clean

sonne

Newbie
hallo, ben tijd niet geweest hier maar veel gebeurt in de tussentijd,kan wel zeggen heel veel! :cry: mn huwelijk is naar de klote,zie mn dochter alleen nog in het weekend :cry: maar!!!!!!!!!ben wel clean!en niet alls is naar de klote! :) zal beetje mn verhaal doen voor wie wil lezen :)had eerst kleine terugval en alles ging goed maar voelde me niet happy en niet lekker in mn vel etc,kreeg van mn nu-ex(gisteren de officiele papieren getekend scheiding nu feit)niet de steun die ik nodig had om mn verslaving boven te komen.dus op gegevne moment zeer flinke terugval :angry: ja weet het was er zelf bij en reken maar dat ik nu nog aft de haren uit mn kop kan trekken van schaamte etc :flushed: heb wel ff mn dochter verwaarloosd en nu ik alles weer redelijk helder kan beredeneren tja..............ik heb wel het geluk dat mn ex een zeer redelijke gozer is,hij had het me zeer moeilijk kunnen makenmaar hij heeft gezien dat het goed met me gaat en dat ik weer werk en mn best doe dus kan mn dochter gewoon elk weekend ophalen en ben ook gewoon nog voogd over haar :) dit geeft miij ook weer de steun om vol te houden!al is het moeilijk want ik woon bij een andere gebruiker in huis maar het stomme is dat al weet ik dat die te roken heeft dat ik geen behoeft heb om hem wat te vragen en heb ik het wel dan ga ik hem uit weg en ga gewoon fietsen of wandelen of naar de shop voor een :stoned: ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb en dat het niet makkelijk zal zijn maar heb het geluk dat ik de steun en liefde van veel mensen heb wat niet iedereen heeft,dit was het ff in een notedop,
:wave: :wave: sonne

needlefreak

Bewuste gebruiker
heb ik ook veel respect voor! echt waar. vorig jaar ben ik ook een lange periode clean geweest. 'k was zelf helemaal met methadon gestopt en eind december (geloof ik) ben ik voor de zoveelste keer weer hervallen. 'k had een lange opname achter de rug en terug alleen gaan wonen: geen controle meer, terug in het milieu, dezelfde mensen,... 16 maand was ik in behandeling (opname) en het is weer allemaal voor niks geweest. voor de zoveelste keer... ben de tel kwijtgeraakt hoeveel keer ik al binnen ben gegaan voor m'n verslaving. ik geloof er niet meer in. het is niet alleen van de drugs blijven dat moeilijk is maar ook een heel nieuw leven beginnen. nieuwe mensen leren kennen, nieuwe intresses zoeken enz. dat maakt het zo moeilijk. deze zomer zal het 10 jaar zijn dat ik verdovende middelen gebruik en zo'n levenswijze leer je niet gemakkelijk af... anyway, jij bent clean. volhouden!

natalia

Experimenterende gebruiker
@ sonne proficiat dat je leven zo op zen plooitjes komt!!hou vol hé!!
idd vraagt veel wilskracht,maar je hebt een reden waarvoor je het allemaal zou doen hé,je dochtertje!!volhouden he!! :wink: :wink:

@ needlefreak,ik weet t is idd allemaal ni makkelijk om er volledig mee te stoppen,je mag nog zo gedreven zijn,je moet een totaal ander leven leiden hé,een leven waarin je niet geconfronteerd wordt met b (andere vrienden bv) maar dit is geen lachtertje.
k maak het hier ook bij ons mee,hier in de streek is het een echte plaag,ben al es bij een dokter geweest omdat ik er zo van in de put zat,en die wist mij te vertellen dat hij dagelijks 5 nieuwe consultaties had voor probs met b..t is schrijnend :( :(
maja..hey herpak je gewoon!!(ik weet het t is niet makkelijk hé)je was goed bezig hé!!in ieder geval veel sterkte hé! :wink:

speedygirl

natalia zei:
@ sonne proficiat dat je leven zo op zen plooitjes komt!!hou vol hé!!
idd vraagt veel wilskracht,maar je hebt een reden waarvoor je het allemaal zou doen hé,je dochtertje!!volhouden he!! :wink: :wink:

@ needlefreak,ik weet t is idd allemaal ni makkelijk om er volledig mee te stoppen,je mag nog zo gedreven zijn,je moet een totaal ander leven leiden hé,een leven waarin je niet geconfronteerd wordt met b (andere vrienden bv) maar dit is geen lachtertje.
k maak het hier ook bij ons mee,hier in de streek is het een echte plaag,ben al es bij een dokter geweest omdat ik er zo van in de put zat,en die wist mij te vertellen dat hij dagelijks 5 nieuwe consultaties had voor probs met b..t is schrijnend :( :(
maja..hey herpak je gewoon!!(ik weet het t is niet makkelijk hé)je was goed bezig hé!!in ieder geval veel sterkte hé! :wink:

wist ni da et zo erg was hier in belgie :confused:
mja, hoop dat ik er afblijf but i guess its the wrong people at the wrong moment :cry:

