2cb en paracetamol

lise

Bewuste gebruiker
Ik wil over ongeveer 45 minuten 2cb nemen. Ik heb hoofdpijn, maar kan ik nu paracetamol nemen of beter niet?

Rosie

Bewuste gebruiker
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Ik heb vaak na de trip hoofdpijn en pak dan ibuprofen. Nooit problemen mee gehad. Maar dat is dan wel een paar uur later na inname van 2cb

lise

Bewuste gebruiker
Ik had een halve genomen in plaats van een hele. Ik heb niks raars gemerkt dus waarschijnlijk kan het gewoon.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb na elke 2C echt knallende koppijn, en neem dan paracetamol. Neem dit bijna nooit verder, dus vind t het risico waard.

R

Revolutionair

Gast
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?

transformated

Badass junkie
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?
Kan me niet voorstellen dat je door 1 diazepam pil de dag erna 20mg 2cb niet zal voelen.
Toen ik nog oxy en benzo's slikte kon ik dezelfde dag nog trippen misschien met wat mindere werking maar nog altijd merkbaar genoeg. Zal wss door me tolerantie komen.
Halfwaardetijd ligt ergens tussen 20-40 uur ongeveer dus normaal zou je de dag erna wel de 2cb moeten voelen.

R

Revolutionair

Gast
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas

transformated

Badass junkie
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas

Ieder lichaam reageert nog altijd anders.
Eind deze of volgende week ga ik eens trippen op 1p-lsd :tongueout: heb 5 blotters en ook genoeg 2c-b-fly. Kan een 2 maandjes voort:)
Kan al niet wachten. Nooit lsd gevonden maar 1p-lsd wel.

R

Revolutionair

Gast
Ga deze week nog een sessie doen alleen het dubble erin.. met keta! Dus exxtra large Trippen wat g achter de hand..
Komt wel goed denk dat ik uit kom op een 400ug

Bovenaan