Coke effect

Hey allemaal!
Ik heb vorig jaar voor het eerst coke gebruikt (tijdens uitgaan).
Nu ben ik een regelmatige gebruiker, ik reageer er goed op: daarmee bedoel ik, geen slechte invloed op mijn dagelijks leven. (Werk, familie, etc..)
Nu heb ik wel laatste dagen meer lichamelijke klachten. Klamme handen, koud gevoel hebben(wat logisch is). Maar mijn handen en voeten zijn echt heel koud, terwijl ik warm ben gekleed. Ik slaap laatste tijd wel weinig per nacht ivm wisselende shiften op het werk, mijn eet patroon is ook niet zo goed, door het gebruik weinig eetlust, maar wel honger. Ik forceer me wel zodat ik wel eet. Nu to the point: dat koud gevoel en klamme handen, zou dit door slaaptekort en eetpatroon zijn? Want heb voordien hier nooit last van gehad..
Nog even bijvermelden, heb hier vooral in de avond last van als ik rustig tv kijk, misschien omdat ik me er dan meer op focus

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat je gebruik geen slechte invloed heeft op je leven wil niet zeggen dat het lichamelijk jou op punt houd.
Wat is regelmatig gebruik voor jou?

Dat je gebruik geen slechte invloed heeft op je leven wil niet zeggen dat het lichamelijk jou op punt houd.
Wat is regelmatig gebruik voor jou?
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram

WAZA

Belezen gebruiker
Ja klopt daar ben ik me van bewust, nouja laten we regelmatig vervangen door 'problematisch'. Dagelijks dus, nu niet dat ik 1g per dag gebruik hoor, zelf nog geen halve gram
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.

Lemmy

Badass junkie
coke is voor mensen die het max 6x per jaar doen er plezier uit halen en meer niet.. het is te risky om vaak te pakken., ik kampte ook met een verslaving en het verziekt je leven echt voor een deel.

Ja en het neemt snel bezit van je, iets dat ik zelf te laat door gekregen heb. Maar zo héél af en toe, in de juiste setting en met de juiste personen, waarom niet?

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Weet niet of je gebruik heeft te maken met de bovenstaande problemen.
Natuurlijk heeft je lichaam herstel nodig.
Heb je veel last van stress?

heyol

Bewuste gebruiker
ik reageer er goed op: daarmee bedoel ik, geen slechte invloed op mijn dagelijks leven. (Werk, familie, etc..)
Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.
Je denkt dat het geen slechte invloed op je heeft, maar het sloopt je langzaam. En de negatieve effecten ga je pas inzien wanneer het te laat is.

Miljoenen mensen hebben de fout gemaakt die jij nu begaat, leer van hun fouten en sla niet dezelfde weg in.

_shikantaza

Badass junkie
Ja, dat denken alle verslaafde in het begin. Geloof me: Minder nu het nog gemakkelijk kan.
Je denkt dat het geen slechte invloed op je heeft, maar het sloopt je langzaam. En de negatieve effecten ga je pas inzien wanneer het te laat is.

Miljoenen mensen hebben de fout gemaakt die jij nu begaat, leer van hun fouten en sla niet dezelfde weg in.
Amen.

Bovenaan