Coke op Curacao

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Wie o wie heeft er weleens coke gesnoven op Cura of een van de andere ABC-eilanden? En wat was jullie ervaring?

Even kort mn eigen "tripreport"
Ik heb echt redelijk wat afgesnoven in mn "carriere" en dacht dat ik wel wat gewend was. Maar op Cura ben ik toch echt goed vd kaart geweest. In positieve zin. Niet eerder meegemaakt. En overigens nooit meer kunnen evenaren -helaas! Koste trouwens ook geen drol.

Wellicht dat er ook leden zijn die nog dichter bij de bron zijn geweest - Zuid Amerika bijv - daar ben ik ook heel benieuwd naar.

Excuses als er wellicht al een zelfde topic is, maar ik kon deze niet vinden.

Hoor graag jullie ervaringen!

Brakka Mang

Badass junkie
Onversneden, hier zeggen ze puur en brok maar wordt ook opnieuw geperst. Verder is het natuurlijk ook de settings, je vakantie gevoel dus een en al positiviteit dat wordt versterkt. Natuurlijk is dit allemaal speculatie en zal je het moeten laten testen. Maar de omgevingsvariabelen en jet vakantiegevoel en gedeelte placebo zulle waarschijnlijk te maken hebben.

caninus

Bewuste gebruiker
Ik was vooral geschrokken toen die hond vrolijk naast mij ging zitten toen ik op Schiphol aankwam. Vraagt die marechausseeër aan mij waarom hij ging zitten? Ik zeg weet ik veel. Misschien wil hij spelen? Jij hebt hem dat toch geleerd? En dan vraag je aan mij waarom hij dat doet. Maar mocht wel mee zo'n hokje in. Gefouilleerd en uitgelegd dat hij waarschijnlijk die coke van mijn telefoon rook. En toen mocht ik weer gaan.

Pietlul

Experimenterende gebruiker
Ik was vooral geschrokken toen die hond vrolijk naast mij ging zitten toen ik op Schiphol aankwam. Vraagt die marechausseeër aan mij waarom hij ging zitten? Ik zeg weet ik veel. Misschien wil hij spelen? Jij hebt hem dat toch geleerd? En dan vraag je aan mij waarom hij dat doet. Maar mocht wel mee zo'n hokje in. Gefouilleerd en uitgelegd dat hij waarschijnlijk die coke van mijn telefoon rook. En toen mocht ik weer gaan.
hehe, moet je zeggen uhhh ja ik heb nog 0,0001mg op mijn telefoon. mag toch tot 0,5 meneer?

Laatst bewerkt:

Damius

Bewuste gebruiker
Curaçao ben ik niet geweest. Wel in Colombia. In Medellin een gram gekocht. Was echt absurd hoe high ik van die coke werd. Dat was niet te vergelijken met de tientallen keren dat ik het in Nederland heb gedaan.

Overigens: andere tijden. Nu lekker makkelijk praten achteraf; maar ik vind het eigenlijk gewoon niet OK dat ik daar destijds coke heb gekocht. Dat land heeft er zo gigantisch onder te lijden gehad. Ik zie mij ook niet zo snel / nooit meer coke bestellen in de toekomst. Ook niet in NL.

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie

Pietlul

Curaçao ben ik niet geweest. Wel in Colombia. In Medellin een gram gekocht. Was echt absurd hoe high ik van die coke werd. Dat was niet te vergelijken met de tientallen keren dat ik het in Nederland heb gedaan.

Overigens: andere tijden. Nu lekker makkelijk praten achteraf; maar ik vind het eigenlijk gewoon niet OK dat ik daar destijds coke heb gekocht. Dat land heeft er zo gigantisch onder te lijden gehad. Ik zie mij ook niet zo snel / nooit meer coke bestellen in de toekomst. Ook niet in NL.
is ook zo met geld gebruiken niets is schoon.,
Als ze geen geld verdienen met drugs is het wel kidnapping oid. en bijvoorbeeld XTC gebruik (mdma) als je dat doet ben je verantwoorlijk voor gigantische boskap.

Sja, thats life.. alles heeft wel een geschiedenis. Zelfs met tanken wat er allemaal is gebeurd om dat te verkrijgen met dealtjes met overheden en bepaalde slechte arbeidsomstandigheden/vernieling omgeving in het buiteland. We wonen in een rijk land maar dat is ook niet zomaar tot stand gekomen.

Laatst bewerkt:

Draaimiddel

Februari 2023 op cura geweest, boh, praatte de oren van iedereens kop af. In Nederland keer ik altijd in mijzelf. Ik heb veel goede en slechte coke gehad, maar niks vergeleken met wat daar te krijgen was.

Nu ben ik ook benieuwd naar hoe het zal zijn nog dichter bij de bron

KoningToto

Bewuste gebruiker
Ik ben nu op Curaçao maar geen idee hoe je aan dat spul komt. Een random verdacht persoon op straat er naar vragen vind ik ook zo wat. Bovendien is mn vriendin zwanger dus dan zou ik alleen gebruiken. Niet dat haar dat zou deren, zou toch maar om 1 keer gaan, maar toch minder leuk dan met zn tweeën.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Februari 2023 op cura geweest, boh, praatte de oren van iedereens kop af. In Nederland keer ik altijd in mijzelf. Ik heb veel goede en slechte coke gehad, maar niks vergeleken met wat daar te krijgen was.

Nu ben ik ook benieuwd naar hoe het zal zijn nog dichter bij de bron
Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad.
Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen?
Moet er een goeie dieselgeur aan zitten?
Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru?
En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant?
(Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort)

Highonlife

Bewuste gebruiker
Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru?
En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant?
Dit zegt allemaal geen reet. Bij de goede coke die ik gesnoven heb was vaak wel een soort 'benzine-achtige' geur aanwezig, maar dit zegt uiteindelijk ook niets over de kwaliteit. Testen biedt je de enige zekerheid.

Draaimiddel

Verschilt echt enorm en het is niet echt mogelijk om goeie coke te herkennen. Soms wordt het ook opnieuw een brok gemaakt met een product wat het ook laat glimmen nadat ze het versneden hebben en in een brok hebben gemaakt. Dus dan ziet het er mooi uit, maar is het troep..

Persoonlijk vind ik de beste coke als het brokje wat glimt en je kan zien dat er laagjes zitten (lastig om uit te leggen, maar je ziet dan strepen van de laagjes).
Ruikt naar benzine, kerosine of diesel enz.
Zacht is als je het klein maakt (voordat je hotplate doet)
Vettig is en oplost als je het tussen je vingers wrijft.

Sommigen zeggen ook dat als het heel licht een gele tint heeft dat het ook goed spul zou kunnen zijn.

Maar goede coke herkennen is vrijwel onmogelijk omdat je niet weet hoe vaak er mee gekloot is.. Enige manier is om het te laten testen en het te proberen.

Maar coke in poeder vorm is sowieso bijna altijd versneden. Ook als je dealer zegt dat het puur is. "Ik heb het alvast door de blender gedaan" of zo'n stom excuus haha

Bovenaan