jcutter123 zei:Ik ervaar de laatste tijd continue een irritante druk op mijn voorhoofd. Zou dit te maken kunnen hebben met het ontwikkeling van je hersens of mijn drugs gebruik of een combi daarvan?
haha nee het klopt bijnaJuliaLenco zei:Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt.![]()
Amvitamine zei:haha nee het klopt bijnaJuliaLenco zei:Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt.![]()
Het ontneemt vocht aan je hersenen waardoor je hersenvlies tegen je hersens aan komt te liggen en dit veroorzaakt de hoofdpijn
![]()
Amvitamine zei:haha nee het klopt bijnaJuliaLenco zei:Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Het ontneemt vocht aan je hersenen waardoor je hersenvlies tegen je hersens aan komt te liggen en dit veroorzaakt de hoofdpijn
![]()
jcutter123 zei:Ik ervaar de laatste tijd continue een irritante druk op mijn voorhoofd. Zou dit te maken kunnen hebben met het ontwikkeling van je hersens of mijn drugs gebruik of een combi daarvan?
jcutter123 zei:Nee, het is geen slaap gebrek, dat dacht ik zelf ook al. Misschien valt dit te aspecteren aan mijn psychedelica gebruik?
jcutter123 zei:Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.
Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
jcutter123 zei:Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.
Ik denk zelf dat het kan komen door een gebrek aan zuurstof wat een oorzaak is van een nicotine gebrek. Is dit mogelijk? Ik heb net getraind en merk dat de druk op mijn voorhoofd weer heftiger is geworden. Vreemd. Ik ben al een aantal weken gestopt met het roken van kanker stokken en cannabis.
loadrunner zei:Een balansdagje, net als met veel of een keertje meer dan gemiddeld eten, krijg je last van je darmen. Dit is met sommige drugs ook. Best wel lekker, maar je hoofd zit dan even vol, en moet weer leegstromen.
Probeer eens mediteren. een dagje met gezonde lekere dingetjes, vers fruit, groene thee. en dan op een stoel gaan zitten, en niets anders doen dan luisteren naar je ademhaling, en prober elke gedachte los te laten die in je opkomt. Deze gedachte erbij zien te houden "adem in, adem uit." en dan diep door je neus inademen, en langzaam door de mond weer uitademen. op den duur voel je je ademhaling door je hele lichaam.
Verfrissend.

Soma zei:jcutter123 zei:Ik keek vanochtend in de spiegel en zag tot mijn grote verbazing dat er een 3de oog is geopend. De commentaar die ik er op kreeg was niet normaal.
Dit klinkt voor mij eigenlijk ook wel trippraat..
Heb je hier wat bronnen van?Ik weet dat dit een oud topic is, maar toch wil ik nog reageren omdat volgens mij de juiste reactie er nog niet bijstaat. Iemand anders kan hier dus baat bij hebben.
Ik heb dit gevoel ook al meer dan een half jaar. Dit is gekomen bij mij door teveel xtc, maar komt door alle drugs die werken op het serotonerge kanaal (serotonine). Dit is niet het gevolg van stress of slaapgebrek. Dit is een bekend gevolg en kan lang aanhouden. Ik kan je vertellen dat het hopelijk gewoon uitzitten is, want je kunt er niks aan doen. Welk hersengedeelte dit veroorzaakt is mij onbekend.
Deze bedoel je?Trimbos xtc onderzoek naar langdurige klachten. Kun je googelen.