5HTP ervaring POST-LOADEN

flexlexie

Newbie
Nu ik een pot 5-HTP heb gehaald. Ik slik nu 1 zo'n cap 2 dagen nadag ik kristallen heb gebruikt.
Ik heb me een waanzinnige droom!!! en sta op mijn maandagmorgen fris op!

Maar kan het dat je levensecht droomt nadat je 5HTP hebt genomen 2 dagen na MDMA!? ( netals dromen op GHB)

kan er niets over vinden op internet

flexlexie

Newbie
Solidius zei:
Ja. Voordat ik 5-HTP gebruikte had ik al jaren geen bewuste dromen meer gehad. Nu dagelijks.

Hoevaak gebruik jij nu 5htp?

60 caps voor 20 euro
Dagelijks wordt me beetje duur

dagelijks voor het slapen gaan? Pas wel op dat je tijdje geen melk of ietsdegelijks hebt gedronken!!!

Solidius

Badass junkie
flexlexie zei:
Solidius zei:
Ja. Voordat ik 5-HTP gebruikte had ik al jaren geen bewuste dromen meer gehad. Nu dagelijks.

Hoevaak gebruik jij nu 5htp?
Iedere avond voor het slapen gaan, ongeveer een jaar.

flexlexie zei:
60 caps voor 20 euro
Dagelijks wordt me beetje duur
+/- 33 eurocent per dag valt best mee toch? Dromen en serotonine zijn onbetaalbaar!

flexlexie zei:
Pas wel op dat je tijdje geen melk of ietsdegelijks hebt gedronken!!!
I know :wink:

T-Shorty zei:
wat bedoelen jullie met ''bewuste'' dromen?
Wat ik daarmee bedoelde is beseffen dat je gedroomd hebt. Ieder mens droomt namelijk meerdere malen tijdens de slaap, maar als het proces niet intens genoeg plaatsvind in de rechter hersenhelft kan de suggestie worden gewekt dat je soms helemaal geen dromen hebt gehad als je wakker wordt. En dat is best wel zonde.

Johancore

Experimenterende gebruiker
Ik neem het nu een paar weken, maar als je het een jaar neemt kun je dan nog wel stoppen? Want heb gelezen dat je op een gegeven te afhankelijk wordt.

Solidius

Badass junkie
Johancore zei:
Ik neem het nu een paar weken, maar als je het een jaar neemt kun je dan nog wel stoppen? Want heb gelezen dat je op een gegeven te afhankelijk wordt.
Moment? :P

Er zijn ook dagen dat ik het niet neem of vergeet (vooral na het uitgaan) maar dan merk ik het verschil niet zo. De chemische variant van 5-HTP zal vast wel verslavend zijn, maar die wij in Nederland in de commerciële verkoop hebben is nou niet bepaald een paardenmiddel.

T-Shorty

T-Shorty zei:
wat bedoelen jullie met ''bewuste'' dromen?
Wat ik daarmee bedoelde is beseffen dat je gedroomd hebt. Ieder mens droomt namelijk meerdere malen tijdens de slaap, maar als het proces niet intens genoeg plaatsvind in de rechter hersenhelft kan de suggestie worden gewekt dat je soms helemaal geen dromen hebt gehad als je wakker wordt. En dat is best wel zonde.[/quote]

ok dit... heb ik dus mishien 4 a 5 keer in het jaar...ik ben het gewoon dat ik mijn dromen nooit herinner en ik vind het eigelijk niet zo erg...ik heb ermee leren leven

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Er zijn ook dagen dat ik het niet neem of vergeet (vooral na het uitgaan) maar dan merk ik het verschil niet zo. De chemische variant van 5-HTP zal vast wel verslavend zijn, maar die wij in Nederland in de commerciële verkoop hebben is nou niet bepaald een paardenmiddel.

Maar dat "het soms dagen niet nemen/vergeten" is wel belangrijk bij 5-HTP, ik zou het dus niet dagelijks nemen.
Al wil je het wel dagelijks gebruiken kun je beter l-tryptofaan nemen en dat af en toe afwisselen met 5-HTP.
Helpt vooral een aardig handje bij mensen die last hebben van winterdepressies. :wink:

Hollywood

Ik slik het nu al een jaar ongeveer dagelijks en ondervind geen problemen met lichamelijke afhankelijkheid :)

Ik heb die 5-HTP van Azarius die doorzichtige potjes met blauw label en die bevallen goed.

Het intense dromen is idd leuk hoewel het nu wel minder wordt. Lijkt wel of je lichaam er aan wendt.

Maar kan het dat je levensecht droomt nadat je 5HTP hebt genomen 2 dagen na MDMA!? ( netals dromen op GHB)

Lol...ik droom juist helemaal niet bewust op GHB :(

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hollywood zei:
Ik slik het nu al een jaar ongeveer dagelijks en ondervind geen problemen met lichamelijke afhankelijkheid :)

Ben je in dat jaar dagelijks gebruik ook wel eens een tijdje gestopt? want naar wat ik gehoord/gelezen heb, is het dus zo, dat als je stopt met het slikken van 5-HTP, dat je hersenen niet/minder goed automatisch serotonine aanmaken.
Ze hebben dan die 5-HTP nodig om dat te bewerkstelligen.

Hollywood

Het langste dat ik zonder die HTP caps heb gezeten is ongeveer 3 weken. Ik heb niet echt verschil gemerkt eigenlijk. Ben mischien iets sneller beetje down maar geen drastische moodswings ofzo :)

Ik denk, en dat weet ik niet zeker, is dat als je lang genoeg stopt met slikken van de htp-caps dat je vanzelf weer serotonine aan gaat maken. Dacht dat ik ooit ergens gelezen had.
Volgens mij stopt het eigenlijk ook nooit want je haalt het ook uit eten. Melk, bananen enz.

Alleen met die caps verhoog je je serotonine gehalte in je bloed veel meer waardoor je "vaatje" in je hersenen sneller vol wordt.
Weet wel dat je bloeddruk iets stijgt door het nemen van die HTP caps.

Heb ook ooit een potje van die Tyrosine caps geprobeert en daar merk ik vrij weinig van behalve dat je libido stijgt :grin: hehehe

Bovenaan