blanco

suzanne_k

Newbie
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Re: Zo zie ik mij als ik 30 jaar

mooie plannen maken maar coke verknoeit het , dat herken ik wel

cronos

Wijs gebruiker

kan er iemand mij eens vertellen wat deze regelmatige quote's in het engels hierboven^ betekenen?dat is toch niks met drugs te maken :rolleyes: ,ik heb deze persoon zijn quotes gelezen en ze zijn al in het engels :confused: ,is dat spam ofzo????
sorry dat ik hier effkes offtopic ga suzanne :flushed: :wink:

djstayla

Belezen gebruiker

cronos zei:
kan er iemand mij eens vertellen wat deze regelmatige quote's in het engels hierboven^ betekenen?dat is toch niks met drugs te maken :rolleyes: ,ik heb deze persoon zijn quotes gelezen en ze zijn al in het engels :confused: ,is dat spam ofzo????
sorry dat ik hier effkes offtopic ga suzanne :flushed: :wink:

Dat is SPAM ... vrij irritant :angry:
Zijn der ook meerdere, waarschijnlijk registreren deze automatisch. Mischien tijd om een securitycode in te voeren bij registratie?

aXXis

Ok je plan klinkt heel goed. Maar lees hem morgen nog eens door zonder sos in je neus en post hem dan nog eens :) Geloof er namelijk geen bal van.

sve1200

Je verhaal komt me bekend voor, alleen is die rommel net zo verslavend dat als je er niet abrupt een einde aan maakt, het aan jou een einde maakt.

bijv. stel alles uit tot 1 keer in de maand. Het is makkelijk gezegd, maar dat is het best, dan is de kick ook veel leuker.
Let op! Het liefst helemaal neit.
Geniet van het leven, vrienden en lieve mensen.

Wanneer je niet gebruikt zul je, je ook in het leven veel beter voelen.

Sterkte ermee en laat je niet de goot in praten door anderen.

Sergio

Bovenaan