1e keer

Pikachu

Wijs gebruiker
Niet te veel in één keer, alcohol kan er erg lekker bij zijn maar is wel schadelijker.

Geeft wel een nieuwe betekenis aan de uitspraak "ik hoop dat we een witte kerst krijgen".

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind het persoonlijk niks maar goed :P Alcohol kan lekker zijn idd, alhoewel ik vind van niet. Valt vies op mn maag dan. EN met alcohol+coke komt er een stof vrij die coca-ethyleen heet. Deze stof is verslavender en daarom is de combo coke+alcohol veel voorkomend.

Meer hoef je niet te weten.. briefje oprollen en snuiven.. Dat niet teveel moet je ook niet TE nauw nemen. Ik zou geen vieze puntjes van je sleutel nemen. Das zo minimaal. 1e keer legde ik ook gewoon een flinke lijn neer. Het moet wel nét de moeite waard zijn. Al is dat het zowiezo niet voor die prijs vind ik..

Quentin

Newbie
waarom zou je het toch willen proberen.

Ik was ook zo, en meestal na een eerste keer komt er wel een tweede keer enzovoorts..
Ik doe het nog niet regelmatig, 1 keer in de maand ofzo. maar ik wil er ook volledig mee kappen.

Het begint stilaan mijn kopje wat om te toveren. ik denk meer en meer aan die witte sluiper (zoals ie genoemd wordt). Maarja dat is mijn mening

Pintho

Belezen gebruiker
achja de 1e keer is gelijk het aller aller mooist/lekkerst/speciaalst. Dit gevoel wil je heel graag nog een keer beleven. Vergelijk het met je eerste x mdma ( Zo speciaal word het nooit meer, dus btr kan je het bij 1 keer late )!!!
Pas op dat je niet in de val struikelt, dat je dit (!!geweldige!!) gevoel vaker wil gaan nastreven.... want je bereikt er uit eindelijk als je maar een tijdje ermee doorgaat ( En dit doe je heel makkelijk en snel zonder dat je er erg in hebt )schuldgevoelens/depressie/persoonlijkheidsveranderingen mee !!!.
:openmouth:

space scientist

Wijs gebruiker
Magall zei:
met kerstmis ga ik mn eerste keer sossen, heb ik hier iets speciaal voor nodig?

je verstand lozen.......

Maar dat heb je al gedaan, als je door gaat met je poging.......

zie je over een paar jaar met je craving :wave:

(nu ff serieus, doe het niet, vertrouw me maar)

Judas

Wijs gebruiker
Onderstaande outfit is een must for absolute beginners :smilingimp:

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Quentin zei:
Deranged zei:
Prachtige tijd om ermee te beginnen ook, de Kerst.

dan heb je tenminste een witte kerst :stoned:

ben blij dat ik geen witte kerst meer heb, al die balletjes wit in een boom hangen was best leuk maar de kater erna was veel minder...

ik ga nu maar naar de XA Xmasparty

Tony Montana

Belezen gebruiker
Magall zei:
met kerstmis ga ik mn eerste keer sossen, heb ik hier iets speciaal voor nodig?

Ja, je gezonde verstand. Oftewel, niet teveel nemen omdat het je eerste keer is. En niet te grote lijnen per keer, niet te snel achter elkaar, etc... je snapt het hopelijk wel.

aXXis

Haal een halve gram. Haal hier 1/6 vanaf, maak hier je eerste lijn van. Zuip je helemaal naar de pleuris met bier en zorg dat je nog meer bier hebt staan. Snuif deze lijn. Haal nog 1/4 van het restant wat je hebt af en maak hier de volgende lijn mee. Snuif deze. Zuip nog meer bier. Vanaf hier punten met je sleutel nemen, lijnen hebben geen nut meer. Zuip en snuif tot alles op is en je in je nest beland, en probeert in slaap te komen wat vaak pas na 2 uur lukt. Veel plezier :wave:

PS Vaak vind je de 1e keer niks aan maar ga je het toch nog wel een keer doen. Herhaal gewoon dit verhaal, dan komt alles goed.

Ga het morgen ook een eerste (en enige) keer proberen...

Iedereen zegt sos 1 keer te gaan proberen en het daarna niet meer te doen. Als je het echt niet wilt doen moet je de 1e keer gewoon achterwegen laten. Na 1 keer is er geen weg meer terug, daar is opzich niks mis mee, maar je moet geen valse beloftes maken :)

Ik vond die eerste keer goed chill, maar had er toch meer van verwacht. Ik ga het zeker nog eens doen, maar eerst toch even een tijdje wachten.

pilsbaas

Newbie
JohnnyBlade zei:
Ga het morgen ook een eerste (en enige) keer proberen...
Iemand tips hoe ik er het me het beste aan kan voorbereiden?

