Airsealed

Soma

Bewuste gebruiker
Lol, denk je dat het daar om gaat? Het is gewoon een achterlijke vraag. Hoe moeten wij dat nu in godsnaam weten. Contacteer dan airsealed zelf als je het zo graag wil weten.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Genoeg mensen die hier benzo's bestellen via internet.

Woops.. ik had de TS zijn vraag verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij vroeg of aisealed nog benzo's verkocht en dat vond ik wel een normale vraag. Maar nu ik het goed lees is het inderdaad wel een achterlijke vraag. Excuses Soma. :flushed:

OT: Wat heb je er aan om de reden te weten, ze verzenden nu eenmaal niet meer. Je hebt een veel grotere kans op je antwoord als je naar ze mailt dan dat je er hier naar vraagt.

Spor

Wijs gebruiker
Staat volgens mij gewoon wereldweid - maar what's the point ? 165 !!!!! Dollar voor een doosje diazepam dat is toch van de zotte. Ik heb diezelfde diazepam nog hier, van airsealed toendertijd voor $ 20 gekocht een heel doosje. Al bezorgden ze binnen een dag aan huis konden ze me nog gestolen worden met die prijzen.

Flut

Belezen gebruiker
spor het wordt geleverd vanuit europa dat betekend geen pakketjes check..

maar ik ben het volledig met je eens 165 dollar voor slecht één doosje dia is wel echt over de top. ik had het verkeerd gelezen en dacht dat je twee doosjes voor 165 zou krijgen, my bad..

anyway het enige wat ik wilde melden is dat er weer geleverd wordt. as leverde een tijdje terug geen benzodiazepinen als diazepam en xanax meer :)

Spor

Wijs gebruiker
Ik weet precies hoe het werkt bij AS, ik heb wel eens de helft van de bestelling (die uit bosnie kwam) netjes binnen gekregen, en voor de andere helft (die uit india kwam) kreeg ik thuis een fijne brief op de mat van meneer de officier van justitie dat ik beter kon voorkomen dat dergelijke pakketjes aan me verstuurd werden.

Toch vind ik het raar, want bijvoorbeeld pakjes uit hongkong worden niet gechecked, heb vaak zat shit van DX besteld wat hier ook niet echt legaal is zoals lasers ofzo. Die komen altijd ook gewoon aan dus volgens mij is het ook nog es gewoon pech hebben als ze je dr uit hebben gepikt.

Carlitos

Badass junkie
Ik vraag me alleen af hoe dat zit met die betrouwbaarheid over medicijnen uit het buitenland heb ze er is bij tros radar over lullen (dan zeg je ook wat :tearsofjoy: )
Ikzelf zou het niet snel doen,ivm betaling,verzending,douane,prijzen.
Heb nu alles nl,ook wat prijzig maar wel met bijsluiter en originele doosjes en merken wat ik aanzienlijk fijn vind.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=ui ... _broadcast[item_id]=1428

Volgens was dat het!
Weet het niet eens of het buitenlands is voor degene die benieuwd zijn, je ziet ze testen in het lab dacht ik maar word wel wat onzin geluld af en toe.
Toch wel leuk om te zien net als die uitzending van stegeman : We kopen diazepam 'een soort valium'

Heerlijk ! :mrgreen:

zazzoo

Bewuste gebruiker
at ik raar vind aan airsealed is dat ze hun benzo's uit de verpakking halen en in een zakje afleveren. Ik vertrouw het niet zo. Heb wel zelf provigil besteld, afwachten tot het aankomt, als het al aankomt.

Flameon

Badass junkie
zazzoo zei:
at ik raar vind aan airsealed is dat ze hun benzo's uit de verpakking halen en in een zakje afleveren. Ik vertrouw het niet zo. Heb wel zelf provigil besteld, afwachten tot het aankomt, als het al aankomt.

Heeft te maken met makkelijker verzenden denk ik. Losse strips is gemakkelijker en veiliger dan een doosje

zazzoo

Bewuste gebruiker
Maar is Airsealed überhaupt wel te vertrouwen. Ik zelf heb toen ik dit topic las er meteen een bestelling Modafinil gedaan (uppers zoals concerta etc)
Ik heb zonet de woorden airsealed en scam opgezocht in google, t'lijkt wel kosjer te zijn.

Dit vond ik wel grappig aan airsealed http://bulk.airsealed.com/ alles maar dan in poedervorm en tussen de 5gr en 10gr te koop. Maar als ze dit per vliegtuig verzenden, komt er niet veel aan denk ik, ofwel heb ik te veel naar "border security australia" gekeken :)

stinus

Newbie
Ben je zelf eigenlijk strafbaar als je voor jezelf wat besteld met de post vanuit het buitenland of nemen ze het alleen in beslag?

zazzoo

Bewuste gebruiker
Je krijgt enkel een waarschuwing. Ik baseer me wel op een reality show "australian border security" :tearsofjoy:

pvhouden

Newbie
zazzoo zei:
Maar is Airsealed überhaupt wel te vertrouwen. Ik zelf heb toen ik dit topic las er meteen een bestelling Modafinil gedaan (uppers zoals concerta etc)
Ik heb zonet de woorden airsealed en scam opgezocht in google, t'lijkt wel kosjer te zijn.

