Beste slaap RC

kaboutertje

Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal.👍​

Mijn vraag is wat de beste RC is om te slapen.
Ik heb zelf al veel informatie opgezocht.
Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dus echt wat het beste is om te slapen.
Hier heb ik informatie over gezocht :

* Etizolam

* Clonazolam

* Flunitrazolam

* Flualprazolam

En jullie voor en nadelen van deze.

Thanks! 👍🏻

inner_search

Badass junkie
Een benzo recreatief gebruiken raad ik zowieso al niet aan, maar om te slapen flunitrazolam of flualprazolam.

Reddit of psychoneut wiki zelf de weinige tot geen pro's en vele con's maar.

Dirkdirk

DF-koning
Etizolam voel ik bijna niks van. Clonazolam werkt voor mij te lang door. Flunitrazolam vind ik te sterk. Voor mij is Diazepam superieur maar dat is helaas geen RC. Als ik moest kiezen uit deze drie kies ik Clonazolam.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
En jullie voor en nadelen van deze.
Het nadeel van allemaal is dat je na 4 dagen achter elkaar al gewenning heb, en dus de 5e nacht al amper in slaap komt.
Echt, als je eenmaal gewend bent om met een benzo in te slapen is er mee stoppen echt een strijd.
lees dit topic anders even door...

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Vraagje voor de deskundigen hier. als je een flinke tollerantie hebt voor benzo's op recept, geld dat dan ook voor deze middelen? En is dit een vervanging voor de recept benzo's als je daarmee gestopt bent om eens in de zoveel tijd lekker te kunnen slapen? Welk van deze middelen heeft het beste effect om in te slapen en is na een uur of 8 helemaal uitgewerkt? Tot voor kort sliep ik alleen nog op minimaal 60mg temazepam of 50 tot 80 mg oxazepam (of een combi van 40mg tema plus 60mg oxa). Grote nadeel van deze dosis dat ik de volgende ochtend nog steeds gigantisch moe ben. Misschien zelfs meer moe dan na een nacht slecht tot niet slapen. En zijn er ergens schema's te vinden van deze middelen in welke hoeveelheid ze gelijk staan aan een x aantal mg temazepam of oxazepam?

Buu

Wijs gebruiker
Vraagje voor de deskundigen hier. als je een flinke tollerantie hebt voor benzo's op recept, geld dat dan ook voor deze middelen? En is dit een vervanging voor de recept benzo's als je daarmee gestopt bent om eens in de zoveel tijd lekker te kunnen slapen? Welk van deze middelen heeft het beste effect om in te slapen en is na een uur of 8 helemaal uitgewerkt? Tot voor kort sliep ik alleen nog op minimaal 60mg temazepam of 50 tot 80 mg oxazepam (of een combi van 40mg tema plus 60mg oxa). Grote nadeel van deze dosis dat ik de volgende ochtend nog steeds gigantisch moe ben. Misschien zelfs meer moe dan na een nacht slecht tot niet slapen. En zijn er ergens schema's te vinden van deze middelen in welke hoeveelheid ze gelijk staan aan een x aantal mg temazepam of oxazepam?
Ja, tolerantie voor pharma benzos gelden ook voor RC benzos. Doorgaans zal je tolerantie nog veel harder omhoog schieten omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop en makkelijk te verkrijgen zijn.

Etizolam is niet heel sederend maar werkt prima voor slaap en is na een uur of acht wel helemaal uitgewerkt. Maar naar mate je de dosering moet opschroeven door tolerantie zal de duratie ook opgeschroefd worden uiteraard. Puur nattevinger werk, maar ik gok dat 10mg temazepam gelijk staat aan 1mg etizolam.

Flualprazolam is misschien een tweede goede optie, erg sederend en potent. Werkt iets langer dan Etizolam, maar vooralsnog niet verschrikkelijk lang. Ik zou 250mcg flualprazolam ongeveer even sterk als zo'n 2,5mg etizolam schatten. Maar then again, blijft natte vinger werk. Op reddit valt er wel een hoop over calculaties naar pharma benzos te vinden.

edit: blijkbaar bestaat dit http://benzos.tripsit.me/

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Ja, tolerantie voor pharma benzos gelden ook voor RC benzos. Doorgaans zal je tolerantie nog veel harder omhoog schieten omdat ze zo verschrikkelijk goedkoop en makkelijk te verkrijgen zijn.

