Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad daar kan het goed bij helpen vind ik ook!Exceptional Insight zei:Het kan perspectief bieden. Verder vind ik jouw omschrijving maar eng klinken.
Haha.Tripper zei:Als hij alles zo goed op de rails kan zetten, waarom is hij dan een client van jou?
Exceptional Insight zei:Haha.Tripper zei:Als hij alles zo goed op de rails kan zetten, waarom is hij dan een client van jou?

Chris Pontius zei:Mensen gaan hooguit drastisch anders leven door een trip omdat ze dan ineens wel zien wat voor een idioot ze de afgelopen tijd zijn geweest. :P
Dat dus.Exceptional Insight zei:Het kan perspectief bieden. Verder vind ik jouw omschrijving maar eng klinken.
Chris Pontius zei:Nope; allemaal hippie gelul imo.
Mensen gaan hooguit drastisch anders leven door een trip omdat ze dan ineens wel zien wat voor een idioot ze de afgelopen tijd zijn geweest. :P
Als je ergens met een instelling veranderende attitude ingaat, zul je er 9/10x ook met een andere visie uitkomen. Dit heeft alleen niets met defragmentatie te maken.
gNuxx zei:Ik en mijn vrienden gebruiken altijd precies hetzelfde woord hiervoor.
Zo'n verkeerde omschrijving vind ik het dus niet!
Sublimo zei:LSD kan je wel helpen met alles netjes op een rijtje zetten, in de juiste volgorde.
Maar het zal inderdaad niet zorgen voor een defragmentatie.
Sublimo zei:alles netjes op een rijtje zetten, in de juiste volgorde.
Sublimo zei:LSD kan je wel helpen met alles netjes op een rijtje zetten, in de juiste volgorde.
Maar het zal inderdaad niet zorgen voor een defragmentatie.