Dit vond ik wel grappig aan airsealed http://bulk.airsealed.com/ alles maar dan in poedervorm en tussen de 5gr en 10gr te koop. Maar als ze dit per vliegtuig verzenden, komt er niet veel aan denk ik, ofwel heb ik te veel naar "border security australia" gekeken :)

Heb je je bestelling ondertussen goed en wel ontvangen? Tevreden over de kwaliteit?

zazzoo

Bewuste gebruiker
Lol, nope niets ontvangen, ofwel is airsealed niet te betrouwen ofwel onderschept door de Belgische douane. Het laatste lijkt me het meest waarschijnlijke, want ik heb nog niet zo lang geleden een reportage gezien over de Belgische douane en hun onderscheppingen qua drugs en medicijnen. Toen ik begon te kijken dacht ik nog in volle sarcasme "jaja douane op z'n Belgisch het zal weer heeeeel "indrukwekkend" zijn, als ze 1 joint vinden geven ze een feestje" niet dus... ze volgde zeer strikte procedures en de onderschepping die ze deden op één week tijd was toch wel indrukwekkend te noemen. Blijkbaar toch een Belgische instantie die werkt (jammer genoeg) :)

HALF off topic: Op het gebied van spulletjes halen zonder voorschrift bij de locale apotheker
hier in België is het ook veel strenger geworden. In de stad waar ik woon zijn ong 16 apothekers ruw geschat , zo'n 2 tal jaar terug (was toen zwaar verslaafd) kreeg ik van de
helft zomaar een doosje benzo's mee meestal wel een lage dosis xanax 0,5 ofzo.
NU 2 jaar verder, noppes nada, en ik weet van een apotheker dat hij het gewoon niet meer KAN geven omdat de controle en de straffen te hoog zijn geworden. (zelfs melatonine krijg ik niet meer mee)
Het enige dat hier nog vrij verkrijgbaar is en wat een onervaren gebruiker van opiaten misschien nog wel kan bekoren is Bronchodine, een flesje van 180ml met een codeïne gehalte van 360mg per fles, bij mij wekt zo'n flesje een leuk warm euforisch gevoel op. (Nu ben ik daar weer verslaafd aan) maar ik ga binnen enkele dagen/weken weer in rehab.
Nu denk ik niet dat iedereen zo snel verslaafd raakt aan die codeïne, ik denk dat ik gewoon in het algemeen vatbaar ben voor verslavingen. Sorry bla bla bla, ik zit momenteel op de mdma ter afwisseling ( :wink: en omdat er geen apothekers open zijn vandaag) dus ik zou nog uren kunnen door typen :tearsofjoy:

Trouwens wat valt er bij jullie in Nederland nog zo te krijgen? Ik was zaterdag nog in Sluis, drogisterijen en sexshops in overvloed maar geen enkele apotheker... :)

westergas

Belezen gebruiker
Airsealed is 100% te vertrouwen maar waarom zou je met zulke prijzen? Er zijn genoeg andere IOP's die goedkoper zijn en ook goede kwaliteit leveren...

Vroeger was A.S. mijn #1 supplier, nu al lang niet meer.

zazzoo

Bewuste gebruiker
westergas zei:
Airsealed is 100% te vertrouwen maar waarom zou je met zulke prijzen? Er zijn genoeg andere IOP's die goedkoper zijn en ook goede kwaliteit leveren...

Dus de reden dat ik het niet ontvangen heb is dus douane onderschepping?

Pammer

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
westergas zei:

Dus de reden dat ik het niet ontvangen heb is dus douane onderschepping?
Wanneer heb je het besteld?
Ik heb gemerkt dat heel de maand mei streng gecontroleerd werd want ik krijg regelmatig spullen uit Hong Kong. Altijd aangekomen, tot nu... in de maand mei... nu is er geen enkel pakketje waar iets dat niet echt mag geïmporteerd worden in België aangekomen. Het gaat hier om 5 pakjes.

Normaal krijg je een brief binnen de 3 maanden van de douane als ze je pakketje hebben onderschept.

