Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan.![]()
splifftail zei:Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
Dan kan je ze gaan slikken, je voelt het veel langer als je slikt, het nadeel is wel dat je er een vrij zware crash van zal krijgen bij uitwerking. Dat nadeel heb je niet of toch milder als je het snuift. Het snuiven duurt minder lang, het werkt harder en is ook sneller waarneembaar. Het grote nadeel daaraan is dan weer dat het zeer verslavend werkt. Maar ik raad slikken dus aan.![]()
je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven???) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....
splifftail zei:Areyouexperienced? zei:Ik betwijfel dat het een vloeistof is hoor, ik ben zelfs vrij zeker daarvan. Het zal een of ander poeder of kleine bolletjes zijn.Capsule uit elkaar halen en fijnhakken die handel. Ookal slik je het.
je weet duidelijk niet waar je t over hebt, hou dan je advies voor je. Concerta is een vaste capsule die niet uit elkaar te halen is. Het werkt met 1e schil als eerste dosis, daarna is de capsule die deels gevuld is met werkzaam methylfenidaat EN DUWstof welke laatste ervoor zorgt dat de werkzame stof gereguleerd afgegeven wordt, die stof duwt de andere stof door een gaatje naar buiten. Uitelkaar peuteren kan (kies je de groene of de wit/gele helft om op te snuiven???) maar is veel en vervelend werk. de stof plakt enorm, ook met snuiven zul je merken dat je neusvleugels dicht kunt plakken. Beter is zorgen voor afgifte in een keer: kapot maken dus en doorslikken.....

dat is wel chill ja.Areyouexperienced? zei:Ik heb het al veel gecombineerd met drank. Maar dat was dus ritalin. Ik weet het niet met die concerta... Maar het is wss ook wel mogelijk (zelfde stof) en niet zo gevaarlijk, beschouw het als speed + drank. Vooral leuk als je nachtje door wilt halen.
acidboy zei:Maar nogmaals, als je speed gaat snuiven... Waarom zou je je dan nog verlagen tot het kloten met inferieure farmaceutica die qua werking op amfetamine lijken?
acidboy zei:Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg.![]()

je moet je amfetamintjes ook niet van de straat halen maar bij een dealer oid...Angramar Temenos zei:acidboy zei:Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg.![]()
Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit?![]()
plantenbak zei:je moet je amfetamintjes ook niet van de straat halen maar bij een dealer oid...Angramar Temenos zei:acidboy zei:Ach hou toch op man. Gewoon amfetamine snuiven, niet die andere troep, bindmiddelen, alles. Ga toch weg.![]()
Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit?![]()
Angramar Temenos zei:Weet je hoeveel bagger er in de meeste straatamfetamine zit?![]()
Dat is wel waar maar het effect is niet echt spannend. Je kunt het wel gebruiken voor het studeren maar niet om hard op te gaan ofzo.langeman zei:Als je nou de dosis opschroeft? Door de geleidelijke afgifte heb je dan toch een lang effect? Het is mss wat lastiger de juiste dosis te bepalen. Of denk ik nu te te simpel?
Winehouse zei:Ik denk dat concerta slecht recreatief te gebruiken is. De pil 'kick't niet in, zoals bij Ritalin. Ze werken lang en geleidelijk, niks voor het recreatieve dus! Ik krijg ze voorgeschreven.
Door de pil te breken werkt het natuurlijk wel als de normale methylfenidaat.
Pak je een spiegel of iets anders wat plat is en niet zomaar breekt, dus geen cd doosje. Pil er op, bierdopje op je pil en een beetje met beleid pletten, met een pasje alle brokjes en poedertjes bij elkaar schrapen, nog een keer pletten, enz enz.Spacieweezie zei:Dan lees ik wel dat je het 'maar moet pletten' als je het wilt snuiven maar hoe krijg je in godesnaam zo'n pil (zonder het eerste omhulsel) geplet? Dat ding is heel hard. Het enige wat gebeurd is dat de zijdes die de tafel en het pletmateriaal raken een beetje plater worden.
cropp zei:Pak je een spiegel of iets anders wat plat is en niet zomaar breekt, dus geen cd doosje. Pil er op, bierdopje op je pil en een beetje met beleid pletten, met een pasje alle brokjes en poedertjes bij elkaar schrapen, nog een keer pletten, enz enz.Spacieweezie zei:Dan lees ik wel dat je het 'maar moet pletten' als je het wilt snuiven maar hoe krijg je in godesnaam zo'n pil (zonder het eerste omhulsel) geplet? Dat ding is heel hard. Het enige wat gebeurd is dat de zijdes die de tafel en het pletmateriaal raken een beetje plater worden.
Tot je alleen maar poeder hebt en geen brokjes.
Duurt bij een flinke pil 20 seconden.