Druk op voorhoofd

Jippiekajeej

Experimenterende gebruiker
Ik heb gewoon teveel gebruikt en schade wordt dan exponentieel groter. Ik had graag iemand gehad die me dit nu kon zeggen. Je kunt je hersenen niet repareren dus gebruik niet teveel drugs die op serotonine werken zoals lsd, keta en xtc. Als het fout gaat, is het meteen raak. Ik voel nu de gevolgen. Kan ook al half jaar niet fitnessen. M'n lichaam repareert zichzelf niet :confused: ik ben altijd alert en wakker. M'n hersenen kunnen niet goed het parasympathische (rust) activeren.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb gewoon teveel gebruikt en schade wordt dan exponentieel groter. Ik had graag iemand gehad die me dit nu kon zeggen. Je kunt je hersenen niet repareren dus gebruik niet teveel drugs die op serotonine werken zoals lsd, keta en xtc. Als het fout gaat, is het meteen raak. Ik voel nu de gevolgen. Kan ook al half jaar niet fitnessen. M'n lichaam repareert zichzelf niet :confused: ik ben altijd alert en wakker. M'n hersenen kunnen niet goed het parasympathische (rust) activeren.
Tja, het is allang bekend dat xtc misbruik schadelijk is. Die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de gebruiker. Elke site waarschuwt ervoor en heeft het over de veilige dosering en de 3 maanden regel.

Jippiekajeej

Experimenterende gebruiker
Ok. Goed nieuws zeg! Ik had via de huisarts een afspraak gekregen bij een neuroloog van de slaapkliniek Ede. Weinig hoop had ik. Ivm corona een telefoontje gehad en zij schreef me amitriptyline voor. Ik lees even online op Screenshot_20200501_110938_com.google.android.apps.docs.jpg
hun site waarvoor dit goedje wordt gebruikt. Mijn precieze klacht staat hier perfect omschreven! Dit is exact waar ik last van heb. Ik merkte al dat als ik zelf prikkels (drukte) wat vermeed het beter ging. Maar snachts heb ik daar geen controle over natuurlijk. Enfin, het spul moet even opbouwen in je lichaam 2 weken en dan merk je pas wat. Nou, dat was niet nodig. Eerste nacht gewoon 8 uur geslapen en 2 uur gesluimerd. Nu tweede en derde dag ook prima. Voel me zo veel beter en de druk is ook eigenlijk weg.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Jippiekajeej , goed dat je mensen waarschuwt. Helaas zijn velen zo hoor dat ze zo maar drugs nemen zonder zich eerst te informeren.
Ik verbaas mij er wel over: men zit de godganse dag op internet voor “domme” dingen maar opzoeken over veilig harddrugs gebruik homaar.
Ik hoop dat jij je snel weer de oude voelt, sterkte!

Syl

Badass junkie
Ok. Goed nieuws zeg! Ik had via de huisarts een afspraak gekregen bij een neuroloog van de slaapkliniek Ede. Weinig hoop had ik. Ivm corona een telefoontje gehad en zij schreef me amitriptyline voor. Ik lees even online op Bekijk bijlage 6379
hun site waarvoor dit goedje wordt gebruikt. Mijn precieze klacht staat hier perfect omschreven! Dit is exact waar ik last van heb. Ik merkte al dat als ik zelf prikkels (drukte) wat vermeed het beter ging. Maar snachts heb ik daar geen controle over natuurlijk. Enfin, het spul moet even opbouwen in je lichaam 2 weken en dan merk je pas wat. Nou, dat was niet nodig. Eerste nacht gewoon 8 uur geslapen en 2 uur gesluimerd. Nu tweede en derde dag ook prima. Voel me zo veel beter en de druk is ook eigenlijk weg.

Ik heb zelf ook amitriptyline ruim 10 jaar gebruikt.
Alleen kreeg ik het via de internist voor mijn darmziekte.
Dit medicijn werkt ook op de pijn zenuw, hierdoor had ik niet constant pijn.
Heb nooit bijwerkingen ervan ervaren.
Meestal na inname s'avonds werd ik na 30 min moe.
Kon er goed op slapen!!.

Bovenaan