• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

30ste keer XTC, badtrip

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo lezers,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben een jongen van 16 jaar oud.
Ik weet het ja ik ben nog jong, maar dit is ook me laatste keer dat ik dit goedje tot me heb genomen.

Setting:
Na dat ik uit was van school ben ik met 2 gasten eff een paar biertjes gaan drinken, doen we altijd op vrijdag middag op het weekend te vieren. Eerder die ochtend had ik 6 roze redbulls weten te bemachtigen van iemand op school. Ik heb al redelijk wat ervaring met xtc dus ik twijfelde geen moment en kocht gelijk de redbulls. Nadat ik al een paar biertjes op had en 2 shotjes wiskey tog maar eventjes een jointje gedraait en gerookt, op dat moment bedacht ik me ineens dat ik nog 6 redbulls bij me had en pakte er 1 en nam hem direct in. Daarna met de 2 gasten ff naar een bos in de buurt gegaan om nog fftjes te gaan chillen totdat hij insloeg, 25 minuten erna heerlijke inslag en begon me heerlijk warm te voelen en enorm lekkere tintelingen in mijn lichaam. Waar ik wel vaak last van heb is enorm stuiterende ogen en ook draaien me ogen alle kanten uit. Uurtje nadat de redbulls was ingekickt, had ik gevoel dat ik meer wou en dat ging ik doen ook, de 2 gasten waarschuwde me nog doe het niet dit dat. Maar voordat ik het wist had ik hem al ingeslikt, ik was enorm onder invloed van mdma dat ik een beetje het gevoel had dat ik alles aankon. Nadat ik me 2e p had ingenomen heb ik afgescheid genomen en ben ik naar mijn huis gegaan (home alone), eenmaal aangekomen heb ik snel een andere gast opgebelt en die kwam bijna direct mijn kant uit toen ik hem vertelde dat ik wappie was en dat ik nog 4 pillen had! Toen hij eenmaal was aangekomen sloeg me 2e pil in en vanaf dit moment voelde ik me zo gigantisch vaag en raar, ik begon enorm raar te denken in me hoofd, kon op geen enkele manier meer helder nadenken en ik begon maar eens de woonkamer op te gaan ruimen. Geen idee waarom maar ik deed het gewoon, eigelijk was dit gewoon niet te doen, ik was enorm gaotisch aan het nadenken dat ik nergens iets meer van snapte. Deze gedachte maakte me enorm angstig, eventjes gaan zitten en toen ging het wel weer. Plots kreeg ik door dat ik enorm erg moest plassen, snel naar de wc gelopen en toen merkte ik alweer dat ik echt veelste veel heb gepakt! Lopen was enorm on aangenaam, kon bijna niet meer recht op me benen staan en ik zag paarse vlekken in me zicht. Op dit moment voelde ik me zo vreselijk en begon ik continu te gaan nadenken wat de risico's wel nie waren van xtc, zoals oververhitting en watervergiftiging. Ik had enorm hoofdpijn en was misselijk, ik heb op dat moment ook overgegeven en had spierkrampen in mijn lichaam, nu begon het echt tot me door te dringen dat er iets goed fouts was en ik was er van overtuigt dat ik het er niet levend vanaf zou brengen. Dit ging nog zo 3 tot 4 uur lang door, continu naar de wc om te kijken of ik nu wel kon plassen of niet.. Een heel erg nare ervaring, na deze ervaring ga ik nooit maar dan ook nooit meer xtc pillen nemen. Bedankt voor t lezen en hoop op informatieve reacties

reverb

Bewuste gebruiker
joriisvw zei:
Hallo lezers,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben een jongen van 16 jaar oud.

<knip>

Een heel erg nare ervaring, na deze ervaring ga ik nooit maar dan ook nooit meer xtc pillen nemen. Bedankt voor t lezen en hoop op informatieve reacties

Goed verhaal. Helemaal met je eens, neem nooit meer xtc.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Wat wil je nou bereiken met deze post? Ik weet niet of je ook nou echt informatieve reacties verwacht. In ieder geval, lees je eens in... sukkel

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als je zo jong bent zal je geeneens aan deze shit moeten zitten! Maar ja ik zou wel weer als een opa klinken :P

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
je bent te jong doe het gewoon niet meer niets dan problemen. heb genoeg problemen gezien met al die nest.

grtzz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lsdlicious zei:
je bent te jong doe het gewoon niet meer niets dan problemen. heb genoeg problemen gezien met al die nest.

grtzz

Sluit me hierbij aan, geloof me maar het is het wachten waard aangezien het je ontwikkeling dus toekomst negatief kan beïnvloeden.

Be safe!

Bovenaan