• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Éerste keer Xtc

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Zo Zo mensen ....

-----------------------
Hoeveelheid::

2,5 Roze Toyota pillen

------------------------

Het begon allemaal op een nuchtere dag.., ik lag lekker in men bed.. en toen kreeg ik een telefoontje,, ik d8 ahh k*t wat nu weer .. dus ik opgenomen ,, zegt zo een jongen moest je die dingen nog hebben ik: jaaaa hij zo van ok ben om half 1 bij die plek... ik: okk :grin:
Dus ik erheen gegaan de pillen gekocht (3 roze Toyota pillen) Ok.. er was die nacht een feestje van 1 of ander dartclub ding.. dus ik d8 ja is wel leuk om je eerste keer mee te doen. ik w8en en w8en dat dat die ene vrouw me kwam ophalen en mee naar het café nam... dus om half 9 kwam ze eindelijk.. ik zo van pffffffffff heeft lekker lang geduurd (ik d8 dat ze om half 7 kwam) dus wij naar het cafe ik als eerst ff een beetje geexplored... ik ff snel naar boven geglipt :grin: ff snel een pilletje geslikt zonder dat iemand het zag (in de keuken nog wel:P) dus ik d8 ga weer ff het cafe in... lekker chillen ,, FF een slush puppie gezopen..,, en een paar energy's het was alweer een uur verder... ik d8 van ahhhhhhh ik voel nog niks.... dus ik nog een halve geslikt,, ff w8en (een kwartier) en toen d8 ik van aah wat f*ckt mij het:P dus ook nog die andere halve geslikt:P... En na een half uur d8 ik van DIT KAN NIET (nog altijd niks gevoeld) en toen d8 ik van hoe liet je die speed ook alweer werken de eerste keer... en toen d8 ik : ALCHOHOL!!! en toen pakte ik een flugel... ne zoop die ZSM op en toen d8 ik ja!!! dit is de shit het sloeg meteen binnen ahhhh heerlijk dat gevoel zooo uber !!!!! ik d8 meteen XTC is da drug... Ik dus nog een beetje aan de teek gezeten.. beetje met men moeder gel*ld... en toen was ik zo dom te zeggen zo van:: zie je niks aan men ogen (men pupillen waren best groot btw:P) en zei zo van ja!!! en ik ja heb een pilletje gehad:P zei zo van neeeeeeeeeeeee ,,wat doe je nou ,,bla bla ik meteen zo van grapje grapje.... je weet toch dat heb ik altijd als ik een beetje alchohol op heb zei zo van ok ok.... en dus ongv een half uur later ga ik weeer bij haar staan zegt ze zo van.. eey zoon euhmmm ik wil toch wel eens weten hoe dat voelt... ik zo hoe wat voelt..? zei zo van een pilletje ik haha ok dan:P.. zei zo van je weet dus al wat ik voor moederdag wil.., toen maakte ze zo een rare vorm:P (ze heeft nog een moederdag kado tegoed:P) ik zo van ja ja is goed :grin::grin: dat maakt eme dag dus echt super Xtc slikken met men ma :grin:... maarja ik ging dus weer aan de teek zitten .., er was dus zo een meid die ik wel leuk vond.., maar die was met een andere bezig en ik was best jaloers... maar ik wou niet dat mijn trip verpest werdt natuurlijk:P.. dus mijn ma meteen zo van sjans ff een beetje met die andere dan maak je die ene ook meteen jaloers... ik zo van ja :grin:.. dus ben een beetje met haar gaan praten enzo:P echt zo een super Geil knap wijf :grin:... maar die ene werdt niet echt jaloers:(.. maarja ik ben nu wel dichter in de buurt gekomen met die lekkere:P... en ik herriner me niet echt super vele meer van de nacht.., behalve dat ik nog nieuwe connecties heb gelegd kwa krijgen van pillen:grin: en dat ik in augustus mee ga naar megarave .., nu nog hopen dat ik binnen kom (ik ben nog niet zo heel oud:P) maar hun zeiden van wel... ik herriner me alleen dat ik nog na 2,5 roze toyota pil + +/- 10 blikjes energy nog best makkelijk in slaap kwam :grin:.., dus de volgende dag stond ik op om half 9... door men broertje... ik d8 van Ahhhhhhhh nu komt de dip zeker... Maar gellukig echt niks van gevoeld :grin:... wat ik wel jammer vond is dat men moeder zei zo van,, nee dat doe ik toch maar niet want ik zag je met die kaken bewegen enzo en dat wil ik liever niet:P.., en ik zo van: ik neem er bijnakort wel nog eens een paar mee mischien dat je je dan bedenkt:P.., maar die nacht nog een paar bier gedronken ,, naar huis gefiets .. nog een paar bier gedronken met men vader .. en toen zat ik hier een trip report te schrijven :grin::grin::grin:(ik ben niet echt meer zo uber nuchter als ik een beetje foute dingen erin heb gezet zeg het ff:P) Maarja Dit was mijn ubergeile tripreport:P... Bijnakort voor de 2nd time maar dan een groter aantal:P ik schrijf dan wel weer een tripreport.... p.s:THNX for reading my tipreport :grin:

