belachelijk..

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Het is inderdaad wel een lachwekkend topic :P
Dat zulke mensen zichzelf nog serieus nemen is mij een raadsel...

Stunner

Belezen gebruiker
SjaakT zei:
Het is inderdaad wel een lachwekkend topic :P
Dat zulke mensen zichzelf nog serieus nemen is mij een raadsel...

Ik denk dat soort mensen gewoon niet de intelligentie noch de capaciteit hebben om te denken op ons niveau. Klinkt misschien heet arrogant ( is het ook waarschijnlijk ook xD). Ik snap heel goed hoe die jongen denkt. Maar andersom snapt die jongen totaal niet hoe wij denken. Waarschijnlijk omdat hij daar gewoonweg niet de volwassenheid of intelligentie voor heeft.

seth

Gast
ikgebruikniks zei:
KoxBox zei:
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mij :wave:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:

:tearsofjoy: Kom als je zoveel stoere praat via het internet op ons loslaat, dan ben je ook wel "TERROR" genoeg om er je adres ook op te gooien...
BAN!

*EDIT: sorry heb het nu weer gebumpt...

Stunner

Belezen gebruiker
seth zei:
ikgebruikniks zei:
KoxBox zei:
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mij :wave:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:

:tearsofjoy: Kom als je zoveel stoere praat via het internet op ons loslaat, dan ben je ook wel "TERROR" genoeg om er je adres ook op te gooien...
BAN!

*EDIT: sorry heb het nu weer gebumpt...

Wow dat plaatje, met die gasten zou ik geen ruzie willen joh :openmouth:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
duimpje zei:
Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel.

Haha inderdaad :P vind et wel lachwekkend. Iemand uitschelden op n forum is best triest eigenlijk. Vraag me af of er echt gevochten word ja of nee... (niet dat ik stoer ga doen dat ik mee zou willen vechten, integendeel)

Maargoed ff ontopic: Als je kijkt naar wat alcohol met mensen doet, ze worden vaak agressief, en wat wiet met je doet, je wordt er rustig en kalm van. Heb je ooit iemand agressief zien worden van wiet? lijkt me niet nee... Daarom zou het beter zijn dat wiet meer geaccepteerd word dan alcohol. En ja ik ben minderjarig en ik blow af en toe, maar kom op, zo erg is het toch niet? Het is inderdaad zo dat mijn hersens nog in ontwikkeling zijn, maar of ik echt veel schade ondervind van af en toe een blow roken betwijfel ik.

Stunner

Belezen gebruiker
LeonR123 zei:
duimpje zei:
Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel.

Haha inderdaad :P vind et wel lachwekkend. Iemand uitschelden op n forum is best triest eigenlijk. Vraag me af of er echt gevochten word ja of nee... (niet dat ik stoer ga doen dat ik mee zou willen vechten, integendeel)

Maargoed ff ontopic: Als je kijkt naar wat alcohol met mensen doet, ze worden vaak agressief, en wat wiet met je doet, je wordt er rustig en kalm van. Heb je ooit iemand agressief zien worden van wiet? lijkt me niet nee... Daarom zou het beter zijn dat wiet meer geaccepteerd word dan alcohol. En ja ik ben minderjarig en ik blow af en toe, maar kom op, zo erg is het toch niet? Het is inderdaad zo dat mijn hersens nog in ontwikkeling zijn, maar of ik echt veel schade ondervind van af en toe een blow roken betwijfel ik.

Helemaal gelijk heb je, maar men is eenmaal niet echt intelligent. Kijk maar naar de regels omtrent softdrugs dan weet je al genoeg.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oeh... Mama gangster gaat het niet leuk vinden dat zoonlief een blaadje van d'r geliefde kamerplant geplukt heeft.

Hoewel je aan het excentrieke tapijt kunt zien dat er in dat huis wel geld genoeg zit.. :stoned:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Inderdaad, het verbod op cannabis is belachelijk.
Mensen hebben zich een mening laten aanpraten, dit is namelijk makkelijker dan er zelf een te vormen. Als ieder individu cannabis vanuit een neutraal standpunt had beoordeeld, waren de meningen heel anders geweest.
Wie geen natuurlijke aantrekkingskracht heeft om drugs te gebruiken, bestempeld het onbekende maar als negatief. Dit moet eens klaar zijn. Het wordt tijd voor een tegenreactie vanuit de groene hoek, want we laten nu behoorlijk over ons heen pissen.

Cannabis, het geestverruimend kruid wordt mishandeld en vergiftigd door kwekers die uit zijn op pure winst. Rookwaar wordt bespoten om de opbrengst omhoog te halen, want dat is waar het stiekeme gekweek (meestal) toe leid. De overheid laat het maar gebeuren. Het beleid is een kladblok geworden, bezaaid met bekrompen denkvlekken en met vooroordelen besmeurde plannen over de verwaarlozing van wiet.

