Worstenjongen
Bewuste gebruiker
Zo Zo mensen ....
-----------------------
Hoeveelheid::
2,5 Roze Toyota pillen
------------------------
Het begon allemaal op een nuchtere dag.., ik lag lekker in men bed.. en toen kreeg ik een telefoontje,, ik d8 ahh k*t wat nu weer .. dus ik opgenomen ,, zegt zo een jongen moest je die dingen nog hebben ik: jaaaa hij zo van ok ben om half 1 bij die plek... ik: okk
Dus ik erheen gegaan de pillen gekocht (3 roze Toyota pillen) Ok.. er was die nacht een feestje van 1 of ander dartclub ding.. dus ik d8 ja is wel leuk om je eerste keer mee te doen. ik w8en en w8en dat dat die ene vrouw me kwam ophalen en mee naar het café nam... dus om half 9 kwam ze eindelijk.. ik zo van pffffffffff heeft lekker lang geduurd (ik d8 dat ze om half 7 kwam) dus wij naar het cafe ik als eerst ff een beetje geexplored... ik ff snel naar boven geglipt
ff snel een pilletje geslikt zonder dat iemand het zag (in de keuken nog wel:P) dus ik d8 ga weer ff het cafe in... lekker chillen ,, FF een slush puppie gezopen..,, en een paar energy's het was alweer een uur verder... ik d8 van ahhhhhhh ik voel nog niks.... dus ik nog een halve geslikt,, ff w8en (een kwartier) en toen d8 ik van aah wat f*ckt mij het:P dus ook nog die andere halve geslikt:P... En na een half uur d8 ik van DIT KAN NIET (nog altijd niks gevoeld) en toen d8 ik van hoe liet je die speed ook alweer werken de eerste keer... en toen d8 ik : ALCHOHOL!!! en toen pakte ik een flugel... ne zoop die ZSM op en toen d8 ik ja!!! dit is de shit het sloeg meteen binnen ahhhh heerlijk dat gevoel zooo uber !!!!! ik d8 meteen XTC is da drug... Ik dus nog een beetje aan de teek gezeten.. beetje met men moeder gel*ld... en toen was ik zo dom te zeggen zo van:: zie je niks aan men ogen (men pupillen waren best groot btw:P) en zei zo van ja!!! en ik ja heb een pilletje gehad:P zei zo van neeeeeeeeeeeee ,,wat doe je nou ,,bla bla ik meteen zo van grapje grapje.... je weet toch dat heb ik altijd als ik een beetje alchohol op heb zei zo van ok ok.... en dus ongv een half uur later ga ik weeer bij haar staan zegt ze zo van.. eey zoon euhmmm ik wil toch wel eens weten hoe dat voelt... ik zo hoe wat voelt..? zei zo van een pilletje ik haha ok dan:P.. zei zo van je weet dus al wat ik voor moederdag wil.., toen maakte ze zo een rare vorm:P (ze heeft nog een moederdag kado tegoed:P) ik zo van ja ja is goed 
dat maakt eme dag dus echt super Xtc slikken met men ma
... maarja ik ging dus weer aan de teek zitten .., er was dus zo een meid die ik wel leuk vond.., maar die was met een andere bezig en ik was best jaloers... maar ik wou niet dat mijn trip verpest werdt natuurlijk:P.. dus mijn ma meteen zo van sjans ff een beetje met die andere dan maak je die ene ook meteen jaloers... ik zo van ja
.. dus ben een beetje met haar gaan praten enzo:P echt zo een super Geil knap wijf
... maar die ene werdt niet echt jaloers
.. maarja ik ben nu wel dichter in de buurt gekomen met die lekkere:P... en ik herriner me niet echt super vele meer van de nacht.., behalve dat ik nog nieuwe connecties heb gelegd kwa krijgen van pillen
en dat ik in augustus mee ga naar megarave .., nu nog hopen dat ik binnen kom (ik ben nog niet zo heel oud:P) maar hun zeiden van wel... ik herriner me alleen dat ik nog na 2,5 roze toyota pil + +/- 10 blikjes energy nog best makkelijk in slaap kwam
.., dus de volgende dag stond ik op om half 9... door men broertje... ik d8 van Ahhhhhhhh nu komt de dip zeker... Maar gellukig echt niks van gevoeld
... wat ik wel jammer vond is dat men moeder zei zo van,, nee dat doe ik toch maar niet want ik zag je met die kaken bewegen enzo en dat wil ik liever niet:P.., en ik zo van: ik neem er bijnakort wel nog eens een paar mee mischien dat je je dan bedenkt:P.., maar die nacht nog een paar bier gedronken ,, naar huis gefiets .. nog een paar bier gedronken met men vader .. en toen zat ik hier een trip report te schrijven 

(ik ben niet echt meer zo uber nuchter als ik een beetje foute dingen erin heb gezet zeg het ff:P) Maarja Dit was mijn ubergeile tripreport:P... Bijnakort voor de 2nd time maar dan een groter aantal:P ik schrijf dan wel weer een tripreport.... p.s:THNX for reading my tipreport 
-----------------------
Hoeveelheid::
2,5 Roze Toyota pillen
------------------------
Het begon allemaal op een nuchtere dag.., ik lag lekker in men bed.. en toen kreeg ik een telefoontje,, ik d8 ahh k*t wat nu weer .. dus ik opgenomen ,, zegt zo een jongen moest je die dingen nog hebben ik: jaaaa hij zo van ok ben om half 1 bij die plek... ik: okk
Dus ik erheen gegaan de pillen gekocht (3 roze Toyota pillen) Ok.. er was die nacht een feestje van 1 of ander dartclub ding.. dus ik d8 ja is wel leuk om je eerste keer mee te doen. ik w8en en w8en dat dat die ene vrouw me kwam ophalen en mee naar het café nam... dus om half 9 kwam ze eindelijk.. ik zo van pffffffffff heeft lekker lang geduurd (ik d8 dat ze om half 7 kwam) dus wij naar het cafe ik als eerst ff een beetje geexplored... ik ff snel naar boven geglipt