Ollemann zei:In de meeste xtc pillen tref je vaak al speed aan.
Ik ben het toch vaak tegengekomen. Heb ik nu zo veel pech/geluk?Dat is niet waar, xtc pillen met speed erin zijn erg schaars en komen niet vaak voor. (kan het grafiekje even niet vinden waarin staat hoeveel % van de geteste pillen in Nederland speed bevatten).
Precies, de eerste keren zat ik nog wel vol energie maar nu wordt ik er zelf ook loom van. Ik neem er meestal dex bij.Immo zei:Zonder speed geen xtc bij mij, Zonder speed word ik alleen maar loom en wazig van xtc.
Ga je af of je eigen ingeving, of op daadwerkelijke testresultaten?Ollemann zei:Ik ben het toch vaak tegengekomen. Heb ik nu zo veel pech/geluk?Dat is niet waar, xtc pillen met speed erin zijn erg schaars en komen niet vaak voor. (kan het grafiekje even niet vinden waarin staat hoeveel % van de geteste pillen in Nederland speed bevatten).
Olle
kiekert zei:Ga je af of je eigen ingeving, of op daadwerkelijke testresultaten?Ollemann zei:Ik ben het toch vaak tegengekomen. Heb ik nu zo veel pech/geluk?Dat is niet waar, xtc pillen met speed erin zijn erg schaars en komen niet vaak voor. (kan het grafiekje even niet vinden waarin staat hoeveel % van de geteste pillen in Nederland speed bevatten).
Olle
In slechts 5% van de geteste pillen wordt mdma icm speed aangetroffen namelijk
-house- zei:hou toch op met die discussie over in hoeveel % van die pilen speed zit. graag ontopic

vaarklaas zei:kiekert zei:Ga je af of je eigen ingeving, of op daadwerkelijke testresultaten?
In slechts 5% van de geteste pillen wordt mdma icm speed aangetroffen namelijk
Kiekert, als je wil dat men je post serieus neemt... doe er dan een bronvermelding bij. Anders slaat een dergelijk bericht en een eventuele discussie/reactie nergens op..
Ollemann zei:Van mdma krijg ik geen drugslulletje,