Touxium antitussivum 30mg had ik, 30mg dextrometorfaan/capsule, zonder schadelijke/vervelende bijstoffen, in hoestflessen zit nog andere shit in die bij hoge dosissen vervelende bijwerkingen kunnen hebben.
Touxium antitussivum zijn capsules ZONDER vertraagde afgifte in tegenstelling tot sommige Daro capsules, en die moet je ook niet pletten als bij Daro capsules.
Gewoon de capsules opzuigen..., heb er 10 van genomen, leuk effectje tot na ik een jointje erop had gerookt wel een effe een paniekmoment had, het werd me allemaal te veel even.
Alles flitste voorbij, gevoel hebben bewusteloos te vallen, mijn gehoor was bijna nihil, alles prikkelde, hartkloppingen,....
Na even in de zetel te hebben gelegen ging het beter, en toen heb ik nog wel van me trip kunnen genieten: visioenen, muziek klinkt 'hol' en krijgt een extra dimensie, elke karakter eigenschap van me werd een individu opzich,geest word losgekoppeld van het lichaam,...
De dagen erna: moeilijk kunnen concentreren, pijnlijke 'ingewanden' weet niet juist wat het was, hoofdpijn (kan ook wel zijn omdat ik echt ziek was....)
grts