combi xtc+speed

-house-

Experimenterende gebruiker
Is dit een leuke combi , zo ja wat eerst de speed of xtc? of merk je weinig van de xtc door de speed?.

kan namelijk weinig vinden over deze combi , iemand ervaringen ? en welke dosering?

Immo

Badass junkie
Zonder speed geen xtc bij mij, Zonder speed word ik alleen maar loom en wazig van xtc.

-house-

maar heb je dan wel een lekker mdma gevoel ? niet dat de speed het overheerst. ik wordt ook hangerig van xtc terwijl ik eigenlijk los wil gaan maar dat lukt niet echt omdat ik er gewoon heel chill van wordt en opga in de muziek

Dopezilla

Badass junkie
In de meeste xtc pillen tref je vaak al speed aan. Mijn leverancier zit hier ook aan vast helaas. Als je van wazig houdt zal de speed weinig toevoegen aan je beleving, want het maakt je juist scherper en zet je wat meer neer op de wereld. Wel is het fijn om lekker lang op door te kunnen gaan.

Pure mdma is meer mijn ding, though. Maar goed, ik kan er nog altijd niet aan geraken.

Olle

SperSIZEboon

Badass junkie
pure mdma vind ik echt geen feestdrug, dan wil ik alleen maar hangen en loom zijn. niet echt relaxt op een housefeest. sta je dan met je elastiekenbenen

Immo

Badass junkie
Ollemann zei:
In de meeste xtc pillen tref je vaak al speed aan.

Dat is niet waar, xtc pillen met speed erin zijn erg schaars en komen niet vaak voor. (kan het grafiekje even niet vinden waarin staat hoeveel % van de geteste pillen in Nederland speed bevatten).

OT: De een vindt speed wel een toevoeging en de ander niet, wanneer ik xtc gebruik doe ik dat op feesten en wil ik heel de nacht uit mijn dak gaan. Voor mij voegt het wel waarde toe omdat ik geen zin heb om dan ergens een beetje te zitten/hangen.

kunlan

Belezen gebruiker
Voegt idd wel wat energie toe aan je MDMA, en als je het rustig houd qua hoeveelheid speed heb je heus nog wel love-feeling als je serotonine dat toelaat :)

En in XTC pillen zit inderdaad maar iets van 3% van de gevallen Speed...

Hou wel in je achterhoofd dat deze combo schadelijker voor je hersenen kan zijn dan afzonderlijk gebruik.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Leuke combo als je op een feest(je) bent. Wat mij betreft altijd eerst de X dan de pep, andersom merk je volgens mij vrij weinig van de MDMA.

Maar mijn ervaringen hiermee zijn alweer van een aantal jaren geleden, toen ik nog wel eens wat MDMA kristal toegestopt kreeg op een feestje.Gebruik het nu eigenlijk alleen nog maar in thuis setting met vrienden en dan dus ook zonder pep,nergens voor nodig.

Dopezilla

Badass junkie
Dat is niet waar, xtc pillen met speed erin zijn erg schaars en komen niet vaak voor. (kan het grafiekje even niet vinden waarin staat hoeveel % van de geteste pillen in Nederland speed bevatten).
Ik ben het toch vaak tegengekomen. Heb ik nu zo veel pech/geluk?

Olle

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Immo zei:
Zonder speed geen xtc bij mij, Zonder speed word ik alleen maar loom en wazig van xtc.
Precies, de eerste keren zat ik nog wel vol energie maar nu wordt ik er zelf ook loom van. Ik neem er meestal dex bij.

kiekert

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:

Olle
Ga je af of je eigen ingeving, of op daadwerkelijke testresultaten?

In slechts 5% van de geteste pillen wordt mdma icm speed aangetroffen namelijk

vaarklaas

Belezen gebruiker
kiekert zei:
Ollemann zei:

Olle

Kiekert, als je wil dat men je post serieus neemt... doe er dan een bronvermelding bij. Anders slaat een dergelijk bericht en een eventuele discussie/reactie nergens op..

kunlan

Belezen gebruiker
-house- zei:
hou toch op met die discussie over in hoeveel % van die pilen speed zit. graag ontopic

Gebruik liever eerst de zoek-functie voor je anderen op hun forumfouten gaat wijzen :rolleyes:

Wat wil je nu nog meer met dit topic bereiken??:

- De combi kan gewoon, mits verantwoord gebruik.
- Velen hebben er goeie ervaringen mee, maar de volgorde en hoeveelheid is puur persoonlijk.

En voor degene die zonodig bronnen nodig hebben:
http://www.trimbos.nl/Downloads/Product ... 202008.pdf
kijk hier maar eens op de 2e pagina ... 2-5% amfetamine in XTC pillen :wave:

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb nu steeds dezelfde pillen, en daar zit toevallig speed in. Daarvoor heb ik één keer andere pillen gebruikt, waar toevallig ook speed in zat. Voor de rest heb ik enkel kristallen gebruikt.

Dus in mijn ervaring is het redelijk normaal om speed aan te treffen in pillen.

Overigens baseer ik dit niet op testresultaten, maar op gevoel.

Van mdma krijg ik geen drugslulletje, ik kan zelfs onder invloed nog goed slapen op mdma, en ik wordt er absoluut niet scherp van.

Tegen de tijd dat de mdma uit die pillen uitwerkt ben ik ontzettend scherp, voel ik me precies zoals ik me voel na 'n lijntje, heb ik nog altijd een drugslulletje, en kan ik zelfs na uren woelen nog steeds niet slapen.

Olle

Edit: dit is een leugen, ik heb twee keer pillen zonder speed getroffen. Excuses. Maar alsnog, ik kom het dus redelijk vaak tegen.

kiekert

Bewuste gebruiker
vaarklaas zei:
kiekert zei:

Kiekert, als je wil dat men je post serieus neemt... doe er dan een bronvermelding bij. Anders slaat een dergelijk bericht en een eventuele discussie/reactie nergens op..

XTC (MDMA)
• In 2007 bleek 8,8% van de als XTC gekochte pillen géén
MDMA (de werkzame stof in XTC pillen) te bevatten.
Net als in de twee voorgaande jaren, bleken deze pillen
meestal de piperazine mCPP te bevatten. Het aandeel
pillen met amfetamine daalde fors van 4% in 2005 tot
0,7% in 2007.

Bron: DIMS Jaarverslag 2007, de meest recente (200:sunglasses: moet ik ook nog ergens hebben maar die kan ik zo 123 niet vinden.

MÐMA

Waarom nou weer die discussie over hoeveel % van de pillen speed zit :confused: :confused:, Speed icm met Xtc kan wel maar denk niet dat het lekker voor je hart is, en of je wel kunt slapen. (Wat ik met mdma wel kan)

Bovenaan