JohnnyBlade zei:
Ik vond die eerste keer goed chill, maar had er toch meer van verwacht. Ik ga het zeker nog eens doen, maar eerst toch even een tijdje wachten.
Lees, denk na, denk nog eens na, en doe het niet :wink:

Ik weet het, ik had eerste post geschreven dat ik het de enige keer ging proberen, maar direct erna wist ik al dat dat ni zo ging zijn eigelijk...
Het is chill, voor heeeeeel soms :)

Drientje

DF-koning
Ik heb tweede kerstdag nog coke op. Ik dacht stel je voor dat ik er nu wel iets aan vind. Niet gebeurd en ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het fijn vinden. De meute kijkt met bedekt verlangen naar het hoopje op het cd doosje totdat het weer de tijd is om de neus in het bergje te steken en zich koning te voelen van zijn beperkte universum.

Speed daarentegen voel ik wel iets van heb heb ik ook meer plezier van. Ik wordt blij, activer en open maar modest, blijf bescheiden en bewust van mijn grenzen en kunnen. Met coke zie ik vrienden, die normaal heel bewust bezig zijn en die hun grenzen kennen, hele rare uitspraken doen en opzwellen, grootspreken en zich enorm groot voelen. Ik herken dit niet en vind het daarom geen fijn spul. Ik heb het nog nooit zelf gekocht en snap ook niet dat er mensen zijn(vanuit mijn non drinking beleving gezien dan)die verslaafd worden aan coke.

Misschien komt het wel door een stofje in je hoofd wat jou dat gevoel geeft en je koning laat voelen ,dan ben ik in ieder geval blij dat ik het mis!

ParanoidAndroid

Drientje zei:
Ik heb tweede kerstdag nog coke op. Ik dacht stel je voor dat ik er nu wel iets aan vind. Niet gebeurd en ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het fijn vinden.

Dat is precies hetzelfde als met roken. Als je niet rookt vind je het vies, het stinkt en het effect is het geld niet waard... Totdat je het gaat waarderen en evt verslaafd raakt :wink:

Maar wees jij blij dat het niet jouw ding is!

Drientje

DF-koning
ParanoidAndroid zei:
Drientje zei:
Ik heb tweede kerstdag nog coke op. Ik dacht stel je voor dat ik er nu wel iets aan vind. Niet gebeurd en ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het fijn vinden.

Dat is precies hetzelfde als met roken. Als je niet rookt vind je het vies, het stinkt en het effect is het geld niet waard... Totdat je het gaat waarderen en evt verslaafd raakt :wink:

Maar wees jij blij dat het niet jouw ding is!
Ja dat is een ding waar ik God op mijn blote knietjes voor dank, damn wat kan coke rare dingen doen met mensen.... :rolleyes:

Ewie

Belezen gebruiker
Coke is erg leuk spul in combinatie met alcohol, je kan echt zwaar doordrinken en je toch "nuchter" reageren/gedragen én je hebt geen kater de dag erna.. Ideaal :hearteyes: zolang je maar wat ruggengraat hebt en het spul niet tevaak neemt.

space scientist

Wijs gebruiker
Ewie zei:
Coke is erg leuk spul in combinatie met alcohol, je kan echt zwaar doordrinken en je toch "nuchter" reageren/gedragen én je hebt geen kater de dag erna.. Ideaal :hearteyes: zolang je maar wat ruggengraat hebt en het spul niet tevaak neemt.

"met ruggengraat" zoals jij dat zegt kan je net zo goed verslaafd raken, en geen kater is ook onzin

Chris Pontius

Badass junkie
Gister heb ik het ook voor het eerst "goed" gedaan..
ik had zelf een halfje gekocht, ongeveer van half 10 tot half 1 mee gedaan maar toen ik op het eind er bij ging drinken vond ik het pas echt leuk worden.

ik heb het puur gedaan om te ervaren hoe het nou is en doe het dus waarschijnlijk nooit meer, iig niet in 2009.

Het is mij te duur, en je wilt idd altijd meer. en het gevoel dat je er voor krijgt is niet eens zo super.

Triangle

Newbie
Het lijkt mij dus moelijk om aan sos te komen... ik woon zelf in een stad van 50000 inwoners maar waar ik het zou moeten halen...geen idee!

Chris Pontius

Badass junkie
Triangle zei:
Het lijkt mij dus moelijk om aan sos te komen... ik woon zelf in een stad van 50000 inwoners maar waar ik het zou moeten halen...geen idee!
ik woon in een stad van ong 75000 inwoners en het is echt geen probleem.

volgens mij word het nog in de meest boeren gehuchten verkocht :P
blijft een kwestie van de foute mensen kennen :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
ligt aan je instelling, zoals ik zei :

als je puur voor de ervaring doet en daarna nooit meer :
do

als je het doet voor het fijne gevoel en niet een punt er achter kan zetten :

100% dont

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
ben het voledig met AXXIS een als het op is niet meer gaan halen en in combinatie met alcohol denk je toch van ''aaaaaaah waarom niet we nemen er nog een'' en de combinatie met alcohol word een link en dat kan op den duur gevaarlijk worden weet ik uit eigen ervaring.

Want als ik drank kreeg kwam de ''craving'' ook en het duurde maar even en ging weer ff halen
maar anders om ook als de coke was uitgewerkt ging ik dempen met alcohol.

neem gewoon en dkke snuif en op=op :smoke: :smoke: :smoke:

Lolita

Newbie
Zalig toch die eerste keer he...zeker als je het in bijzijn van enkel je vriend doet. Opwinding gegarandeerd LOL

Bovenaan