Bruine heroïne snuiven

ramon420

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ii zit met een vraagje, kan je bruine heroine ook gewoon snuiven? Het lijkt wel beter te werken als dan wanner ik het rook echter duurt het soms wel lang totdat het eenmaal werkt. Of zit er te veel troep in waardoor je het beter niet kan snuiven? Van roken voel ik niet zo veel meer. Ook als ik het gesnoven heb komt er een dag later bruine smurrie uit, betekent dat de heroine niet volledig word opgenomen in mijn bloed pf zijn dat de vernsijdingsmiddelen? Ik kan helaas niet aan witte hero komen.

Bedankt allen!

Volgens mij is de kwaliteit van bruin heel erg slecht.
Ik heb het enkele keren gebruikt waaronder snuiven en dat was erg aangenaam.
Ik heb de volgende dag geen bruine smurrie uit m'n neus gehad.
Dat kan vooral komen omdat m'n neus behoorlijk jeukte (opiaat jeuk) en dus eruit heb gekregen voor ik ging slapen.

Test je bruin als dat kan.
Je tolerantie kan ook meespelen want wanneer je snuift werkt het intenser.

Je kan het inderdaad snuiven maar gemiddeld is minder dan de helft van het poeder daadwerkelijk heroïne. De rest kan versnijdingsmiddelen zijn, maar het kan ook gaan om vervuilingen die al vanaf het begin in het product erbij zaten. De bruine resten die je de volgende dag in je neus vindt zijn waarschijnlijk gewoon de bestanddelen die niet (goed) oplossen in water. Die kunnen dan niet door het neusslijmvlies heen.

Terug
Bovenaan