Mayan..
Ik zat nog niet in de helft van dit topic of ik nam het besluit om elke post van jouw gewoon te skippen.
Onderweg af en toe nog geprobeerd om eentje te lezen... tevergeefs.
Altijd maar blijven doordrammen, blijven zagen, blijven janken en jammeren met je bullshit-argumenten die beweren dat de negatieve kanten van dagelijks stoned zijn alleen maar bij de persoon zelf ligt.
Terwijl ik GEEN ENKELE POST heb gelezen waarvan ik dacht: "Hmm.. ok, misschien, of wie weet..."
Uit al de posts die ik heb gelezen, kan ik ook alleen maar uit nemen dat je een junk bent.
Waarom?
Een week zonder wiet MOETEN omdat je niet anders kan, doet je niet veranderen. Ok, daar kan ik nog mee akkoord gaan.
Maar een week zonder wiet KUNNEN terwijl je geld genoeg hebt om je verslaving te kunnen onderhouden........

Je blowd 300 euro per maand -> 10 euro per dag -> afgerond 2 gram per dag.
Dat wordt 60 gram in een maand en bijna een kilo per jaar (misschien toch een kilo als je eerlijk bent tegenover jezelf...

).
GENOEG OM EEN TIJD TE MOETEN STOPPEN
TE VEEL OM EEN TIJD TE KUNNEN STOPPEN
Stoppen kan natuurlijk ALTIJD.
Die beslissing moet je zelf nemen, nadat je je verslaving hebt toegegeven en je besloten hebt om er iets aan te doen.
Niet alleen respect naar Lysergine omdat hij gelijk heeft, maar ook omdat hij de discussie tussen jullie echt amusant wist te maken.
Amusant genoeg om jouw bullshit te skippen. LOL
En tenslotte een daverend applaus voor onderstaande post die mij echt aan het denken heeft gezet over mijn tabakverslaving.
Hoewel ik na 4 jaar dagelijks roken het niet echt een verslaving durf noemen. Omdat ik nog KAN stoppen. Iemand die tientallen jaren rookt, moet daar zelfs niet aan denken.
Maar principieel gezien dé ultieme reden om als blowende individu te stoppen met kapitalen uit te geven aan drank en tabak.
BE HIGH
FUCK STONED
lysergine25 zei:
Als de politiek de marijuana zou legaliseren wordt het nog duurder dus dat wil je al niet !
En ... dat de politiek het niet kan legaliseren komt door de druk van de USA n het hoerige Frankrijk.
Daarom zal/is het gedoogbeleid aan zijn einde gekomen.
criminalisering van de hennepteelt lijdt tot hogere prijzen en vervuilde produkten. Het gedoogbeleid heeft zo wie zo niets te maken met 5 planten in huis of in je tuin. Hennep telen is verboden en je mag neit meer dan 15 gram in huis en 5 gram op zak hebben. De straffen zijn verdubbeld en het SEON is aktiever danooit. Dan heb je ook een de kliklijnen.
Er zal 50% van de coffeeshops dicht gaan en alle growshops zullen sluiten.
Wij kunnen daar niets aan doen, als je naar een feest gaat wordt je wietje afgepakt en je mag wel hun gore bier kopen. Hun gore tabak en hun gore bier !!
Het beleid wordt gemaakt door incapble christen honden.
Wil je daar verandering inbrengen ? Dan had je moeten stemmen op Groenvrij.
Wie heeft er wel gestemd op Groenvrij behalve mij ? Nou ?
Wil je de regering bannen dat kan !! Drink hundrank niet meer koop hun tabak niet meer en rijdt op APO.
En natuurlijk grow je eigen wiet !!
Bonie for president fuck de Christen Unie en het CDA