hallo, ben tijd niet geweest hier maar veel gebeurt in de tussentijd,kan wel zeggen heel veel!
mn huwelijk is naar de klote,zie mn dochter alleen nog in het weekend
maar!!!!!!!!!ben wel clean!en niet alls is naar de klote!
zal beetje mn verhaal doen voor wie wil lezen
had eerst kleine terugval en alles ging goed maar voelde me niet happy en niet lekker in mn vel etc,kreeg van mn nu-ex(gisteren de officiele papieren getekend scheiding nu feit)niet de steun die ik nodig had om mn verslaving boven te komen.dus op gegevne moment zeer flinke terugval
ja weet het was er zelf bij en reken maar dat ik nu nog aft de haren uit mn kop kan trekken van schaamte etc
heb wel ff mn dochter verwaarloosd en nu ik alles weer redelijk helder kan beredeneren tja..............ik heb wel het geluk dat mn ex een zeer redelijke gozer is,hij had het me zeer moeilijk kunnen makenmaar hij heeft gezien dat het goed met me gaat en dat ik weer werk en mn best doe dus kan mn dochter gewoon elk weekend ophalen en ben ook gewoon nog voogd over haar
dit geeft miij ook weer de steun om vol te houden!al is het moeilijk want ik woon bij een andere gebruiker in huis maar het stomme is dat al weet ik dat die te roken heeft dat ik geen behoeft heb om hem wat te vragen en heb ik het wel dan ga ik hem uit weg en ga gewoon fietsen of wandelen of naar de shop voor een
ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat het niet makkelijk zal zijn maar heb het geluk dat ik de steun en liefde van veel mensen heb wat niet iedereen heeft,dit was het ff in een notedop,
sonne
ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat het niet makkelijk zal zijn maar heb het geluk dat ik de steun en liefde van veel mensen heb wat niet iedereen heeft,dit was het ff in een notedop,
sonne