Marten!

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Dat is te merken aan je schrijfstijl ja... Probeer volgende keer gewoon te schrijven, dit leest echt niet lekker namelijk.

Fijn dat je het leuk gehad hebt, maar vind je 2,5 pil niet een beetje veel voor een eerste keer?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
nou.. ik was toen ik het topic opende nogal een beetje dronken nu is het wel al wat minder:P
En kwa hoeveelheid... ja ik heb zeker niet teveel gehad... p.s en de volgende keer beloof ik wat netter te schrijven :grin:

Drientje

DF-koning
Worstenjongen zei:
nou.. ik was toen ik het topic opende nogal een beetje dronken nu is het wel al wat minder:P
En kwa hoeveelheid... ja ik heb zeker niet teveel gehad... p.s en de volgende keer beloof ik wat netter te schrijven :grin:

Je nederlands is dramatisch slecht te volgen... Begrijp ik het goed dat je echt gelijk de eerste keer 2,5 pil naar binnen gooit?
Wat voor troosteloze toekomst hebben we, als kinderen zoals jij, nu al niet tevreden zijn met de spullen waar wij onze handen mee vol hadden? En ik voorzie problemen, je brult nu al dat dit helemaal JOU ding is en omdat je allereerste keer meteen een dubbele hoeveelheid betrof, zul je in de toekomst heus niet rustiger aan gaan doen. Waarschijnlijk zul je op die megarave een stuk of 5 pillen wegwerken, want 2,5, dat heb je nu wel weer gezien! En zo gaat het door tot het moment komt dat je serotonine huishouding dusdanig verstoord is dat je chronisch depressief wordt en tegen de depressie nog meer pillen gaat slikken. :xtc:

Ik geef je deze raad, wees zuinig op je lichaam, wees niet te gretig met drugs, ze kunnen prachtig zijn en diepe inzichten geven, maar ze kunnen je, bij misbruik, compleet slopen. Je bent 15, je bent jong, te jong naar mijn idee, maar hoe ik ook lul, luisteren zul je niet. Niet omdat je niet wil, maar soms heb ik het idee dat puber oren gewoon niet kúnnen luisteren. :beer:

Wees voorzichtig met drugs, dat is het enige wat ik over wil brengen, er komt een punt namelijk dat de drugs tot leven komt, een eigen stemmetje krijgt, en je roept. Geef je gehoor aan het stemmetje dan krijgt het op een gegeven moment ook handjes. Mocht je niet meer willen luisteren, dan trekt het je toch mee. En geloof me, verslaafde mensen zijn de meest hulpeloze stumpers die er zijn, ze willen wel, oh ja, wat willen ze graag van die zooi af, maar die handjes hebben je in hun macht, en je hebt heel wat lef en kracht nodig om nee te zeggen, en nee te blijven zeggen. Uiteindelijk trek je altijd aan het kortste eind met drugsmisbruik.

