oma ook!
Tegenwoordig hebben vele LEKKERE Nederlandse dames die weten dat ze op mannen hun zak stampen kunnen met zwarte hakken zonder dat ze daardoor beschadigt raken, veel vingers gestoken in verspreiding om hun productieve waarneming te doen verscherpen. Beter nog, in Nederland worden vrouwen op handen en voeten gedragen door elke man die zich laten leiden door elk geurtje dat zich als een weerhaak nestelt in hun neus waar hun libido als een gek van stijgen gaat en dit geassocieerd wordt met de dame die zwarte hakken hadden onder hun voet. De vrouwen die je laten kwijlen met glinsterend haar, waar de onschuld als een druppel afvalt van hun doen & laten, zijn eigenlijk de goddelijke types die de mechaniek waar de circulatie van testosteron hun baas is, gebruiken als speeltje.
Nee, maar dat maakt van jou wel een VIP-klant3970 zei:Die van mij gedraagt zich wel eens hoerig, maar dat telt zeker niet?![]()
Mindgamer zei:Wacky vast wel![]()
Dat kan wel, maar zou jij een meisje willen dat zich door de (mogelijk) goorste mannen honderden of zelfs duizenden keren laten pakken heeft ?Wacky zei:Mindgamer zei:Wacky vast wel![]()
WTF !! Waarom ik ?
Serieus: Ik wil geen vrouw die actief dat beroep beoefend. Wat ze in het verleden gedaan heeft maakt me echter niet zo veel uit. Ik vind mensen met een raar of moeilijk verleden vaak juist wel interessant.
buzzrider zei:Dat kan wel, maar zou jij een meisje willen dat zich door de (mogelijk) goorste mannen honderden of zelfs duizenden keren laten pakken heeft ?Wacky zei:Mindgamer zei:Wacky vast wel![]()
WTF !! Waarom ik ?
Serieus: Ik wil geen vrouw die actief dat beroep beoefend. Wat ze in het verleden gedaan heeft maakt me echter niet zo veel uit. Ik vind mensen met een raar of moeilijk verleden vaak juist wel interessant.
Wacky zei:Mindgamer zei:Wacky vast wel![]()
WTF !! Waarom ik ?
Flaffie zei:Ik denk dat er toch wel een steekje loszit als je een prostituee als vriendin wilt hebben.
Gewoonweg RANZIG!
Voila, net wat ik bedoelde, het draait toch om respect of niet soms ?Flugeltje zei:Ik vraag mezelf dan wel af of je respect kunt hebben voor je vriendin waar heel Nederland of Belgie kan overhangen
Ik vind het op zich geen probleem als iemand veel vriendjes/vriendinnetjes heeft gehad. Ik zou hem/haar ook wel kunnen delen met anderen, fysiek gezien dan, emotioneel accepteer ik geen dwalingen.Flugeltje zei:Juist, als ik met mijn vriendin seks heb, is dat iets tussen mij en mijn vriendin en niemand anders. De gedachte dat er diezelfde dag al tien man je voor is geweest, daar zou ik nog niet eens verliefd op kunnen worden
caatje zei:Waarom is een prostituee nou weer ranzig?
Flaffie zei:caatje zei:Waarom is een prostituee nou weer ranzig?
Omdat ze der billen niet goed afveegt![]()
Domme vraag dom antwoord.
cronos zei:als vriendin ja,maar niet als geliefde...er zouden stemmekes in mijn koppie zeggen,cronoske niet doen, neem nu dat ze hervalt in haar beroep als prostitutuee![]()
caatje zei:Flaffie zei:caatje zei:Waarom is een prostituee nou weer ranzig?
Omdat ze der billen niet goed afveegt![]()
Domme vraag dom antwoord.
Domme vragen bestaan niet! Kortzichtigheid daarentegen.....
3970 zei:Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
3970 zei:Het was een normale vraag m.i., maar jij bent waarschijnlijk niet slim genoeg om dat in te zien, laat staan er een duidelijk en samenhangend antwoord op te geven. En prostitutie heeft niets met "Love" te maken btw....
Flaffie zei:Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.
Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.
En misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt. 3970 zei:Flaffie zei:Gast ik weet dat jij alleen maar commentaar op mij hebt.
Laat mij gewoon mijn mening geven.
Als je een prostituee bent dan neuk je zonder enig gevoel van liefde.
Wat is er mis met die zin.
En kom nou niet met de opmerking dat ik niet slim genoeg ben om dat in te zien.
Het maakt niet uit wat ik zeg .. Jij zoekt gewoon heel de tijd naar reacties van mij waar jij weer zulk soort antwoorden op kan geven .. best zielig.
Maak jezelf geen illusies; je bent echt niet de enige waar ik wel eens op reageerEn misschien reageer ik vaker op uitspraken van jou, omdat je daar eigenlijk gewoon om vraagt.
![]()