natalia

@ speedygirl,jups it's true maar niet in gans belgie hé,k denk dat da hier vooral in de streek super neig is!!t is erg mor ja..
Er is hier zelf een extra straatwerker aangesteld voor alleen probs met b.
Ja wrong people @ the wrong moment?!!!
t is altijd t verkeerde moment om er aan te beginnen hé,maar ja k had ook ni gepeist dat b ooit mijn pad zou kruisen. :confused: :confused: (gelijk elke gebruiker zekers?dunno?!!)
anyway take care peepz
dada :wave:

sonne

Newbie
:) thnxs voor jullie berichtjes en ik houd vol :)
blijf erin geloven needle!het is moeilijk om een ander lven op te bouwen idd alles heeft altijd in teken van de dope gestaan en als je na opname er alleen voor staat is heel moeilijk!ik heb het geluk dat ik mensen om meheen heb die me steunen en niet afhankelijk ben van afspraken met hulpverlening,als ik iemand wil spreken pak ik de fhoon en bel iemand bij hulpverlening ben je toch weer afhankelijkof ze tijd voor je hebben of je moet afspraak maken etc,maar geef niet op!het is je eerder gelukt!dus het kan wel!maar leven opbouwen is niet makkelijk veel mensen zullen je verleden niet willen vergeten/vergeven je moet helemaal opnieuw beginnen in principe en is niet makkelijk,ik heb ook nog vaak de neiging om er de brui aan te geven als het me teveel word en vraag me ook af waar doe ik het eigenlijk voor,alle emoties die je jarenlang diep weggestopt heb komen omhoog wat ook weer verwerkt moet worden,ik heb veel van je gelezen en heb zeker ook respect voor jou vooral het feit dat je er zo open over vertelt wat er in je leven gaande is zouden niet veel mensen willen of kunnen doen, :wave: :wave:
sonne

sonne

Newbie
hallo hallo hallo,pfttttttttttttt heb ff een rotperiode achter de rug en ben de fout in gegaan......... :flushed: gelukkig niet heel heftig maar toch............ik ben wel blij met de mogelijkheid om hier te kunnen spuien en om andere te laten lezen van wat dope met je leven kan doen,de 1 denkt erover na en een ander zal denken allemaal bull,maar ben gevallen maar ook weer opgestaan en we gaan gewoon door!ik ben het waard mn dochter is het waard en ik ben nog lang niet klaar met mn leven!
laterzzzzzzzzzzzzzz sonne

natalia

sonne idd vallen en opstaan! geef de strijd ni op hé!!ook al is t kut,en je ontspoort ,geef ni op!!!
k wens je in ieder geval veel suc6!take care!
x :wink:

natalia

hey kids,

k ben goed bezig,ben nu op mijn werk van part nor full time overgeschakeld zodat ik dope uit mijn leven probeer te bannen,k gebruik bijna niks meer (max 0.25) in de week.
mor ja ben wel overgeschakeld nor andere dope,mor dit valt in feite vrij goed mee!!lekker j'kes smoren :smoke: :smoke: :smoke: !!!
mor dit doe ik enkel s avonds,als we lekker knus in ons zetelken liggen.
Dus ja is toch al een stap vooruit,k hoop dat ik er weer geen achteruit ga moeten nemen!!!mor ik vind van mezelf dat ik goe bezig ben :) :)

bye bye peepz

needlefreak

Bewuste gebruiker
goed bezig natalia

bij mij is het helemaal de verkeerde kant op gegaan. 'k heb veel zwarte gaten in m'n geheugen van de laatste tijd.
veel gebruikt, weinig eten enzo.
beetje overdreven omdat ik ineens meer geld had dan gewoonlijk... :mrgreen:
maja, 't was leuk maar ik moet me nu wel herpakken. ik zie er niet uit op dit moment.

m'n ouders hebben het natuurlijk door dat ik niet enkel methadon, alcohol en wiet gebruik. 'k heb beloofd dat ik er nu mee stop en als ik niet verbeter dan zullen jullie me hier niet meer zien want dan mag ik hier niet meer binnen en kan ik niet meer op internet.
maar ik ben wel van plan om van de coke & smack te blijven.
al zal het lastig worden. 'k zit er middenin. mja, we zullen wel zien...

peace

natalia

oh needle!! herpak je jongen!veel sterke hé!damn da zou erg zijn,moest je ni meer hier opt forum komen!Jouw reply's deden me echt deugd,en zijn volgens mij wel een verrijking opt forum!!
dus take care boy!!en hou vol in je strijd hé! :wink:

needlefreak

Bewuste gebruiker
bedankt natalia. het doet wel deugd om dat te horen. :wink:

ik heb me herpakt maar helemaal stoppen zie ik mezelf nog niet snel doen. ik probeer mezelf gewoon in de hand te houden en mezelf niet te laten gaan. soms lukt dat, soms is het moeilijk...

cheers :beer:

Bovenaan