• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer sos

J0rrit

Badass junkie
gisteren de 1e keer sos gehad. Eerst een best klein lijntje en daarna alle vier ng een grotere lijn. Uit een halve gram hebben we dus 4 grote en 4 normale lijntjes gehaald. Pas na die laatste grote lijn voelde ik het echt goed. Ik voelde me echt super chill. Ik voelde me echt the man, alsof ik alles aankon alsof ik alles was. Ram chill. Ook door me hele lichaam ging dat king of the world gevoel echt chill. Me hele lichaam voelde ook heel chill aan. Het had wel wat weg van xtc maar ook weer totaal anders. Ik vond het gevoel wel minder heftig dan xtc, maar wel heftiger dan pep. Wel zoals bij pep een heel helder gevoel.

Ik kon er ook gewoon op eten en slapen, en het brandde ma een heel klein beetje spr chill.We hadde ook ng gwn joints er doorheen gerookt.

Maar ik doe t nooit meer, veeeeel te verslavend. Ik wilde meteen meer en denk al de hele tijd na over hoe chill k me voelde. Tot nu toe het chillste gevoel van wat k gedaan heb.

J0rrit

Badass junkie
ma coke schijnt tog ma half uur-3kwartier te werken? ik had t gevoel dat k 2 uur na me laatste snatz ng wat voelde.

Qocaïne

Badass junkie
DarkScope zei:
Maar ik doe t nooit meer, veeeeel te verslavend. Ik wilde meteen meer en denk al de hele tijd na over hoe chill k me voelde. Tot nu toe het chillste gevoel van wat k gedaan heb.

Idd.. gelijk heb je.. ik kon ook alleen nog maar aan de sos denken na mijn eerste ervaring. ik wil! ik wil! ik wil!

maar na één à twee weken was ik van die gedachtes af. Geen Qocaïne meer voor mij ^_^

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik wil het ook wel is proberen, maar aan de andere kant niet

wat niet weet wat niet deerd :wink: :rolleyes:

Ik wil liever niet dat gevoel kennen anders weet ik toch weer van mezelf dat ik het nog eens wil voelen. :stoned: en zo loopt het miss wel uit de hand :openmouth:

need^weed zei:
wat niet weet wat niet deerd :wink: :rolleyes:

Ik wil liever niet dat gevoel kennen anders weet ik toch weer van mezelf dat ik het nog eens wil voelen. :stoned: en zo loopt het miss wel uit de hand :openmouth:

Dat heb ik nou ook... Wat niet weetwat niet deert :)
zou het nooit willen proberen eigenlijk..

A

Anonymous

Gast
Ligt aan de dosis, hoe sterk je in je schoenen staat, hoe open je bent tegenover de drug etc etc.

J0rrit

Badass junkie
versterkt t je bijv als je bang bent voor t effect net zoals wiet of heel zenuwachtig bent ofzo en dat je daardoor waus kan worde

A

Anonymous

Gast
Uhh nee, gevoelens zoals angst en verdriet gaan vrijwel weg.
Mischien is dit riskant, want als je het in een treurige bui gebruikt, kan je je gaan instellen dat dit het enige is wat je op kan fleuren.

Obsessed

Belezen gebruiker
Ziet er wel leuk uit, ik eb geen effect van sos, wel spijtig. Hoeveel ik ook snuif ik word gewoon moe

fun

Bewuste gebruiker
Ziet er wel leuk uit, ik eb geen effect van sos, wel spijtig. Hoeveel ik ook snuif ik word gewoon moe

Misschien heb je (een vorm van) ADHD?
Bij mensen met ADHD is vaak het effect precies andersom...

Ontopic:
Mooie ervaring, het blijft toch intressant die coke.
Jammer dat het zo verslavend is, dat weerhoud mij er tot nu toe van.
Ik kan me wel voorstellen dat ik het ooit (als de tijd er rijp voor is) zal gebruiken.