Pammer

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
Bij mij was de bestelling begin maart geplaatst, en ik heb geen brief ontvangen. :confused:
Als je persé wilt weten of het nu door de douane was of dat Airsealed niets gestuurd heeft kan je altijd naar de douane bellen van Zaventem en hen vragen :P, maar ik betwijfel dat je dat wilt doen, aangezien het hier over medicijnen gaat.
Ik heb ook nog geen brief gekregen van die 5 pakjes, maar ik ben zeker dat ze zijn tegengehouden... & dat is nog maar een maand geleden.. dat van jou al langer.

hmkey

Experimenterende gebruiker
zazzoo zei:
Bij mij was de bestelling begin maart geplaatst, en ik heb geen brief ontvangen. :confused:

Hou ons op de hoogte? Zo word het een spannend topic.
Je ontvangt ofwel een brief ofwel een doosje pammetjes.
Al zal de douane bij onderschepping misschien lang niet altijd een brief sturen.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Nog steeds niets, ik laat zeker iets weten wanneer het aankomt ofwel wanneer ik een brief of politie :wink: over de vloer krijg. Nu zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker :)

Pammer

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
Nog steeds niets, ik laat zeker iets weten wanneer het aankomt ofwel wanneer ik een brief of politie :wink: over de vloer krijg. Nu zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker :)
Dan nog. Is het een brief van de politie of eerder douane zal er iets staan dat je moet vermijden dat er dergelijke goederen naar uw adres wordt verstuurd, maar dan met van die juridische praat dat moeilijk te begrijpen valt :P, tenzij het niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd, dan maken ze er meestal een PV voor op. Eerste keer is altijd waarschuwing, het is zoals in de nacht rondfietsen zonder licht.

Pammer

Bewuste gebruiker
Informatie betreft Douane & Medicijnen samengevat door Pammer aan de hand van krantenartikels & wetteksten. Ik hoop dat dit nuttig is voor enkele forum-mensen :grin:

De Belgische Douane waar de meeste postpakketten binnenkomen en het meest wordt gecontroleerd is gevestigd in Zaventem. In 2009 is de controle op medicijnen op voorschrift (ze noemen het namaakgeneesmiddelen) enorm gestegen. In 2009 en in 2010 werden er gemiddeld 50 pakketten onderschept met dergelijke medicijnen wat geteld werd tot 9500 pillen of capsules. Gemiddeld is dat 190 pillen per pakket. Het gaat dus voornamelijk over grotere pakketten met grotere hoeveelheden. 5% van deze medicijnen zijn voor erectiestoornissen, 35% vermageringsmiddelen, 30% hormonale middelen (anabolen), en de rest antidepressiva.
In samenwerking met de Interpol kon men de sites die de medicijnen aanboden stilleggen.

In Luchthaven BIERSET (in Liège) werd er ook gecontroleerd en daar vond men grotere hoeveelheden. Er waren 20 pakketten tegengehouden die in totaal 20,000 capsules of tabletten bevatten.

Er wordt vooral gecontroleerd op pakketten, afkomstig van de volgende gebieden (ze staan in volgorde, de eerste wordt het meest gecontroleerd):
India, Pakistan, Thailand, USA, Egypte, Brazilië, China (Hong-Kong).

Betalingen met Paypal. PayPal doet ook zijn bijdrage aan de overheid. Bij betalingen aan leveranciers wordt de betaling in wacht gezet waardoor je je geld verliest. Hier zijn al enkele meldingen geweest.

In een Europese persconferentie werd geconcludeerd dat België de draaischijf is voor illegale namaakgeneesmiddelen die geïmporteerd worden vanuit verschilllende regio's in België via luchtverkeer of havens. (Ik denk dat België algemeen voor alle drugs de draaischijf is).

Artikel HLN - Recordvangst van namaakpillen in Zaventem (02/10/200:sunglasses:
De douane van Zaventem heeft vorige week op Brussels Airport drie zendingen met nagemaakte medicijnen in beslag genomen. In totaal ging het om 2,134 miljoen nagemaakte pillen. De nagemaakte medicijnen, die uit India kwamen, waren bestemd voor een land in West-Afrika.

zazzoo

Bewuste gebruiker
off topic:

Binnen enkele weken kom bij xyrem op de markt, tot hiertoe rx free. :) (xyrem=ghb van da apotheker) :grin: Het zal wel heel kort rx vrij zijn, dus inslaan die handel, m'n apotheker ging me bellen als het binnenkwam :tongueout:

Pammer

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
off topic:

Binnen enkele weken kom bij xyrem op de markt, tot hiertoe rx free. :) (xyrem=ghb van da apotheker) :grin: Het zal wel heel kort rx vrij zijn, dus inslaan die handel, m'n apotheker ging me bellen als het binnenkwam :tongueout:
Wow owowowow, wacht.
Een narcolepsie-middel dat Over-the-counter is? Ben je serieus? Hou me op de hoogte ajb :P.

Pammer

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
Dat weet ik nog zo zeker niet.
Even het contract van Xyrem nagekeken.

Geregistreerd op 13/10/2005
Goedgekeurd in 06/2010
Geldigheid vanaf 13/10/2010

Werkzame stof: Gamma-hydroxyboterzuur 500mg/ ml
Verkoopprijs bedrijf: 356,00

Het gaat hier om een speciaal middel, dat ze heus niet zomaar OTC gaan verkopen.
Helaas, het spijt me om je enthousiasme te verkloten :(.

hmkey

Experimenterende gebruiker
Haha zazzoo :grin:
Maarum, had je de veel goedkopere india shipped versie genomen?
Al contact opgenomen met airsealed een email er achteraan gestuurd?

Bovenaan