Pompoen
Bewuste gebruiker
Thanks voor je reactie. Ja ik denk dat ik af en toe behoefte heb om stoom af te blazen en vind dat heerlijk om dan gewoon keihard te dansen, met anderen in dezelfde vibe te zitten en even mijn hoofd uit te zetten.Je hebt er in ieder geval van genoten. Dat is ook wat waard. En toch ook nieuw gedrag door niet te afteren.
Nou alleen oppassen dat het hier voorlopig bij blijft. Vooral dinsdag, dan is de dip het meest voelbaar.
Een vriendin zei het gisteren nog tegen me: ik ben zo iemand die alles altijd helemaal goed wil doen en dan nog is het niet goed genoeg. Wil graag een goede moeder zijn, een fijne partner, een goede vriendin voor mijn vrienden, heb een baan met veel verantwoordelijkheid binnen de jeugd ggz, doe daarnaast nog een opleiding erbij en wil ook nog goed voor mezelf zorgen als in gezond eten, goed slapen etc. Op zich allemaal heel normaal maar ik kan daarin echt wel heel streng voor mezelf zijn en ben me altijd zo bewust van alles. Die vriendin zei: ik ben blij dat je je ook nog een leuke dag gunt met wat drugs als je daar gewoon zin in hebt, ook al is het misschien beter van niet. Af en toe buiten de lijntjes kleuren mag wel.
Maar de scheidslijn is dun inderdaad. Ik snap haar punt totaal, maar zij heeft ook niet dat wekelijks gebruik gehad wat echt wel problematisch aan het worden was (bij mij dus). Ik moet oppassen dat ik niet in oud gebruik ga vervallen zoals deze maand wel weer een keer gebeurde.