°Jouw eerste joint°

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yoooo iedereen

ben wel eens geintreseert in jullie antwoord op de volgende vraag:

Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie - heb jij jouw eerste joint gerookt?
en hoe het afliep.

lijkt me duidelijk :mrgreen:

grtz..

Freaky high

Bewuste gebruiker
yooooo Déétn!
hier je blowhomie!! mijn eerste joint... mmmmmmmmmmmm (klinkt als muziek in mijn oren :P )
Waar: Speelplein Noorduinen in Koksijde
Wanneer: ongeveer 1 jaar geleden
Waarom: cause i felt like it... :mrgreen:
Omstandigheden: zonnetje, domme kinderen die spelen die zorgden voor de lachkicks, vrienden die niet durvden te blowen van onze 'first joint', zalige sfeer,...
Met Wie: Déétn (Me~plante~is~me~moat) en een paar vrienden die toekeken.

de aromas waren bij onze eerste joint het sterkst, onze keel deed verschrikkelijk veel pijn, we moesten met alles lachen, die dag zal ik nooit vergeten, door die dag zijn wij blowhomies geworden!!!! kwil je nooit meer kwijt Déétju!! best friends for life!!

caatje

Badass junkie
mijn eerste joint was niet zo spectaculair, Ik was samen met Astrid (toen een vriendinnetje) op de kermis waar we een bekende tegen kwamen die een jointje aan het roken was. We mochten mee roken en dat was mijn eerste keer. Ik wist niet goed wat te verwachten, moest wel lachen en voelde me happy. Vanaf die eerste keer ben ik gaan experimenteren met jointjes; veel wiet, veel hasj, minder wiet, minder hasj, mixen enzzzz

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Met mijn broertje en mijn moeder, bij ons thuis. Ik rookte normaal ook niet, dus die eerste hijsjes waren niet goed over mijn longen. Ik had wel last van mijn keel. Mijn moeder werd helemaal misselijk, en mijn broertje was ook niet helemaal lekker.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
was 2 jaar geleden in de zomer :)
we waren in het park, het zonnetje scheen, lekker warm, kortom prachtig weer :)
kon zelf niet rollen dus er was iemand van de klas bij die 2 lekkere joints voor me rolde :grin:
pafte ze alletwee op :stoned: en was echt zo stoned :stoned: !
ik wist dat ik wakker was, maar het leek toch dat ik aan het dromen was :grin: :smoke: ...

Imke

Badass junkie
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:

Freaky high

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:
woon jij in de panne Saivy? ik woon in oostduinkerke :wave: niet ver van de panne

Imke

Badass junkie
Freaky high zei:
Saivy zei:
woon jij in de panne Saivy? ik woon in oostduinkerke :wave: niet ver van de panne

Ja ik woon daar.. yeah nog één van aan de zee.. go odk go!!! :mrgreen: :mrgreen:

Freaky high

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Freaky high zei:
Saivy zei:

Ja ik woon daar.. yeah nog één van aan de zee.. go odk go!!! :mrgreen: :mrgreen:
wat is je echte naam? waar woon je precies in de panne? ik ben Kevin Lammertijn, woon in Polderstraat nr. 105, ik ga naar school in het Annuntiata Instituut in Veurne

Imke

Badass junkie
onee ocharme gie, het annuntiatia instituut.. tsss.. mn naam zeg ik liever hier niet :wink: , maar kwoon eigenlijk in adinkerke maar das tzelfde eh :wave: :wave:

minn

Badass junkie
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)

Imke

Badass junkie
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:

minn

Badass junkie
Saivy zei:
minn zei:

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:

Mindless1985

Badass junkie
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:

Imke

Badass junkie
Dzy zei:
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:

whahahahahahahahah

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:

hihi :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Dat was alweer 10 jaar geleden... :smoke:

Ik ging in m'n uppie vlakbij het ouderlijk huis in een park zitten, op een bankje. Daar kwam altijd zo'n hanggroepje zitten. Maar deze keer was er nog niemand.
Tot een jongen van dat groepje aan kwam en naast mij kwam zitten met een joint. Ik vond die jongen toen héél leuk en vond het wel stoer dat ie naast mij kwam zitten en die joint paste.
Hij vroeg: heb je al vaker geblowd? Dus ikke: Ja hoor.. :grin:
Was niet waar haha.
Dus toen blowde ik mee met hem.
Ik voelde er in het begin weinig van op een droge bek na dan.
Maar toen we opstonden en die jongen voorstelde om naar het garagepleintje te gaan en daar te gaan voetballen, toen sloeg ie wel in.
Ik kon geen bal raken en werd al na een paar minuten moe van het voetballen. :grin:

Wat een jeugdsentiment haha. Zou dat moment nog wel een keer over willen doen.
Daarna had ik de smaak goed te pakken en volgde de rest. Haha. De interesse was er toch al.

lot

Badass junkie
mijn eerste joint: zo'n anderhalf jaar geleje
waar? op het basketbal veldje achter school
met wie? 2 vriendinnen
onder welke omstandigheden? het was een lekker weertje heel chill

verder verloop: we hadden daarna een duits film wehehe
was leuk :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
m'n eerste joint is 4-5jaar geleden, bij een maat die alleen thuis was in z'n tuin met 3andere vrienden en 2 die het al gedaan hadden
2joints gesmoord die avond en heeeeeeel de avond hebben we lachkicks gehad en naar films gekeken

A

Anonymous

Gast
Dat was toen ik 15 was, iig na een schoolvakantie.
Hoe ik aan die joint was gekomen is ook nog een lang verhaal, ik zal daar maar mee beginnen.

Mijn broer doet wel eens mee aan darttoernooien, en op het einde van een toernooi ging ik naar de wc, en er lag een (open) pakje sigaretten met inhoud. Dus ik pak em en kijk er in. inhoud: stuk of 10 sigaretten, een joint en een coole aansteker.

Ik wist instinctief dat dat een joint was, het er nooit een eerder gezien maar dit was het!

Eerstvolgende schooldag fietsten we met zn 3en naar school, en ik zei dat ik een joint had. 10 minuten later in een parkje gingen we em roken.
Allemaal vet hoesten en proesten. Wat halverwege de joint omsloeg in belachelijk veel gelach. Ik keek hoe laat het was, en schiet in de lach.

Ze vroegen me wat er aan de hand is, en ik zei dat we een kwartier te laat waren, toen besloten we maar de les te 'missen' om lekker stoned in het park te blijven.

Eerstvolgende les kwamen we aan, nog steeds knetter stoned. We hadden trouwens duits, en moesten lachen om elk raar woord wat voorbijkwam.

Ik zal het nooit vergeten.

matthijs

Badass junkie
De eerste keer was met wat vrienden. Ik zal een jaar of 13 zijn geweest. Ik kon alleen nog niet echt roken dus ik voelde er praktisch niets van omdat ik niet goed inhaleerde.
De eerste keer dat ik wat voelde was een week ofzo later bij een vriend thuis. Austin Powers 2 gekeken :P

Mac...

Badass junkie
Weet niet meer precies hoe oed ik was, ik gok een jaartje of 12, was net een jaartje eerder begonnen met roken. Ik zat toendertijd bij het rode kruis en was sowieso al geïnteresseerd in het blowen, wilde het iig wel eens gedaan hebben. Nja wat andere mensen die erbij zaten deden het wel eens geregeld en heb toen samen met hun mijn eerste joint gerookt. sow wat was ik gaar. Heb toen nog cursus EHBO gehad, maar mijn beeld ging constant van links naar rechts, iets wat ik verder alleen later nog maar met GHB heb meegemaakt. Vond het toen nog niet zo lekker, mja dat vind ik nog steeds niet zo ontzettend, vind het wel lekker om te blowen, maar echt zo heel erg veel meerwaarde heeft het nog steeds niet voor me.

BacingsPen

Badass junkie
Eerste keer stoned of eerste keer blowen? Eerste keer blowen dus...

Dat is alweer ongeveer 4 jaar geleden. Het was de 2e of 3e week van september en het was ontzettend mooi weer buiten. Mijn beste vriend vroeg me al vaker of ik een keer wilde mee doen, en die bewuste dag (Ik meen dat het maandag was.) zei ik ja... Verder had ik er helemaal niet bij nagedacht dat ik daarna nog naar school moest, maar goed...

Ik vond het blowen zelf helemaal niet zo byzonder, alleen was het niet zo vies als gewoon roken vond ik... Vervolgens liepen we naar school. (pauze was om.) En het enige waar ik aan kond denken was: Shit wat loopt mijn neus ineens als de tering. (heb dat nog steeds vaak, en heb dat dus ook met ephedra :grin: ) In de klas onder wiskunde bleek ik heel melig te zijn, ineens kon ik weer lachen om de grapjes van een vriend van me. (is nogal een komiek, vind zichzelf helemaal geweldig, en vooral ook grappig) Goed, hij was dus helemaal verbaast dat ik er weer om moest lachen en hij ging eerst door met grapjes maken, maar merkte vervolgens op dat ik wel heel melig was...

Ik vond het allemaal wel best, ik voelde me gewoon normaal, en was gewoon lekker aan het lachen... Verder niets!

Toen ik daarna ook nog muziek heb gehad (kan ik me niet zoveel meer van herinneren.) vroeg degene die de joint voor ons had gedraaid of ik hem nog goed voelde. Ik heb ff heel serieus met hem staan praten, maar ik voelde er serieus helemaal NIETS van!

Naja, dat was de eerste keer dus :P Eerste keer stoned is weer een heeeeeeeeeeeel ander verhaal :grin:

BacingsPen

Badass junkie
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

Maarja, eerste keer blowen was eigenlijk geen reet aan :beer:
:smoke: :stoned: :hearteyes:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
mmm, als je stoned bent moeten de verhalen over de eerste keer echt gewoon 'ineens' in je opkomen :grin: Dus dat 'probleempje' heb ik nu :P

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:

Haze

Bewuste gebruiker
Mijn eerste joint vond ik best kut, in de 35 graden zon en mega-ziek, koppijn misselijkheid enz. Mja, de 2e was dan weer wel leuk. Maar het ging ongeveer zo:

Ik was al nieuwschierig naar blowen en ik na school met wat "vrienden"( ik wilde gewoon graag blowen, hun hadden wiet, ja ik ben ook zo geweest) na een meertje in de buurt van de school. Echt een vadsige joint draaide die gast. Ik vet stoer die halve joint er door heen hijsen en dood dat ik ging joh. Bahbah, ik zei tegen mezelf: ik blow nooit meer, dat is niet gelukt:P

BacingsPen

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
SpacingBen zei:

daar heb ik respect en begrip voor :mrgreen:

:grin:

mooi :)

gewoon regelmatig helpen herinneren dat je nog een verhaal van me tegoed hebt :wink:

Dags

Bewuste gebruiker
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt

BacingsPen

Badass junkie
Dags zei:
Waar: in een bosje langs het spoor
Wanneer: 7 jaar geleden
Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
Met wie?: Renato
en?: niks gemerkt

whahah, net zoals spuiten en slikken mij van sommige drugs OVERTUIGT dus :P

tssssss, en dan maar blijven zeggen dat drugs slecht zijn en that's it...

Zonder drugs hadden we misschien wel nooit leren praten :grin:

flololo

Newbie
1st joint

mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?
:stoned:

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....

BacingsPen

Badass junkie
LeftBehind zei:
okeej....bijna een jaar geleden denk ik zo....
ik was best wel zo'n zielig pubertje, dus ik spijbelde van gym, want daar ben ik slecht in, en och, iedereen had toch zo'n hekel aan me enzo -_-
njaa, de joint had ik van iemand gekregen, maar ben wel alleen gaan blowen, gewoon ergens op een plekje bij t spoor bosjes ofzo waar ik me altijd verstopte :tearsofjoy: en ik voelde er geen hol van. Ik was alleen een heeeel klein beetje duizelig...njaa...stom dus :P ik voelde me al kut die dag....

mmmz en nu?

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Re: 1st joint

flololo zei:
mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld

Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?

tips, uhm.. niet te veel blowen in 1 keer en nerveus zijn is niet goed. rustig en op je gemak, zo moet het.

lot

Badass junkie
Re: 1st joint

flololo zei:

ga vooral niet van te voren tegen jeezlf zeggen van: ohnee straks ga ik weer bad onee ik vinnet eng.. help geen meter en kan je normaal typen?

zovan: de eeruh keer weet uk nog goewd leest voor mij niet erg prettig :)

Bovenaan