gisteren de 1e keer sos gehad. Eerst een best klein lijntje en daarna alle vier ng een grotere lijn. Uit een halve gram hebben we dus 4 grote en 4 normale lijntjes gehaald. Pas na die laatste grote lijn voelde ik het echt goed. Ik voelde me echt super chill. Ik voelde me echt the man, alsof ik alles aankon alsof ik alles was. Ram chill. Ook door me hele lichaam ging dat king of the world gevoel echt chill. Me hele lichaam voelde ook heel chill aan. Het had wel wat weg van xtc maar ook weer totaal anders. Ik vond het gevoel wel minder heftig dan xtc, maar wel heftiger dan pep. Wel zoals bij pep een heel helder gevoel.
Ik kon er ook gewoon op eten en slapen, en het brandde ma een heel klein beetje spr chill.We hadde ook ng gwn joints er doorheen gerookt.
Maar ik doe t nooit meer, veeeeel te verslavend. Ik wilde meteen meer en denk al de hele tijd na over hoe chill k me voelde. Tot nu toe het chillste gevoel van wat k gedaan heb.
Ik kon er ook gewoon op eten en slapen, en het brandde ma een heel klein beetje spr chill.We hadde ook ng gwn joints er doorheen gerookt.
Maar ik doe t nooit meer, veeeeel te verslavend. Ik wilde meteen meer en denk al de hele tijd na over hoe chill k me voelde. Tot nu toe het chillste gevoel van wat k gedaan heb.
en zo loopt het miss wel uit de hand