codeine snuiven

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
halloo dfers

even een vraagje over dafalgan codeine kan je het recreatief gebruiken kheb 10 pilletjes hoeveel moet ik er nemen voor een roesj

en kan ik het ook crushe en snuiven ?

grtzz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Geen ervaring mee.
Waarom zou je überhaupt dafalgan met codeïne willen opsnuiven??
Rook dan gewoon een jointje...?

Als je dan toch een trip wil van geneesmiddelen die makkelijk te krijgen zijn neem dan hoest capsules met dextromethorfan, ook is dit niet zo onschuldig als het lijkt.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=34494 lees dit ff door als je't ge(mis)bruiken wil.

Heb het zelf ook gedaan en vind het niet voor herhaling vatbaar, eet gewoon een bakje truffels.

grts

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik woon in belgie en heb momenteel even geen vervoer naar nederland dus kan ik geen weed of truffels of iets gaan halen
daarom dat ik eens in mijn geneesmiddelen kistje heb gekeken
en omdat ik gehoord heb dat je door snuiven veel meer opneemt dacht ik aan snuiven :grin:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
trouwens weet iemand of deze dextromethorfan zonder voorschrift te verkrijgen is in belgie ?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
lsdlicious zei:
trouwens weet iemand of deze dextromethorfan zonder voorschrift te verkrijgen is in belgie ?

Probeer eens bij de apotheker, ik heb wel een voorschrift gehad omdat ik echt ziek was.
Doe gewoon of je een hoest hebt en als ie je een hoestfles wil voorschrijven vraag dan naar hoestcapsules met de reden: 'makkelijker mee te nemen als je ergens heengaat'.

grts

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Touxium antitussivum 30mg had ik, 30mg dextrometorfaan/capsule, zonder schadelijke/vervelende bijstoffen, in hoestflessen zit nog andere shit in die bij hoge dosissen vervelende bijwerkingen kunnen hebben.

Touxium antitussivum zijn capsules ZONDER vertraagde afgifte in tegenstelling tot sommige Daro capsules, en die moet je ook niet pletten als bij Daro capsules.
Gewoon de capsules opzuigen..., heb er 10 van genomen, leuk effectje tot na ik een jointje erop had gerookt wel een effe een paniekmoment had, het werd me allemaal te veel even.
Alles flitste voorbij, gevoel hebben bewusteloos te vallen, mijn gehoor was bijna nihil, alles prikkelde, hartkloppingen,....
Na even in de zetel te hebben gelegen ging het beter, en toen heb ik nog wel van me trip kunnen genieten: visioenen, muziek klinkt 'hol' en krijgt een extra dimensie, elke karakter eigenschap van me werd een individu opzich,geest word losgekoppeld van het lichaam,...

De dagen erna: moeilijk kunnen concentreren, pijnlijke 'ingewanden' weet niet juist wat het was, hoofdpijn (kan ook wel zijn omdat ik echt ziek was....)

grts

stixxx

Newbie
lsdlicious zei:
ik woon in belgie en heb momenteel even geen vervoer naar nederland dus kan ik geen weed of truffels of iets gaan halen
daarom dat ik eens in mijn geneesmiddelen kistje heb gekeken
en omdat ik gehoord heb dat je door snuiven veel meer opneemt dacht ik aan snuiven :grin:

Codeïne is een opiumderivaat (synthetish dan toch). Het zet zich pas om in morphine in de lever. Dat is de werking van codeIne. Dus om het morphine-effect te hebben moet het door je maag-darm stelsel. Langs dat gaatje onder je neus moet dat naar binnen.

http://www.goeievraag.nl/vraag/codeinefosfaat.58021

darksoul001

Experimenterende gebruiker
lsdlicious zei:

Gewoon vragen achter een flesje nortussine :)
beetje vies om uit de drinken maar de dosis is best oke

Bovenaan