XTC is gemaakt om 3-4 keer in het jaar, met fijne warme vrienden, een bijzondere ervaring te hebben en daar spirituele kracht uit te putten voor de maanden erna. Niet om elke week een handvol in je mik te proppen. Je lichaam is een tempel, vereer het en je zult beloond worden.

En nou stop ik met ouwehoeren, zelfs ik wordt de preek een beetje zat! :grin: Ik heb het trouwens over alle drugs, niet specifiek XTC. Alle drugs is gevaarlijk, mits juist gebruikt, met mate...

Ik wens je nog veel tripplezier toe, en als je zuinig bent met jezelf ben je ook blij met jezelf...(eigen ervaring)

X

Drientje

DF-koning
En geef me gelijk het adres van je moeder en je dealer, die verdienen alle twee een enorme schop onder de kont. Dealen aan een minderjarige, vieze uitvreter die hij is. En je moeder krijgt een draai om haar oren omdat ze je hoort te beschermen tegen jezelf, en zoveel van je te houden dat ze eigenlijk ook niet zou willen dat je bezopen bent op je 15e, ze hoort niet mee te doen en aan te moedigen.

Rare wereld leven we tegenwoordig...

SperSIZEboon

Badass junkie
Drientje zei:
En zo gaat het door tot het moment komt dat je serotonine huishouding dusdanig verstoord is dat je chronisch depressief wordt en tegen de depressie nog meer pillen gaat slikken. :xtc:
je kan het ook overdrijven

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
XTC is gemaakt om 3-4 keer in het jaar, met fijne warme vrienden, een bijzondere ervaring te hebben en daar spirituele kracht uit te putten voor de maanden erna. Niet om elke week een handvol in je mik te proppen. Je lichaam is een tempel, vereer het en je zult beloond worden.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
nou... jullie hebben toch best wel gelijk....

mijn moeder vindt het ook heel erg neem dat maar van mij aan... En ze weet dat ze er niks tegen kan doen.. En ik doe het wel met mate ik ga het heus niet elke week doen.. En ik heb die 2,5 pillen niet in een keer naar binneggooit.. Trouwens..,

Grtzz :grin: X

P.S: Men dealer is ook 15 xD

Drientje

DF-koning
SperSIZEboon zei:
Drientje zei:
En zo gaat het door tot het moment komt dat je serotonine huishouding dusdanig verstoord is dat je chronisch depressief wordt en tegen de depressie nog meer pillen gaat slikken. :xtc:
je kan het ook overdrijven

Ik heb het overdrijven tot kunst verheven, wist je dat nog niet? :grin: . Ja, ik noemde wel de meest extreme uitersten, maar je kunt beter dat zeggen dan dat het allemaal wel mee zal vallen. Misschien is hij zo wijs om het echt rustig aan te doen, ik hoop het voor hem, heeft ie ook veel langer plezier van een gezond lichaam en een gezonde geest...

X

je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..

Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate :rock: :stoned:

btw... wat bedoel je met geexplored?: :confused: :mrgreen:

gr spacey tarzan and jane :stoned:

982

Bewuste gebruiker
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....

Jezus! wat zijn jullie dan een stel sjonnies

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
982 zei:
Ik vind je nu al een kneus... kom uit de waan dat je stoer bent als je drank/drugs hebt gehad.
Verder vind ik je ouders maar onverantwoord en geloof ik een deel van je verhaal niet, als alles wel waar is....

Hmmm je hebt mischien gelijk... maar aub geloof me ik probeer niet stoer over te komen.. en alles van het verhaal is waar.. en ik ben niet zo een sjonnie die zo zegt van ik heb drugs gebruikt nou ben ik stoer bla bla nee ik doe het voor mezelf niet voor andere... en waarom ik al zo jong ben begonnen... ik ben gewoon een nieuwschiere klootzak kan ik ook niks aan doen en men moeder vindt het eigenlijk heel minder dat ik drugs gebruik// men stiefvader en vader vermoorden me als ze erachter komen dus ja.. ik gebruik wel met mate want anders gaat het slecht jullie zijn veel meer ervaard... dus ik geloof jullie eerder dan mezelf :wink: toch bedankt voor het advies en vind me aub geen kneus:(
(en met alchohol ben ik gestopt:grin: heb ik toch nog 1 goeie keus gemaakt)

p.s: ik heb deze report geschreven toen ik een beetje dronken was dus daarom komt hij zo stoer/blij over:P van alchohol wordt ik best een blij/agresief/geil/alles figuur dus is maar beter dat ik ermee ben gestopt :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
vierdeman4 zei:
je bent inderdaad erg jong om drugs te gebruiken...
gelukkig ben ik niet 1 van je ouders dus ga ik je niet vertellen wat je wel en wat je niet moet doen..