Het is duidelijk, de wietpas die er niet was, wordt een ramp op de planken. Koorts bij ministers moet er komen, want we worden belazerd waar we bij staan. Het is tijd voor ellebogenwerk, logisch verstand doet de rest.

weyoun22

Bewuste gebruiker
soldiermoney zei:
Mensen hebben zich een mening laten aanpraten, dit is namelijk makkelijker dan er zelf een te vormen. Als ieder individu cannabis vanuit een neutraal standpunt had beoordeeld, waren de meningen heel anders geweest.
Wie geen natuurlijke aantrekkingskracht heeft om drugs te gebruiken, bestempeld het onbekende maar als negatief. Dit moet eens klaar zijn.

Dat is het probleem nog niet eens. Het echte probleem is dat de meningen van dergelijke mensen in deze 21ste eeuw nog steeds genoeg impact hebben om het verboden te houden.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
soldiermoney zei:
Wie geen natuurlijke aantrekkingskracht heeft om drugs te gebruiken, bestempeld het onbekende maar als negatief. Dit moet eens klaar zijn.

Dat is het probleem nog niet eens. Het echte probleem is dat de meningen van dergelijke mensen in deze 21ste eeuw nog steeds genoeg impact hebben om het verboden te houden.

Dat is juist!
We hebben vrijheid van meningsuiting, maar deze is volstrekt zinloos als een mening vanaf het eerste levensjaar wordt beïnvloed door machthebbers en meelopers.
(sorry voor offtopic)

Shroom

Mag ik ook een keertje een topic schoppen? Lijkt me zo leuk, helaas is ikgebruikniks alweer verbannen... jammer. Had hem graag willen uitnodigen op een pleintje, had ik hem een hele mooi route beschrijving gegeven, en een duidelijke tijdstip afgesproken.
Denk dat een 17 jarig kindje (sorry, niet alle 17'ers zijn kindjes maar deze wel) die bijna 18 word en middelgewicht is, geen kant op kan als ie 120kg vlees over zich heen krijgt ^^ tja en misschien dat 10-20kg daar spek van is :P Ik heb geen ervaring met vecht*sport* maar laat sport weg, en de regels weg... zo heb ik een maal 1 vs 5 overleefd waarvan er 2 van hun in het ziekenhuis belande en ik alleen een blauw oogje had, niet dat het heel eerlijk was, al die gasten waren zo lam en lijp als een koekje, en dat alles omdat 1 van hun mijn pet in het water had gegooid.
Ik zou sowieso niemand mijn adres geven als ik de persoon niet vertrouw, maar afspreken op een openbare plek? Komt u maar ikgebruikniks :) eens zien of je na dat dagje nogsteeds niks gebruikt, zou het stoer vinden als je dan nog zonder morfine kan lachen bijvoorbeeld.
Alvast excuses voor de bump, maar ik voel me altijd aangetrokken als er ergens onrust is, meestal wil ik 2 vechtende partijen uit elkaar brengen maar in dit geval .... you get the point .

***drukt bijna op bevestig, en realiseert zich dat dit eigenlijk een compleet nutteloze post is. Hoe dan ook, ik las dit topic door en begon me enorm over een ventje te ergeren dat ik ook maar wat wilde posten***

Shroom

lolnoob zei:
Jij bent net zo erg als de topicstarter zo :')
Ah, hehe, ik verwachte al zoiets :P naja, wilde alleen ook is een keer mee doen met een flame topic... moet bekennen dat ik dat eerlijk nooit doe. Maar vond het te aantrekkelijk, zo'n gozertje als die ikgebruikniks heb ik nog niet echt mee gemaakt op wat voor forum dan ook, maar zo heel veel bezoek ik er ook niet :smoke: anyway excuses dan maar voor mijn post zoals ik al zei was het een beetje zinloos, maar ik had het al getypt toen ik daar achter kwam en dacht ach post het ook maar dan.
Hopelijk zijn jullie nu nie boos op me :flushed: zal het niet meer doen. beloofd :)

flipkonijn

Bewuste gebruiker
In de burgerlijke maatschappij niet nee..
Maar is dat zo erg?
Sluit je in het weekend en je vrije tijd zoveel mogelijk op in een submaatschappij waar allemaal mensen komen die het juist heel tof vinden om te blowen.
Een betere weg om contacten te leggen is er niet :wink:
Een jointje uitwisselen, en wat praten over elkaars wiet

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook belachelijk. Maar ik vind wel dat de gehele wereld zich nu beter concentreert op de werkelijke problemen.
Cannabis is afgelopen jaren meer en meer uit haar taboe-zone gekropen.
Maar dierenleed gaat ongestoord verder, honger is de wereld nog niet uit.

Persoonlijk vind ik dat de wereld daar massale aandacht aan moet geven en effe eigen belang opzij moet schuiven. Het is uiteindelijk in iedereens belang dat we stoppen met de gang van onze huidige consumpties. En dan heb ik het niet over drugs :wink:

Bovenaan