J0rrit

Badass junkie
fun zei:

Ontopic:
Ik kan me wel voorstellen dat ik het ooit (als de tijd er rijp voor is) zal gebruiken.

ja ma dan zou je ng wat van de dopamine moeten voelen

Obsessed

Belezen gebruiker
fun zei:

Ontopic:

Heb geen enkele vorm van ADHD , en het was zeker geen troep. Ik deed het met een paar vrienden, en hoe die aan het gaan waren van een klein lijntje , en ze deden het dan nog elke week.

fun

Bewuste gebruiker
Heb geen enkele vorm van ADHD , en het was zeker geen troep. Ik deed het met een paar vrienden, en hoe die aan het gaan waren van een klein lijntje , en ze deden het dan nog elke week.

Weird, hoe iemand dus soms extreem anders kan reageren op een drug.
ik heb ook zoiets raars met paddo's, 3x de normale dosering om op hetzelfde niveau te zitten als een gemiddeld iemand met 1 normale dosering. daar snap ik ook helemaal niks van.
Aan de soort shrooms ligt het niet, ben nog steeds benieuwd naar wat zon "afwijking" nou veroorzaakt?

Een vertraagde afgifte van je dopamine systeem?
Wie zal het zeggen?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Je voelt er wel degelijk wat van hoor,zeker samen met alchohol.

Het gevaar van sos zit hem meer in dat het idd verslavend kan worden om de volgende redenen.

1.Het is lekker als je alchohol op hebt.
2.Het is de enige drug die je niet direct ziet aan iemand mits niet overdreven en te snel achter elkaar gebruikt.
3.Geen tolerantie,je kan het de volgende dag zo herhalen.
4.Deze drug heb je weinig last van volgende dag.

5.Je was al roker en een drinker?Nu ken je mr sossa en die wil er bij horen...dus als je s'avonds drinkt dan wil je een peuk erbij?Nu dus ook een beetje sos...want die gaan hand in hand.

Maar dit alles *habit* kan pas tot stand komen als je het kan bekostigen,anders houden de financiele middelen je wel tegen,want het is een dure hobby/gewoonte.

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Het gevaar van sos zit hem meer in dat het idd verslavend kan worden om de volgende redenen..

5.Je was al roker en een drinker?Nu ken je mr sossa en die wil er bij horen...dus als je s'avonds drinkt dan wil je een peuk erbij?Nu dus ook een beetje sos...want die gaan hand in hand.

Maar dit alles kan pas tot stand komen als je het kan bekostigen,anders houdt de finacieen je wel tegen,want het is een dure hobby/gewoonte.

dat geld is ook hetgene wat mij tegengehouden heeft op een bepaald punt!!
eerst werken gaan en het geld er voor hebben en elk weekend sossen 1gr of meer soms...
weet het nog goed,begon met een half grammetje,en bij nieuwjaar soste we(ik en schranzie en nog iemand) 2gr flakes op 1 nacht erdoor...

vandaar is het opgehouden(goed voornemen als het ware wat nog waargemaakt is ook)

nu ben ik er blij om...
ik weet wat het is,wat miserie het meebrengt...
moet het nietmeer!
miss eens een enkele keer ja maar das ook alles.... :)

Frisko

Badass junkie
en dat rollercoaster gevoel op vrijdag als je nog niets gebruikt hebt wil je niet leren kennen!!
is allesbehalve fijn eigenlijk...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
en dat rollercoaster gevoel op vrijdag als je nog niets gebruikt hebt wil je niet leren kennen!!

Precies,klamme handjes van je moet wat...effect..
Dat wil je idd niet meemaken..

Ik leerde sos kennen op me 16e,maar dan heb je het geld er niet voor en wordt het een speciaal fenomeen,voor op vakantie mee etc.. een paar x per jaar maar.

En dan word je wat ouder en komt in een milieu waar het gewoonte is
met uitgaan enzo en dan wordt het moeilijk om er vanaf te blijven idd.

Can't shake that monkey off my back... :wink:

qlo

Experimenterende gebruiker
Frisko zei:

rollercoaster gevoel? rollercoaster voelt toch leuk :confused:

ik kan er mij wel iets bij voorstellen, maar niet echt iets dat gelijkt op een rollercoaster eigenlijk

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
ma coke schijnt tog ma half uur-3kwartier te werken? ik had t gevoel dat k 2 uur na me laatste snatz ng wat voelde.
Als je goeie hebt voel je het gelijk toch iets langer dan een uurtje

Bovenaan