Etizolam is niet heel sederend maar werkt prima voor slaap en is na een uur of acht wel helemaal uitgewerkt. Maar naar mate je de dosering moet opschroeven door tolerantie zal de duratie ook opgeschroefd worden uiteraard. Puur nattevinger werk, maar ik gok dat 10mg temazepam gelijk staat aan 1mg etizolam.

Flualprazolam is misschien een tweede goede optie, erg sederend en potent. Werkt iets langer dan Etizolam, maar vooralsnog niet verschrikkelijk lang. Ik zou 250mcg flualprazolam ongeveer even sterk als zo'n 2,5mg etizolam schatten. Maar then again, blijft natte vinger werk. Op reddit valt er wel een hoop over calculaties naar pharma benzos te vinden.

edit: blijkbaar bestaat dit http://benzos.tripsit.me/

Jammer, leek me een mooie afwisseling om tolerantie tegen te gaan. Gewoon 1x per week iets anders proberen en zo de tollerantie omzeilen maar dat feest gaat dan niet op.

Ik blijf er wel nieuwsgierig naar dus ga het toch eens een keer proberen. Het gevoel van compleet out gaan en niet meer wakker kunnen blijven vind ik goddelijk lekker. Veel mensen vinden narcose eng en ik kan me bij een operatie daar altijd op verheugen. Tot 10 tellen (oke ik vaak tot 20) en van het 1 op andere moment in diepe slaap belanden.

Ga me eens verdiepen in die calculaties.

Buu

Wijs gebruiker
Jammer, leek me een mooie afwisseling om tolerantie tegen te gaan. Gewoon 1x per week iets anders proberen en zo de tollerantie omzeilen maar dat feest gaat dan niet op.

Ik blijf er wel nieuwsgierig naar dus ga het toch eens een keer proberen. Het gevoel van compleet out gaan en niet meer wakker kunnen blijven vind ik goddelijk lekker. Veel mensen vinden narcose eng en ik kan me bij een operatie daar altijd op verheugen. Tot 10 tellen (oke ik vaak tot 20) en van het 1 op andere moment in diepe slaap belanden.

Ga me eens verdiepen in die calculaties.
Als je dat gevoel goddelijk vind kan ik je alvast veel sterkte wensen. Benzodiazepines, en de RC varianten al helemaal zijn de duivel. Tegenhouden kan ik je toch niet, maar ga vooral niet onderzoeken naar Clonazolam.

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Als je dat gevoel goddelijk vind kan ik je alvast veel sterkte wensen. Benzodiazepines, en de RC varianten al helemaal zijn de duivel. Tegenhouden kan ik je toch niet, maar ga vooral niet onderzoeken naar Clonazolam.

Mwah ik ben wel gevoelig voor goed advies hoor. Die recept benzo's heb ik nu al precies 2 weken niet gebruikt in de hoop over een maand of 2 weer van een minimale dosis heerlijk te kunnen slapen. Het staat me nu vooral tegen dat ik zoveel moet nemen voor het gewenste effect dat ik de dag erna ongewenste effecten ervaar. En hier heb ik met de minimale dosis van 20mg temazepam en 30mg oxazepam helemaal geen last van. Dus dan is het een kwestie van tijd uitzitten en met een maand of 3 weer eens proberen hoe het dan gaat. Al blijf ik wel heel nieuwsgierig maar online bestellen van iets anders zal ik niet snel doen als het de tolleratie voor de receptbenzo's nog erger maakt.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
maar ga vooral niet onderzoeken naar Clonazolam.
Jaaah dat goddelijke gevoel dat je midden op de dag wakker wordt, met je kleren aan op bed, en de huiskamer ligt compleet overhoop, er bloed aan de muren zit terwijl de douchekraan nog open staat en de donaldducks in de vaatwasser zitten en je telefoon in de koelkast ligt.
Ja, wat een gevoel 🙄😂

