StilnoctRocks
Newbie
hey allies
weet er iemand waarom airsealed geen benzo 's meer verstuurd?
SR
weet er iemand waarom airsealed geen benzo 's meer verstuurd?
SR
Soma zei:Ik wil graag zo veel mogelijk posts.

zazzoo zei:at ik raar vind aan airsealed is dat ze hun benzo's uit de verpakking halen en in een zakje afleveren. Ik vertrouw het niet zo. Heb wel zelf provigil besteld, afwachten tot het aankomt, als het al aankomt.
zazzoo zei:Maar is Airsealed überhaupt wel te vertrouwen. Ik zelf heb toen ik dit topic las er meteen een bestelling Modafinil gedaan (uppers zoals concerta etc)
Ik heb zonet de woorden airsealed en scam opgezocht in google, t'lijkt wel kosjer te zijn.
Dit vond ik wel grappig aan airsealed http://bulk.airsealed.com/ alles maar dan in poedervorm en tussen de 5gr en 10gr te koop. Maar als ze dit per vliegtuig verzenden, komt er niet veel aan denk ik, ofwel heb ik te veel naar "border security australia" gekeken![]()
westergas zei:Airsealed is 100% te vertrouwen maar waarom zou je met zulke prijzen? Er zijn genoeg andere IOP's die goedkoper zijn en ook goede kwaliteit leveren...
Vroeger was A.S. mijn #1 supplier, nu al lang niet meer.
Wanneer heb je het besteld?zazzoo zei:westergas zei:Airsealed is 100% te vertrouwen maar waarom zou je met zulke prijzen? Er zijn genoeg andere IOP's die goedkoper zijn en ook goede kwaliteit leveren...
Vroeger was A.S. mijn #1 supplier, nu al lang niet meer.
Dus de reden dat ik het niet ontvangen heb is dus douane onderschepping?
Als je persé wilt weten of het nu door de douane was of dat Airsealed niets gestuurd heeft kan je altijd naar de douane bellen van Zaventem en hen vragen :P, maar ik betwijfel dat je dat wilt doen, aangezien het hier over medicijnen gaat.zazzoo zei:Bij mij was de bestelling begin maart geplaatst, en ik heb geen brief ontvangen.![]()
zazzoo zei:Bij mij was de bestelling begin maart geplaatst, en ik heb geen brief ontvangen.![]()
Dan nog. Is het een brief van de politie of eerder douane zal er iets staan dat je moet vermijden dat er dergelijke goederen naar uw adres wordt verstuurd, maar dan met van die juridische praat dat moeilijk te begrijpen valt :P, tenzij het niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd, dan maken ze er meestal een PV voor op. Eerste keer is altijd waarschuwing, het is zoals in de nacht rondfietsen zonder licht.zazzoo zei:Nog steeds niets, ik laat zeker iets weten wanneer het aankomt ofwel wanneer ik een brief of politieover de vloer krijg. Nu zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker
![]()
De douane van Zaventem heeft vorige week op Brussels Airport drie zendingen met nagemaakte medicijnen in beslag genomen. In totaal ging het om 2,134 miljoen nagemaakte pillen. De nagemaakte medicijnen, die uit India kwamen, waren bestemd voor een land in West-Afrika.
Hij had Modafinil besteld.hmkey zei:Mag ik vragen wat je besteld had?
Wow owowowow, wacht.zazzoo zei:off topic:
Binnen enkele weken kom bij xyrem op de markt, tot hiertoe rx free.(xyrem=ghb van da apotheker)
Het zal wel heel kort rx vrij zijn, dus inslaan die handel, m'n apotheker ging me bellen als het binnenkwam
![]()
Dat weet ik nog zo zeker niet.zazzoo zei:http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=/nindex/ggr/merk/MP_X.cfm voor laatste middel in het lijstje![]()