Ik heb zelf ook deze medicatie gehad, gebruik het niet meer aangezien mijn hart het niet fijn vind en als ik het langer dan drie dagen gebruik word ik achterdochtig (ligt paranoide)
Ik had ook enkele lichte bijwerkingen zoals niet slapen, weinig tot geen eetlust (at dus ook bijna niet) en heel veel lichamelijke energie (vond ik wel erg prettig)
De concentratie was op en top. Ik kon me zo goed concentreren, dat heb ik nooit ervaren en de rust in mijn hoofd was ook zeer prettig. Maar desondanks de bijwerkingen toch ermee gestopt want het is niet goed voor mijn lichaam en ja, ik heb pas op mijn 21e de juiste medicatie gevonden dus liep ik al al die jaren met een warhoofd en was dat toch wel gewend.
Daarbij veranderde de verzekering het merk en sinds dien nooit meer het fijne effect gehad.
Ik wil even een update maken over dit bericht.
Ik ben naar lang twijfelen, met psychiater erbij gaan overleggen over de oude dex die ik heel erg fijn vond. Maar door de Monopoly van Amfexa kon ik dat niet meer krijgen bij de apotheek waar ik zat. En hij vroeg erom omdat we beide dit uitgezocht hadden meer dan 2 jaar geleden en dat het fijn werkte. Hij ging op een gegeven moment op pensioen en toen lang niet gesproken. Ineens was hij weer terug voor 1 dag in de week en ik zou weer bij hem ingedeeld worden. Even terug komen op de medicatie. Hij kon nog herinneren dat we dat samen goed uitgezocht hadden en ik kreeg destijds de dexamfetamine van de apotheek zelf ( oftewel, zelf gemaakt ) Die zijn het goedkooptst en voor mij werken ze ook het beste. Maar toen Amfexa alles overnam, ben ik gestopt ermee want ik ga geen rotzooi in mijn lichaam stoppen zonder dat het nodig is, of onvoldoende werkt.
Final conclusion, ik heb weer dexamfetamine gekregen van hem, de juiste dosis en de juiste medicamenten. Het was even flink zoeken welke apotheek bereid was dit te doen en we zijn bij een apotheek beeindigd 160km verderop!
Dus ik ben weer begonnen met Dex en, slik het niet iedere dag, want dan word ik actherdochtig en op deze manier kan ik veel beter functioneren tijdens lastige dagen. Ik weet goed wanneer ik moet stoppen en weer kan beginnen en daar vertrouwd hij me goed op.
Groetjes,