Alleen als ik jou was zou ik wel een klein beetje uitkijken met de hoeveelheid pillen die je gebruikt ,zoals al wordt gezegd ... want je bent inderdaad nog jong en het zou erg jammer zijn als je nooit meer vrolijk kunt zijn o.i.d..... verder wens ik je veel spaceplezier toe maar gebruik wel met mate :rock: :stoned:

btw... wat bedoel je met geexplored?: :confused: :mrgreen:

gr spacey tarzan and jane :stoned:

meer ondekken:P

Rubenn

Newbie
982 zei:

I Agree :)

Debris

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.

Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Worstenjongen zei:
*Een hoop zever*
Mannen gelijk gij kunnen beter van drugs afblijven!
Ge zult er in no-time aanhangen, en problemen krijgen op school, met de flikken, met je vrienden,... School niet kunnen afmaken, geen diploma, geen baan kunnen krijgen. De rest van uw leven niet rond kunnen komen omdat ge nu een paar jaartjes wilt spacen.
Ik heb er al enkele ten onder zien gaan (en die begonnen dan rond hun 18e pas)...

Ik heb al meerdere van 14/15 drugs (voornamelijk pillen) zien pakken, en nog nooit iemand zo roekeloos zien pakken als gij. Volgens mij weet ge nog niet eens wat er in die dingen zit... Ge pakt gwn maar wat en ziet het effect wel.

Ik was ook nieuwsgierig, en toch heb ik zeker 1.5jaar gewacht. Daarvan ging ik 1 jaar niet naar school, waardoor mijn vriendengroep op gegeven moment alleen nog maar uit weekendjunkies bestond. En toch als enigste nuchter gebleven, omdat ik wist dat ik niet genoeg kennis en doorzettingsvermogen had.

Daarnaast, kunt ge beter wat meer informeren als ge iets wilt proberen. Aangezien ge met pillen beter kunt paffen dan alcohol.

Nu kom ik hysterisch over enz, maar denk toch een beetje na. Ik erger mij kapot aan mensen die afkomen "YOOO!! 5 pillen binnen! ik ben zo stoer!!".
1. Pillen zijn niet stoer.
2. Dat zijn dan wel erg slechte pillen.

Btw:
Beginnen met 2.5?!?! Ik weet niet hoe slecht die zijn, maar ik zat al half te flashen op 2.5 dubbele mitsu's.

Rustig Rustig ik weet wel wanneer ik moet stoppen..,

Ik heb een vriendin.. En ze wil da tik het niet doe dus ok...

Dan doe ik het niet ^^, moeilijk he

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
psychopsychedelic zei:
hmm ik heb een vage indruk dat je egt kut pillen hebt geslikt, ik was ook 15 m'n eerste x, ik nam 1 geel xje, en die avond vergeet ik m'n leven niet meer, als ik er toen 2,5 had gepakt was ik denk ik egt dood gegaan ofzo:P maargoed, verder vind ik het inderdaat erg lastig om te lezen, ik zou hem overnieuw typen ofzo :wink:

je zij dat je was gestopt met alcohol??
je mag het nog niet eens kopen en je bent er nu al mee gestopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik hoor je over 10 jaar nog wel eens :wink:

Ja ik zie heel wat ouder uit zeggen de meeste ik krijg het wel mee hoowr :grin:

En men ouders hebben een eigen café :)

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Oke Oke:P
Ik wil niet de flamer uithangen maar dit verhaal klinkt mij een beetje onrealistisch in de oren. Vooral omdat een beetje normale moeder niet zo reageren op jou manier van gedragen. Maargoed dat kan natuurlijk ook aan mijn moeder liggen.

