Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
IK gok dat het geen effect had omdat je zolang op voorhand al 1tje gepakt had, waardoor dus de tolerantie al in werking getreden kan zijn, volgende keer zou ik als ik van jouw was gewoon de gewenste hoeveelheid in 1 keer pakken.
Dat kan het best zijn ja... als je één keer tript, en daarna direct nog een portie eet, heeft die tweede portie ook veeeeel minder effect. Waarschijnlijk is dit ook nu ook gebeurd. Door die ene paddestoel werkte de rest al niet goed meer... Nu weet je dat je niet allergisch bent, volgende keer de hele mikmak in één keer doen.
Ja inderdaad; door testen heeft de rest geen effect gegeven. Met psilocybine in je hersens werkt hasj trouwens anders dan normaal; je wordt er in een trip niet 'stoned' van.
Dus wat iedereen anders zegt: voglende keer gewoon de hele portie in een keer doen. Als het mexicaanse zijn is dat ook niet zo zwaar, een portie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.