Coke kopen op vakantie

Haunter

Newbie
Ik ga binnenkort met een paar vrienden op een zuipvakantie naar Salou :beer:
Een van die jongens is vorig jaar ook geweest en had daar coke gekocht en was best tevreden over de kwaliteit. Hij zei dat het daar makkelijk te krijgen is. Wat vinden jullie ervan coke te kopen op dit soort plaatsen? Zal het rommel zijn wat ze je hier aansmeren?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Over het algemeen zullen ze je proberen troep aan te smeren maar dat hoeft natuurlijk niet. Koop natuurlijk nooit zonder eerste te testen (zelf dan), als je enige ervaring hebt met coke moet het wel duidelijk zijn wanneer je goede coke hebt. Zorg wel dat als je iets test dat het dan uit hetzelfde zakje/pakketje is dat je ook koopt.

MDMC

Belezen gebruiker
Drugs op vakantie is altijd risky! En het coke wereldje is een vieze omgeving, kijk daarom uit met je wie je zaken gaat doen. Ik denk niet dat jij een vette vakantie wilt eindigen in een Spaanse cel :grin: . Ik heb persoonlijk ooit es goede hasj gekocht in het buitenland, dat ging ook niet echt heel gemakkelijk! Succes iig. :wink: :wave:

shakes

Belezen gebruiker
Coke in het buitenland (of drugs in het algemeen) zou ik eigenlijk nooit doen, als ik hier om me heen kijk worde alle vakantie gangers e.d. ook genaaid, vooral met coke. Dat soort mensen zijn natuurlijk ook helemaal geen goeie klanten om te hebben aangezien waarschijnlijk maar 1 keer komen, dus ja dat kan je verwachte dat je kut zooi krijgt of dat je teveel moet betalen, of allebei natuurlijk.

Bovenaan