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Jaaah dat goddelijke gevoel dat je midden op de dag wakker wordt, met je kleren aan op bed, en de huiskamer ligt compleet overhoop, er bloed aan de muren zit terwijl de douchekraan nog open staat en de donaldducks in de vaatwasser zitten en je telefoon in de koelkast ligt.
Ja, wat een gevoel 🙄😂

Zo heftig? Die ervaringen heb ik met de receptbenzo's nog nooit meegemaakt gelukkig. Huis en ik zelf waren altijd nog keurig en netjes hahaha. Ergste wat ik heb meegemaakt zijn berichten sturen naar mensen die ik probeerde te verleiden (incl naaktfoto's zoooo dom) en de volgende dag echt niets meer vanaf wist. En nuchter waren die mensen niet eens leuk.

Rivalrie

Badass junkie
Zo heftig? Die ervaringen heb ik met de receptbenzo's nog nooit meegemaakt gelukkig. Huis en ik zelf waren altijd nog keurig en netjes hahaha. Ergste wat ik heb meegemaakt zijn berichten sturen naar mensen die ik probeerde te verleiden (incl naaktfoto's zoooo dom) en de volgende dag echt niets meer vanaf wist. En nuchter waren die mensen niet eens leuk.
Wil je mijn nummer?

Hardcore_frk

Badass junkie
Dit is ook redelijk overdreven/uniek hoor.. Ik heb al honderden keren clonazolam gebruikt en nooit iets geks meegemaakt.

Ik vind hem juist wel lekker en zou hem zeker aanraden!

kaboutertje

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's.

Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam.
Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven.
Heb op dit moment nekpijn (discopathie).
En slik hiervoor tramadol.
Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's.

Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam.
Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven.
Heb op dit moment nekpijn (discopathie).
En slik hiervoor tramadol.
Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn.
Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.
Beide zijn geen benzo, en in mijn ervaring schrijft een HA ze iets gemakkelijker voor.
Moeten niet onderdoen voor Diazepam.
Het enige nadeel is de korte werkingsduur (4u) tov bvb een Lormetazepam (6u)

geflipt

Wijs gebruiker
Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.
Beide zijn geen benzo, en in mijn ervaring schrijft een HA ze iets gemakkelijker voor.
Moeten niet onderdoen voor Diazepam.
Het enige nadeel is de korte werkingsduur (4u) tov bvb een Lormetazepam (6u)
Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.
Als hij last heeft van niet kunnen doorslapen is hij nog niet gered.

Ik zou eens kijken naar je slaaphygiene zelf.
Wat doe je (niet) voor het slapengaan, leef je gezond, enz...

CuriousExplorer

DF-koning
Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.
Als hij last heeft van niet kunnen doorslapen is hij nog niet gered.

Ik zou eens kijken naar je slaaphygiene zelf.
Wat doe je (niet) voor het slapengaan, leef je gezond, enz...
En ik vind net Zolpidem 1 vd beste...
Toch beter dan Diazepam, al heb ik mij altijd strikt aan de voorgeschreven dosis gehouden.

Buu

Wijs gebruiker
Zo heftig ja. Vorige week was ik jarig en werd ik pas 16:00 wakker met m'n kamer die een complete chaos was en vriendin compleet in de paniek omdat ik in de nacht alleen maar wartaal heb uitgekraamd en al uren niet bereikbaar was. Geen leuke verjaardag was dat kan ik je vertellen.

Het maakt meer kapot dan je lief is, en zijn niet te onderschatten.

ATGC

Bewuste gebruiker
Clonazolam kan je zo een urenlange blaxķ

Hehe,

Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.

inner_search

Badass junkie
Hehe,

Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
Imo moet je dan zo een stofjes dan ook in poedervorm kopen en volumetrisch doseren.

De Apotheker

Badass junkie
Hehe,

Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.

Ik denk dat voor sommige mensen juist losse poeders juist gevaarlijker kunnen zijn, heb al te vaak gelezen dat mensen "perongeluk" meerdere tientallen miligrammen nemen van een sterke rc benzo, of dat ze het zelf verkeerd lopen te mixen.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.

Ik denk dat voor sommige mensen juist losse poeders juist gevaarlijker kunnen zijn, heb al te vaak gelezen dat mensen "perongeluk" meerdere tientallen miligrammen nemen van een sterke rc benzo, of dat ze het zelf verkeerd lopen te mixen.
Klopt dat het met poeders risky kan zijn en je van te voren goed moet voorbereiden en alles afgewogen klaar moet leggen.
Maar je kan met pellets/blotters even goed zombie redosen.
Al heb ik zoals jij nog nooit een blackout gehad , zombie/slaap redose of eender ander fenomeen waar ik de volgende dag nix meer van kan herinneren.

Volgens mij komt dit dat van personen die weinig tot geen van deze substanties gebruiken , meteen over de normale dosis heel gaan al dan niet icm andere middelen.
En dan de schuld leggen bij het middel zelf.
Terwijl ze zelf onrespectvol omgaan met de substantie in kwestie.

cutepool

Bewuste gebruiker
Flualprazolam is denk ik de beste. 0.5mg. Helemaal niet recreatief, puur om te slapen. De dag daarna voel je normaal, tenzij je meer hebt ingenomen. Etizolam duurt te kort, is zwakker en meer recreatief. Clonazolam is sterk en ook recreatief.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Flualprazolam is denk ik de beste. 0.5mg. Helemaal niet recreatief, puur om te slapen. De dag daarna voel je normaal, tenzij je meer hebt ingenomen. Etizolam duurt te kort, is zwakker en meer recreatief. Clonazolam is sterk en ook recreatief.
Hoe lang duurt etizolam bij jou dan? Ik ben wel 6-8 uur onder zeil.

cutepool

Bewuste gebruiker
4-5uur. Ik heb hem paar keer gehad en als ik het voor slapen heb gebruikt werd ik dan snachts wakker.

joetsie

Badass junkie
etizolam werkt bij mij niet
flualprazolam viel ik uit mijn bed
clonazepam vind ik een goede
gebruik daar weinig van,en als hij op is heb ik de nonbenzo van de arts zoplicon

Dirkdirk

DF-koning
Wat raar toch eigenlijk dat alle benzodiazepines afgeleid zijn van hetzelfde molecuul? Ik bedoel drugs heb je in allerlei varianten, meeste weliswaar afgeleid van fenetylamines maar je hebt ook lysergamides of tropane alkaloiden of weet ik wat allemaal nog meer.

A2EBE3CF-C72B-4660-A285-C100FD8FC9C3.png

Waarom altijd deze jongen aanpassen? Is dit werkelijk de beste optie?

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Flualprazolam vind ik beste slaap er heerlijk op ook na oppepers en tripjes.... En geen raare na effecten.
Clonazolam heb ik zeer slechte ervaring mee...Paar dagen ziek van geweest.. Nooit meer😁

Spyro

DF-koning
Flualprazolam vind ik beste slaap er heerlijk op ook na oppepers en tripjes.... En geen raare na effecten.
Clonazolam heb ik zeer slechte ervaring mee...Paar dagen ziek van geweest.. Nooit meer😁
Clonazolam bevalt mij juist heel goed. Wat voor klachten kreeg je, en hoeveel Clona had je toen genomen?

Vchip

Badass junkie
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.

Hardcore_frk

Badass junkie
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.
Ja, dat is een hele stevige benzo. Ik gebruik hem eigenlijk niet meer, omdat ik hem lichamelijk veel te sederend vind.

Vchip

Badass junkie
Ja sederend is ie zeker haha. Vind ik persoonlijk wel fijn maar een wandeltocht maken gaat lastig. Ben benieuwd hoe 6mg gaat zijn.. op 3mg heb ik veel geslapen. Op 6mg krijg ik mogelijk een blackout. Denk dat ik het toch maar bij 3mg hou, al ben ik benieuwd naar hoe ver ik hiermee kan gaan

Dom dom dom

Bovenaan