1ste x paddo's

Speedie

Experimenterende gebruiker
Ik wil een keertje gaan trippen maar weet er nog niet zoveel over dus wou ik een paar vraagjes stellen

*zou ik voor de eerste keer meteen een hele portie nemen(men vrienden raden aan van wel) maar wou ook eens jullie meningen weten.

*Wat kan ik het beste bij paddo's eten?

*Wat heb ik zeker nodig bij een trip?

*Welke paddo's raden jullie aan? (wou palenques proberen maar weet hier ook niet echt veel over)

Grtzzzz

Armani7

Bewuste gebruiker
*zou ik voor de eerste keer meteen een hele portie nemen(men vrienden raden aan van wel) maar wou ook eens jullie meningen weten.

begin toch maar met een halve en neem eet de rest desnoods later op :)

ik eet er niks bij, ik denk dat chocolade het beste is :)

een goed humeur en een goei tripplaats

*Welke paddo's raden jullie aan? (wou palenques proberen maar weet hier ook niet echt veel over)

mexicaantjes om te beginnen :)

azgaza

Badass junkie
*zou ik voor de eerste keer meteen een hele portie nemen?
Als je een man bent en lang of zwaar bent kan je beter wel een hele nemen, als je dat niet bent kan je beter met een halve beginnen.

Waarom zou je er iets bij moeten eten? Gewoon alleen paddo's eten{/i]

Zin erin, een positive mindset, vrienden zijn ook altijd wel leuk, verder maakt het nie zo veel uit, zorg dat je ergens bent waar je je goed voelt met mensen waarmee je je goed voelt

*Welke paddo's raden jullie aan?
Mexicaanse zijn het lichsts en misschien wel het geschiktst voor een eerder keer, hoewel een halve portie equadoriaanse een stuk visueler zijn dus ook interessanter. Begin maar met een van de lichtere soorten[/b]

Bengt

Bewuste gebruiker
*
Ja, als je het volledig ziet zitten neem je maar een volledige portie.
Dan heb je direct een volledig trip-effect.

*
Voor de eerste keer neem je best geen mao-remmers. Als je al een volledige portie eet.

*
Voor de eerste keer: Een paar gezellige vrienden, een mooie tripspot, Wat muziek, en vooral een positeve mindset

*
Colombiaanse( Heb ik ook de eerste keer gegeten en was direct gevangen door het trippen)

Speedie

thnx, ben een kerel van 17 jaar 1.80m en rond de 80 kilo dus kan denk ik wel een hele portie verdragen...

Wel veel verschillende soorten precies maar zal een keertje achter de mexicaantjes kijken, wat doen mexicaantjes precies als ik hele portie neem dan :)...

Ik trip normaal gezien met 1 vriend die het al gedaan heeft en een sitter, chill bij men vriend thuis.. muziek, filmpje halen(weet niet of dit nodig is), ps2 staat klaar(weet ook niet of dit nodig is), mjah we zullen wel zien :wink:..
Men eerste keer dus miss zijn deze spullen allemaal overbodig maar je weet nooit :)

Grtzzzz

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat je ook wel het best af bent met een hele portie ja, een film kijken op paddo's is trouwens erg moeilijk, gamen is echter nog wel grappig en ook nog wel mogelijk.
Weer erop voorbereid dat juist de dingen die je niet interessant verwacht echt heel interessant zullen zijn.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik raad je ook wel om eens te buitenwereld te ontdekken, is ook altijd verassend.

En ik wil je niet onder druk zetten maar vergeet die mexicaantjes en ga voor een iets sterkere soort bv. Colombiaanse

Speedie

columbiaanse hoe noemen ze met naam en wat voor effect? :)

ben wel nieuwsgierig pfff... nog tot grote vakantie wachte :tongueout:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Speedie zei:
columbiaanse hoe noemen ze met naam en wat voor effect? :)

ben wel nieuwsgierig pfff... nog tot grote vakantie wachte :tongueout:
Ik werd er in ieder geval goed vaag van. Ik zag de lucht om me heen helemaal meedansen met muziek, bloemen die leken te lachen, hele vette patronen in de straat, alles was zo mooi. Alles was nog goed bezig toen het donker werd en door al die lichten leek het bijvoorbeeld of alle flats in brand stonden. Vanaf waar wij liepen kon je naar Pernis kijken (raffinaderijen van de SHell enzo) en daar is zonder paddo's al een overkill aan licht, kun je nagaan. Ik werd echt aangevallen door al die kleur en dat licht. En ik was groot! :| Daarvoor voelde ik me met paddo's juist heel klein. Aanrader, wel. (:

Edit; die van mij heette geloof ik "Pislocybe Cubensis Colombian"

Bovenaan