Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als je buiten de EU gaat heb je misschien wel een probleem, als je binnen de EU blijft denk ik dat er niet zo moeilijk om zal worden gedaan. Maar zoals ik al zei: ik weet het niet zeker.devachiah zei:gewoon 10x 10mg diazepam in me koffer... ( niet handbagage ) gaan ze daar moeilijk over doen als ze je koffer checken..?
Martijn. zei:Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als je buiten de EU gaat heb je misschien wel een probleem, als je binnen de EU blijft denk ik dat er niet zo moeilijk om zal worden gedaan. Maar zoals ik al zei: ik weet het niet zeker.
Waarom dat verschil tussen de EU en non-EU gemaakt wordt moet je niet aan mij vragen, het is gewoon zo. :P Als je oplet als je uit een vliegtuig stapt, zie je soms ook verschillende routes aangegeven voor mensen van binnen de EU en buiten de EU. De mensen die van buiten de EU zijn of van buiten de EU terugkomen worden onderheven aan strengere securitychecks. Binnen de EU zijn de grenzen namelijk vrijwel open. Daar heeft het mee te maken.Spor zei:Martijn. zei:Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als je buiten de EU gaat heb je misschien wel een probleem, als je binnen de EU blijft denk ik dat er niet zo moeilijk om zal worden gedaan. Maar zoals ik al zei: ik weet het niet zeker.
Waarom binnen de EU wel en buiten de EU niet ? Ik zou het juist andersom zeggen; IN de EU zijn veel landen waar het niet vrij verkrijgbaar is en zodoende zou ik me voor kunnen stellen dat ze het daar afnemen. Denk niet dat er verder grote gevolgen zullen zijn. Buiten de EU zijn er vast genoeg landen waar je het zomaar kan kopen en waarom zou dat dan meer een probleem zijn als vitaminepillen of pacacetamol ?
Al met al denk ik niet echt dat ze over 1 stripje erg moeilijk gaan doen, binnen of buiten de EU (amerika natuurlijk niet meegerekend)
Wat ik verder vaker doe is gewoon bij de kruidenier een pot met vrij verkrijgbare capsules halen, leegmaken die handel en vervolgens iets anders erin doen. Dit moet je natuurlijk niet doen met pep, coke, xtc of een andere bekende stof. Maar je valiumpjes zou je kunnen crushen en dan terug in de capsule en opvullen met de zooi die eruit kwam. Als het vitamines waren dan verminderd dat de werking toch niet. Maar als ze al grondig gaan controleren en ze vinden grote capsules met een klein btje blauw poeder (mijn 10mg diazepam zijn altijd blauw) dat zal het een stuk opvallender zijn. Een klein beetje blauw poeder daar in tegen verstopt in een grote berg andere poeder vind niemand ooit meer terug.
Verder zijn er nog wel wat inventieve manieren maar die zijn niet perse van toepassing op een vliegveld
Pammer zei:Even men verhaal vertellen.
Zoals iemand al vermelde, als je van EU naar EU gaat zijn controles zeer mild. De kans dat ze je bagage gaan opendoen is minimaal. Als je buiten de EU komt is dit veel anders. Ook zijn bepaalde landen zeeeeer streng aan de douane op het vliegveld, mensen waar je geen problemen mee wilt hebben.
Winehouse, wat betreft Griekenland, toevallig heb ik ervaring met Griekenland. Ik had daar Bromazepam gekocht, een heel doosje en meegenomen naar België. Niets aan de hand. Maar jij doet het omgekeerd. Dan is de kans nog kleiner want Griekenland + Controles :P... Zorg gewoon dat je je hele strip consumeert en niet meer hoeft mee te nemen!
Je hebt het over 1 stripje zie ik. Gaan ze normaal niet eens zien. Desnoods neem je even dafalgankarton en doe je daar de strip in.
Winehouse zei:Pammer zei:Even men verhaal vertellen.
Zoals iemand al vermelde, als je van EU naar EU gaat zijn controles zeer mild. De kans dat ze je bagage gaan opendoen is minimaal. Als je buiten de EU komt is dit veel anders. Ook zijn bepaalde landen zeeeeer streng aan de douane op het vliegveld, mensen waar je geen problemen mee wilt hebben.
Winehouse, wat betreft Griekenland, toevallig heb ik ervaring met Griekenland. Ik had daar Bromazepam gekocht, een heel doosje en meegenomen naar België. Niets aan de hand. Maar jij doet het omgekeerd. Dan is de kans nog kleiner want Griekenland + Controles :P... Zorg gewoon dat je je hele strip consumeert en niet meer hoeft mee te nemen!
Je hebt het over 1 stripje zie ik. Gaan ze normaal niet eens zien. Desnoods neem je even dafalgankarton en doe je daar de strip in.
Ik had het over een doosje, en om precies te zijn is het Macedonië, niet Griekenland. Kun je daar dan ' vrij ' in de apotheek benzo's kopen ?![]()
![]()
Pammer zei:Winehouse zei:Pammer zei:Even men verhaal vertellen.
Ik had het over een doosje, en om precies te zijn is het Macedonië, niet Griekenland. Kun je daar dan ' vrij ' in de apotheek benzo's kopen ?![]()
![]()
Is het echt IN Macedonië of bedoel je Thessaloniki (Noord-Griekenland, aan grens van Macedonië). In Griekenland kan je geen benzo's vrij kopen, maar zoek zo een oud-lijkende apotheker op in een stad, zeg dat je het medicijn neemt maar dat het op is en dat je eventueel meer wil betalen. 15 euro, 60 tablets of 3mg bromazepams van Roche. Dat kost 5 euro. 10 euro ging naar die apotheker zelf!
Ik weet wel niet of ik dit mag bespreken hier. Btw ik slik deze op voorschrift en ze waren echt op omdat ik vast zat door de vulkaan van ijsland in Griekenland, wat ook een handig excuus was om tegen de apotheker te zeggen.
Winehouse zei:Ik ga echt IN Macedonië, ik ga daar eens rondkijken naar benzo's. Schijnt een goedkoop land te zijn, dus corrupte apothekers genoeg zou je zeggen? Bedankt voor je berichtjes.
Pammer zei:Winehouse zei:Ik ga echt IN Macedonië, ik ga daar eens rondkijken naar benzo's. Schijnt een goedkoop land te zijn, dus corrupte apothekers genoeg zou je zeggen? Bedankt voor je berichtjes.
Heb even opgezocht en vond dat 87% van de bevolking al eens benzo's heeft geslikt daar. Dat is een zeer groot aantal. Daarom denk ik ook zelf dat er grote kans is dat het daar stikt van de benzo's XD? Heb even gelezen op een forum die een topic schreef over de Joegoslavische landen (Servië, Macedonië) dat ze daar soms zonder voorschrift verkopen zonder probleem.