TheRealKoekert
Bewuste gebruiker
Toenstraks 5-MeO-DMT gedaan. 10-12mg was de dosis. (Weet het niet meer precies) Had eerst 15mg op mijn weegschaal liggen maar dat vond ik iets te veel van het goede. Ben zelf redelijk ervaren met trippen. Maar DMT is toch altijd even wennen omdat het next level is. De vorige keer N,N-DMT was echt al jaren geleden.
De eerste minuut had ik even een soort korte paniek aanval. Misschien hielp het ook niet mee dat ik het “gesandwhiched” gerookt heb met wiet. Dat de eerste unbewuste reactie van je brein is: Oh lekker dit ken ik. En niet veel later oh fuck wat is dit. Maar waarschijnlijk was het vooral gewoon de DMT waar ik even aan moest wennen.
De meeste tripmiddelen komen langzaam opzetten en zo kun je er ook langzaam aan wennen. DMT roken/vapen propt dit process van misschien wel een uur in iets van 1 minuut. Maargoed ik heb mijzelf ook weer vrij snel weten te kalmeren met mijn kat en daarna genoten van muziek en visuals. Visueel leek het meer op een hogere dosis 2C-B dan N,N-DMT. Dus alles begon hevig te golven. Van de 15-20 minuten die ik echt getript heb (schatting) was de eerste minuut misschien wat onprettig. En daar wen je misschien ook nooit aan? Het is denk ik vrij lastig om met totale rust/ontspanning een DMT trip in te gaan?
Verder kan ik het slechts vergelijken met die ene keer dat ik N,N-DMT deed en een breakthrough had. Toen was ik echt in een andere wereld. Dat is niet mogelijk met 5-MeO-DMT denk ik? Aangezien het allemaal veel minder visueel is. Eigenlijk zou ik N,N-DMT ook nog eens moeten proberen op een iets lichtere dosis.
De eerste minuut had ik even een soort korte paniek aanval. Misschien hielp het ook niet mee dat ik het “gesandwhiched” gerookt heb met wiet. Dat de eerste unbewuste reactie van je brein is: Oh lekker dit ken ik. En niet veel later oh fuck wat is dit. Maar waarschijnlijk was het vooral gewoon de DMT waar ik even aan moest wennen.
Verder kan ik het slechts vergelijken met die ene keer dat ik N,N-DMT deed en een breakthrough had. Toen was ik echt in een andere wereld. Dat is niet mogelijk met 5-MeO-DMT denk ik? Aangezien het allemaal veel minder visueel is. Eigenlijk zou ik N,N-DMT ook nog eens moeten proberen op een iets lichtere dosis.
Laatst bewerkt: