Eerste keer stoned of eerste keer blowen? Eerste keer blowen dus...
Dat is alweer ongeveer 4 jaar geleden. Het was de 2e of 3e week van september en het was ontzettend mooi weer buiten. Mijn beste vriend vroeg me al vaker of ik een keer wilde mee doen, en die bewuste dag (Ik meen dat het maandag was.) zei ik ja... Verder had ik er helemaal niet bij nagedacht dat ik daarna nog naar school moest, maar goed...
Ik vond het blowen zelf helemaal niet zo byzonder, alleen was het niet zo vies als gewoon roken vond ik... Vervolgens liepen we naar school. (pauze was om.) En het enige waar ik aan kond denken was: Shit wat loopt mijn neus ineens als de tering. (heb dat nog steeds vaak, en heb dat dus ook met ephedra

) In de klas onder wiskunde bleek ik heel melig te zijn, ineens kon ik weer lachen om de grapjes van een vriend van me. (is nogal een komiek, vind zichzelf helemaal geweldig, en vooral ook grappig) Goed, hij was dus helemaal verbaast dat ik er weer om moest lachen en hij ging eerst door met grapjes maken, maar merkte vervolgens op dat ik wel heel melig was...
Ik vond het allemaal wel best, ik voelde me gewoon normaal, en was gewoon lekker aan het lachen... Verder niets!
Toen ik daarna ook nog muziek heb gehad (kan ik me niet zoveel meer van herinneren.) vroeg degene die de joint voor ons had gedraaid of ik hem nog goed voelde. Ik heb ff heel serieus met hem staan praten, maar ik voelde er serieus helemaal NIETS van!
Naja, dat was de eerste keer dus :P Eerste keer stoned is weer een heeeeeeeeeeeel ander verhaal