Hagelkaas

Newbie
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!

CHIASME

Belezen gebruiker
Hagelkaas zei:
Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent :wink:

Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript.

Succes!

Als je E normaal gebruikt is het geen troep hoor :) Alcohol is troep.

J86

Bewuste gebruiker
euhm oud topic?...

Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...

In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft

StarGuitar*

Experimenterende gebruiker
J86 zei:
euhm oud topic?...

Enne je moet niet XTC de schuld geven voor je eigen gebrek aan discipline...

In feite is alles troep waar je maar teveel van neemt, water bijvoorbeeld -_-
Wereldwijd gezien is alcohol een stuk erger dan MDMA wat dat betreft

+1

Milos

Belezen gebruiker
inderdaad je schrijfstijl..
& is 10 energy drankjes niet erover? kan je lichaam dit wel aan?

smokeboy

Experimenterende gebruiker
jazeker kan je lichaam dat aan. ik heb een lange tijd elke dag 1- blikjes gedronken. smiddags 5 en savonds 5... dus het kan:P

dollegekske

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
En geef me gelijk het adres van je moeder en je dealer, die verdienen alle twee een enorme schop onder de kont. Dealen aan een minderjarige, vieze uitvreter die hij is. En je moeder krijgt een draai om haar oren omdat ze je hoort te beschermen tegen jezelf, en zoveel van je te houden dat ze eigenlijk ook niet zou willen dat je bezopen bent op je 15e, ze hoort niet mee te doen en aan te moedigen.

pff echt he, lijkt me leuk om een keer te space met moesje maar ja niet op mijn 15e, da moet je doen als je al uit huis bent ofzo, anders krijg je alleen maar gezeik :stoned:

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:

Ga bij het CDA, dan kun je iedereen beschermen tegen drugs! Omdat verbieden betekent dat mensen het niet doen.

:rockband:

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik ben blij dat Dorientje al gepreekt heeft, want anders had ik het wel gedaan :) Dankje :grin:

Er lijkt bij jongeren vaak maar weinig kennis te bestaan over wat drugs met mensen kunnen doen: zuipen op je 15e is ongelooflijke hoeveelheden hersencellen killen, teveel xtc nemen is ook niet echt gezond enz enz. Drugs gebruiken is "chill" maar over de gevolgen wordt maar weinig nagedacht. Dat is tegenwoordig zo, maar dat was vroeger ook al zo. De jeugd overschat altijd haar grenzen...

Ik ben al wat jaren ouder en heb inmiddels veel mensen om mij heen naar de kloten zien gaan door drugs. Vaak erg aardige mensen die in korte tijd veranderden tot schimmen van wie ze ooit waren...

Is dat een reden om geen drugs te gebruiken?
Nee, maar gebruik wel je verstand. Op jonge leeftijd overzie je veel minder de gevolgen en de effecten van drugs zijn ook nog eens veel schadelijker omdat je brains nog niet volgroeid zijn.

Wacht met die flauwekul tot je meerderjarig bent, dan heb je al een hoop gewonnen.

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:

Ga bij het CDA, dan kun je iedereen beschermen tegen drugs! Omdat verbieden betekent dat mensen het niet doen.

:rockband:

Ik ben al bij het CDA. :grin: Mijn volgende stem is voor CD...

DerKaiser

Newbie
Begin altijd maar met 1 pil tegelijk en wacht eerst minimaal anderhalf uur af tot je een volgende pakt en ga zo door als het nodig is.

Anders kan het je echt gebeuren dat na 2 uur ineens 4 pille tegelijk beginne in te slaan.
Vergeet ook niet dat niet alle pille hetzelfde zijn...het kan dat een pil meerdere keren sterker is dan een voorgaande pil ( dus altijd eerst de vorige dosis laten werken voor je er uberhoubt nog iets bijgooit )

Laaste tip....Drugs en alchohol is HEEL gevaarlijk samen

Enyoy

Bovenaan