BacingsPen
Badass junkie
mmm paddestoeletjes, die wil ik ook wel 

Blaatkip zei:waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.
ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel
Blaatkip zei:waarop school, in de pauze
wanneerpaar maanden geleden
waaromgewoon uitproberen
welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag
wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend.
ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel

Freaky high zei:ik denk dat hij daarmee bedoeld dat ze gewoon naar de wiet roken uit hun bek Déétj![]()
Blaatkip zei:ja dat bedoelik inderdaad
sorry voor onduidelijkheid
ligt eigentlijk ook aan mijn domheidOmdat men daar kennismaakt met wiet zelf via vrienden ofwel in je eigen woonwijk. ;Pmathijs zei:Waarom rookt iedereen zijn eerste joint op school :P
Is toch helemaal niet relaxed!
daarna met mn Ex-vriend, ik wist niet of ik het nog een keer wou proberen, hij had alleen nog een oude joint . Toen het al te laat was om een nieuwe te halen, alles was dicht, dacht ik ach waarom niet en wou het proberen.. en wéér niks, maar mn ex werd ook niet stoned.. lag dus aan de joint. Toen het uitging, dacht ik ik wil het nog een keer proberen, en nu een goede. Toen ben ik met een vriend van me in een speeltuintje gaan zitten, het was mooi weer, op de schommel, allemaal kleine kindjes om ons heen die niks doorhadden. ik had wel lol maar voelde me niet echt heel erg stoned.. jezus wil het nooit lukken ofzo dacht ik .. en nu met mn Vriend, en vrienden van hem was ik in de stad. een vriend had een joint meegenomen. Toen zijn we buiten ergens gaan staan en ik nam een stuk of 4 hijzen. Ik vernam nog niet veel. toen gaf hij me een shotje, ik had gééén idee wat het was, wist ik veel. Nog merkte ik niks , noh doe er nog maar een, dus weer een dikke shot. En toen kwam het ineenkeer in 1 klap .. echt vet raar voelde ik me .. benauwd, maar ook weer beetje zweverig, mn armen en benen voelden heel zwaar, heel apart. ik heb de hele avond op de WC gezeten en kon geen mens om me heen zien want ik had echt het idee dat ik ieder moment kon kotsen. Toen we thuis waren heb ik dta ook gedaan, daarna voelde ik me weer kiplekker. Vervolgens heb ik vaker een joint geprobeerd en nu vind ik het echt leuk voor af en toe, ik merk het nu wel, ik weet hoe het voelt, en het is soms gewoon ff heerlijk 
de eerste trek was van WOOOW, ik kreeg een klap tege men kop en heb me de rest van de dag zalig gevoeld, nu en dan e beetje slecht gegaan, ma nadak zo'n goeie smos naar binne had gespeeld had ik me wel kunne inhoudeSnackbek zei:Mijn eerste joint was thuis
maar we hadden niets alleen wiet![]()
dus hadden we van een soepblik en nog wat troep een waterpijp gemaakt echt geweldig die tijd![]()
.

Maarja wij dus naar een speeltuintje gaan. En ja daar begonnen we te blowen. Ik moest ontzettend hard hoesten, had namelijk nog nooit sigaretten gerookt (nu nog steeds niet ^^) En uiteindelijk voelde ik me alleen ligt in mijn hoofd maar daar bleef het bij.
Nouja toen dat eenmaal was gebeurd kreeg ik een klein beetje paniek. Dat kwam doordat het iets te erg insloeg bij mij. Het leek net alsof ik in de grond werd getrokken. En dan voelde ik van die tintels/geruis in mijn lijf wat steeds meer bleek te worden. Maarja na de hand kon ik er toch wel om rlxen. Ik was helemaal in mijn eigen gedachte en eigen wereld. als ik mijn hoofd draaide leken de bewegingen door een camera te zijn opgemonen. Ook als ik naar iets zat te staren vervormden dat in allerlei dingen. En ik had ook mijn Mp3 speler bij. En de muziek klonk echt prachtig. Was echt een geweldig ervaring!