belachelijk..

ikgebruikniks

Experimenterende gebruiker
ik vind het belachelijk dat wiet ongeaccepteerd is in de samenleving, Sommige mensen zien mensen die blowen aan voor junks, terwijl het zgn normaal is dat een kind van 13 drinkt :beer: .
en ten slotte zijn de risico's van alcohol groter als die van cannabis..

maar goed hier zal 99% het mee eens zijn, kan iemand mij uitleggen waarom het nog steeds zo is dat wiet niet geaccepteerd is, en alcohol,nicotine en caffeïne wel.. :cry:

Dopezilla

Badass junkie
Wietgebruik is redelijk geaccepteerd in onze huidige samenleving, niet? Althans, in Nederland wordt er niet zo moeilijk over gedaan. In België ligt het wat gevoeliger, heb ik begrepen.

Overigens zouden adolescenten niet moeten blowen of drinken, mijns inziens. Maar er zijn zo veel dingen slecht voor de ontwikkeling.

Overigens heb ik één persoon letterlijk schizofreen zien worden van het blowen, en een vriend van me zat op het randje. Die is nu een jaar gestopt, maar nog altijd niet helemaal de oude.

Het wordt eerder onderschat dan overschat, aangezien alle "stoere" 13-jarige jongetjes het tegenwoordig al doen.

Olle

Tigg

Belezen gebruiker
Alcohol, nicotine en cafeïne worden niet als drugs gezien door veel mensen. Dit komt omdat deze al eeuwen worden gebruikt en omdat ze gewoon legaal zijn.

Wiet is volgens mij nog niet echt lang populair. Het gedoogbeleid in Nederland is pas in 1970 begonnen. En sindsdien heb ik het idee dat het gebruik van wiet wel langzaamaan meer geaccepteerd wordt.

Een nieuwe volgende stap zal de legalisering van de verkoop, bezit en kweek zijn (evt kweek gereguleerd en/of alleen met vergunning). Dit betekent dat de overheid het gebruik van deze drug ook toestaat, waardoor de negatieve kijk die een deel van het volg nog heeft ook sneller zal vervagen.

cropp

Badass junkie
ik heb schijt, ik loop gewoon met mijn jointje over de markt en door de stad, ga lekker in de trein een joint zitten draaien, als ik zie dat een of ander burgerlijk persoon mij vies aan zit te kijken omdat ik aan het blowen ben lach ik gewoon en neem ik nog een dikke hijs...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ouders vinden het ook goed al vinden ze het wel zone

cropp

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
ik vind juist dat wel gaat in deze samenleving heb vaak gesprekken met vreemden mensen bvb in de stad aleen maar omdat ik stoned ben maakt de werled wat gezelliger
ben je stoned of heb je reuma?

ikgebruikniks

Hellraiser_[NL] zei:

chille ouders hoor :mrgreen: lucky you..
mijn ouders zijn fel tegen, ik heb zelf nu 400 gram thuis liggen maar me moeder zei als ik het vind gooi ik het weg :rolleyes:

sinds dien ligt het bij me beste vriend thuis alleen ik heb zo het gevoel dat het opgerookt wordt :P

ps.. doe je vaak een blow?

Andrew

Badass junkie

knolselderij

Wijs gebruiker
nou jongens geef elkaar een hand...... zand er over

ontopic: als onze generatie (er van uit gaande dat iedereen nog tussen de 16 en 25 is) ouder is en kinderen heeft in deze zelfde leeftijd zal het wel geaccepteerd zijn lijkt me

ikgebruikniks

KoxBox zei:
En ik die dacht dat je je ging verontschuldigen voor je belachelijk gedrag in dit topic...

:(
jullie moete gewoon leren niet zo grote bek te hebben tege mij :wave:
want in het echt zou je niet zo tege me praten :rolleyes:

Andrew

Badass junkie
Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..

ikgebruikniks

Andrew zei:
Tegen funky_skunk_junky zou ik niet zo durven praten, zij heeft immers een struisvogel gegeten..

andrew jij moet oppassen.. grote bek dit dat doet zo stoer als ik jou ooit voor me huis zie dan kom ik meteen naar buiten om je is ff echte terror te laten zien man pipo

KoxBox

Badass junkie
ikgebruikniks zei:
Andrew zei:

andrew jij moet oppassen.. grote bek dit dat doet zo stoer als ik jou ooit voor me huis zie dan kom ik meteen naar buiten om je is ff echte terror te laten zien man pipo

:tearsofjoy: ThA ReAl GaNgStAh ShIzZlE fO' sHo' !

W.F.L.

Badass junkie
Waarom is die gast nog niet gebanned? Je kunt niet zeggen dat hij de regeltjes niet overtreedt hé. En daarbij boodt hij nog eens aan om zijn aars - die schijnbaar garant staat voor topkwaliteit - te verhuren via PB, waar ik uiteraard uitnodigend op reageerde.

cropp

Badass junkie
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pik
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...

BacingsPen

Badass junkie
Trieste bedoeling zeg, waar zijn die ouders als het hun beurt is om een goed woordje te doen?

Owja, die liggen voor pampus voor de buis, omdat ze ''zo'n zware werkdag'' hebben gehad...

Shame on your parents...

Respect to their children :sunglasses:

Oom Klaas

Badass junkie
Wiet is super geaccepteerd hier ivm andere landen.

Niet zeuren maar blowen.

Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.

acidboy

Badass junkie
In mijn kamer is het ook wel redelijk geaccepteerd inmiddels, heb er wel wat jaartjes voor moeten roken, maar nu eindelijk is het dan zover.

ikgebruikniks

cropp zei:
ikgebruikniks zei:
Dubz zei:
Stoere man, die ikgebruikniks :(
over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...

wat zeg jij dat ik een grote bek heb kijk hoe jij tege mij praat man mafketel kom langs ik ben jullie bitchboys zo zat

cropp

Badass junkie
Oom Klaas zei:

Niet zeuren maar blowen.

Op het moment dat de coffeeshops dichtgaan mag je gaan zeuren, tot die tijd hebben de blowers het in Nederland verdomd luxe.
maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...

mennekes van 15 zijn ook triest als ze de hele dag door blowen...

BacingsPen

Badass junkie
cropp zei:
Oom Klaas zei:

Niet zeuren maar blowen.

maar de TS is nog lang geen 18, vergeet dat niet he...

mennekes van 15 zijn ook triest als ze de hele dag door blowen...

die mennekes zelf? of misschien hun ouders?

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
ikgebruikniks zei:
cropp zei:
ikgebruikniks zei:

wat zeg jij dat ik een grote bek heb kijk hoe jij tege mij praat man mafketel kom langs ik ben jullie bitchboys zo zat

Hoezo naar jou komen? Jij bent toch degene die hier stennis loopt te schoppen.

ikgebruikniks

ja omdat jullie grote bek hebben kom me dan slaan want ik zweer het je ik sla terug hoe groot je ook bent en ik stop niet tot de politie er is om me tegen te houden

cropp

Badass junkie
ik leg hem zelfs nog uit dat ie gewoon volwassen moet doen, en hem opzoeken de moeite niet waard is...

gast, je bent DOM, want je leest NIET!!!

ikgebruikniks

hoezo volwassen ik wil gewoon vechten.. ik ben gestopt met muay thai omdat ik elke dag moet werken.. dus kom gewoon potje knokken vriend want jullie gozers hebbe allemaal grote bek maar in het echt kijke jullie om :rolleyes:
kom naar diemen dan

Bovenaan