combineren?

masterblaster

Experimenterende gebruiker
ik weet niet goed in welke forum deel ik dit neer moet zetten dus doe ik het hier maar.
op vakantie nemen mijn vrienden en ik een paaar verschillende drugs mee, nou is mijn vraag welke kan je goed combineren en welke zeker niet.

keta,mdma,xtc,pep

Play_bunny

Wijs gebruiker
mdam en xtc is hetzelfde, maar dat even terzijde.
Ik zou weinig tot niets combineren, het heeft toch allemaal een andere werking.
Ik weet wel dat mdma en pep op zich wel samen gaat, alleen haal je dan wel dat love-gevoel van de mdma weg.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gewoon beginnen met mdma/xtc als het effect wat mindert een lijn speed snuiven, dat vond ik vroeger toch altijd demax :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
gewoon beginnen met mdma/xtc als het effect wat mindert een lijn speed snuiven, dat vond ik vroeger toch altijd demax :)

Ik deed eerder toen ik nog speed gebruikte, altijd andersom. Eerst speed en dan een pil of 2 :sunglasses:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Alles apart.
Wil je toch drugs gaan combineren zou ik nog wat ghb meenemen, kun je met alles combineren en is super lekker

masterblaster

Experimenterende gebruiker
bedankt mensen en ik ga maandag dus heb weinig kans om nog lsd of ghb te regelen en die 2 heb ik ook nog nooit gedaan dus die doe ik wel een andere week. bedankt!!!!!

DreamWeaver

Badass junkie
Veel plezier!
Ikzelf zou het als volgt doen:

Avond 1: Keta snuiven tot je niet meer kan en dan ergens gaan zitten en verdwijnen in een K-hole :)
Avond 2: Beginnen met Mdma-xtc. Zodra dit begint uit te werken flink pep ertegenaan :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
keta,mdma,xtc,pep

De pep wegmikkeren.

Xtc en mdma is hetzelfde naar mijn weten (als je echte xtc hebt)
Eerst xtc, en dan als het wat minder wordt (zeg tegen een uur of zeven/acht 's ochtends) lekker rustige plek zoeken en helemaal in de warrie raken van de keta :hearteyes:

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
keta,mdma,xtc,pep

De pep wegmikkeren.

Eerst xtc, en dan als het wat minder wordt (zeg tegen een uur of zeven/acht 's ochtends) lekker rustige plek zoeken en helemaal in de warrie raken van de keta :hearteyes:

een pilletje is bijna nooit hetzelfde als mdma kristallen

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
keta,mdma,xtc,pep

De pep wegmikkeren.

Ja okee, maar hier staat mdma. Is poeder eigenlijk hetzelfde als kristallen, ja toch?

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
keta,mdma,xtc,pep

De pep wegmikkeren.

Ja okee, maar hier staat mdma. Is poeder eigenlijk hetzelfde als kristallen, ja toch?
poeder is niks anders als vermalen kristallen. maar vaak versnijden ze het dan nog wel

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
keta,mdma,xtc,pep

De pep wegmikkeren.

poeder is niks anders als vermalen kristallen. maar vaak versnijden ze het dan nog wel

Ja dacht al zoiets, had laatst poeder gesnoven (AUW!!) Maar bedankt voor de info :wave:

Bovenaan