Ik heb tweede kerstdag nog coke op. Ik dacht stel je voor dat ik er nu wel iets aan vind. Niet gebeurd en ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het fijn vinden. De meute kijkt met bedekt verlangen naar het hoopje op het cd doosje totdat het weer de tijd is om de neus in het bergje te steken en zich koning te voelen van zijn beperkte universum.
Speed daarentegen voel ik wel iets van heb heb ik ook meer plezier van. Ik wordt blij, activer en open maar modest, blijf bescheiden en bewust van mijn grenzen en kunnen. Met coke zie ik vrienden, die normaal heel bewust bezig zijn en die hun grenzen kennen, hele rare uitspraken doen en opzwellen, grootspreken en zich enorm groot voelen. Ik herken dit niet en vind het daarom geen fijn spul. Ik heb het nog nooit zelf gekocht en snap ook niet dat er mensen zijn(vanuit mijn non drinking beleving gezien dan)die verslaafd worden aan coke.
Misschien komt het wel door een stofje in je hoofd wat jou dat gevoel geeft en je koning laat voelen ,dan ben ik in ieder geval blij dat ik het mis!