drugs

phappel

Newbie
Hard drugs is gewoon zeer gevaarlijk voor de mens. Soft drugs daarentegen moet men m.i. gewoon legaliseren aangezien dit bij normaal gebruik niet gevaarlijk is. het spreekwoord is toch als er maar geen "te" voorstaat. peter :wave:

moonflower

Experimenterende gebruiker
T is maar hoe je "te" ervaart he, maar idd Sdrugs legaliseren (tot welke hoeveelheid dan ook, zolang t maar > 5 gram is) zou een goede zaak zijn, misschien gaat dan zelfs de prijs wel naar beneden :sunglasses:, Hdrugs gebruik ik nie, legaliseren daarvan lijkt mij niet zo'n goed idee :stoned:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
wtf, hard-softdrugs... waar ligt de scheidingslijn??? welke drugs zijn dan volgens u softdrugs? enkel lsd als ge uwen theorie volgt over niet schadelijk, en dais dan 'officieel' een harddrug...

en softdrugs nie schadelijk??? wiet paffe is ook schadelijk (test: snijdt uw longe openen observeer :tongueout:)

Osi`

Bewuste gebruiker
idd oude thread blijkbaar, maar toch waard om er een antwoord op te geven, kvind legaliseren opzicht zelf min of meer toch dom, er zijn voordelen, maar ook nadalen, om het legaal te maken, dient men er ook belastingen op te heffen (taxen) dus zal de wiet in feite gewoon duurder worden :)

Maar de criminelen gaan weg en de wiet zou normaal gezien beter gecontroleerd moeten worden (dus gewoon a la alcohol en dat je geen vuil shit in je krijgt)

Toch zou ik het liever hebben dat het gewoon blijft zoals het is, gedoogt worden :) Geen belastinen etc .. van vuile dingen merk ik ook niet echt iets, tis duur, maar minder duur dan wiet met belastingen als het zou komen. Want ik betaal zelf al veel te veel voor mijn wiet vind ik zelf, en ja, een boomke hier neerplanten is makkelijk gezegd trouwens, want ik leef nog onder het dak van m'n ouders en die willen niet dat ik hier een cannabis plantje neerzet.

karton

Experimenterende gebruiker
legalisatie

De beste oplossing voor drugs is legalisatie.
Ik ben voorstander om alle drugs te legaliseren.
Baas in eigen hoofd.
der gaan niet plots veel meer mensen drugs gaan gebruiken.
de mensen die willen gebruiken doen het toch en vinden toch een manier om het zich aan te schaffen. Denk zelfs dat er minder mensen drugs gaan gebruike want het verboden sfeertje is weg.
de overheid kan controle uitoefenen op verkoop en kwaliteit ervan. laten we zegge dat je een soort van apotheken hebt om de drugs aan de man te brenge.
Geen drugscriminaliteit meer.
tzou echt zoveel beter zijn alles te legalisere maar ja, breng dat maar es aan de man e.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Hou het zoals het nu is en geef beter voorlichting zonder alleen de gevaren maar ook de voordelen onder den mens te brengen.

Met voordelen bedoel ik geen heroiene of andere vernietegende drugs maar denk dan meer aan paddo`s, peoty en ayyahuasca, enz.

Bovenaan