Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Ik heb vaak na de trip hoofdpijn en pak dan ibuprofen. Nooit problemen mee gehad. Maar dat is dan wel een paar uur later na inname van 2cb
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?
Kan me niet voorstellen dat je door 1 diazepam pil de dag erna 20mg 2cb niet zal voelen.
Toen ik nog oxy en benzo's slikte kon ik dezelfde dag nog trippen misschien met wat mindere werking maar nog altijd merkbaar genoeg. Zal wss door me tolerantie komen.
Halfwaardetijd ligt ergens tussen 20-40 uur ongeveer dus normaal zou je de dag erna wel de 2cb moeten voelen.
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas
Ieder lichaam reageert nog altijd anders.
Eind deze of volgende week ga ik eens trippen op 1p-lsd heb 5 blotters en ook genoeg 2c-b-fly. Kan een 2 maandjes voort
Kan al niet wachten. Nooit lsd gevonden maar 1p-lsd wel.
Ga deze week nog een sessie doen alleen het dubble erin.. met keta! Dus exxtra large Trippen wat g achter de hand..
Komt wel goed denk dat ik uit kom op een 400ug
Ga deze week nog een sessie doen alleen het dubble erin.. met keta! Dus exxtra large Trippen wat g achter de hand..
Komt wel goed denk dat ik uit kom op een 400ug
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.