Zyprexa met speed

nito98

Belezen gebruiker
Ik ken iemand die pakt iedere avond 40 mg Zyprexa.
Wij willen samen een keer speed gebruiken.
Nu is onze vraag hoe kunnen we dat het beste doen en wat zijn de risico's ??
Moet hij eerst een avond van te voren stoppen met zyprexa of wat?
En wat het beste te doen als het toch mis gaat hebben ook lorazepam 2,5 mg, diazepam 10 en oxazepam 10 mg in huis voor een bad trip.
Graag serieuze aantwoorden en tips

Alvast bedankt :wave:

Flameon

Badass junkie
Medicatie en drugs combineren is eigenlijk nooit goed. Een avond vantevoren geen zyprexa innemen is nutteloos, het zit namelijk in je bloed spiegel. Iemand met zyprexa krijgt het niet voor niks dus ik zou adviseren om nooit te stoppen of om het te combineren met pep.
Doet degene het toch .... 5 mg lorazepam, maar dat wilt niet zeggen dat hij de dag erna vrolijk op staat.

Gegroet
Flameon
Verpleegkundige verslavingszorg :wink:

nito98

Belezen gebruiker
Dus naar de avond speed 5mg lorazepam om te slapen. Geen oxazepam ofzo erbij??? En gewoon zyprexa blijven gevbruiken dus......?

Flameon

Badass junkie
NEEEE joh .... als je in een ernstige badtrip raakt en zo gek wordt als een mallemoer!
5 mg lorazepam is zeer veel.
Maar ik lees genoeg ... ga jij je eerst maar ff verdiepen (of julli) in medicatie / drugs voor dat jullie gaan gebruiken. Kennis kan nog wat bij gespijkerd worden denk ik

Flameon

Badass junkie
Als je een week wilt slapen wel ja! :rolleyes:
Pfff nee dus geen 50 mg oxa pakken voor je gaat maffen

Je kan wel medicatie pakken bij een badtrip, dan haalt hij je er tijdelijk ff uit omdat je gaat slapen maar het kan erna nog net zo goed fout gaan.

nito98

Belezen gebruiker
Dus gewoon voor het slapen gaan moet hij zijn normaale portie zyprexa pakken en dan afwachten. Maar wat zou hij erbij kunnen nemen als het niet helemaal goed gaat? dat is onze vraag en we weten dat het niet gezond is

Flameon

Badass junkie
Je kan het het beste niet combineren, en al helemaal niet innemen als in je bloed nog pep zit.
Als het helemaal niet goed gaat kun je wat kalmerends nemen (bv lorazepam, werkt best goed). Je zal dan vast wel slapen, maar dat wilt niet zeggen dat je de dag erna vrolijk wakker wordt.

Mijn advies:
Jullie moeten niet gebruiken, jullie lijken je nog niet goed genoeg geinformeerd te hebben over drugs en medicatie. Doe dat eerst eens, erg belangrijk.

nito98

Belezen gebruiker
Daarom hebben we hier de vraag gesteld om te kijken of er mensen zijn die ons advies kunnen geven of ons vermoeden bekrachtigen of ontkennen.

Maar hebben al veel zitte goooglen maar niet super veel wijzer en onze belangrijkste vraag is gewoon wat innemen als het fout gaat ......

nito98

Belezen gebruiker
Wij hebben besloten om de helft Zyprexa in te nemen .......en als het fout gaat 50 tot 80 mg oxazepam te gebruiken en later als het dan nog nodig lijkt 2,5 mg lorazepam.

Flameon

Badass junkie
50 tot 80 mg oxazpem en daar boven op nog eens 2.5 mg lorazapam?
Pffffff don't do that. Jongen je slaapt een week achter elkaar en je krijgt een opdonder van hier tot tokio. Aan de zyprexa zou ik ook niet zelf gaan zitten veranderen.

Maargoed, het is verspilde energie om tegen jou te praten volgens mij :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Hahahahaha,

die snuiven en slikken zichzelf echt de tering in zo.

Beste nito,
neem nooit kalmerende middelen tot voor 12 uur na de laatste innname.
Stel je hebt om 9 uur 's avonds een snuif genomen dan kan je pas 9 uur 's ochtends je oxa's, lorazepammetjes of valium nemen. Anders ga je je lever en hart niet erg blij maken,
en met een zwak hart kan dat echt niet fijn aanvoelen. Vooral niet met hoeveelheden van 50 tot 80 mg oxazepam na de pep...

Je bent zeer onverantwoord bezig!

En iemand met zyprexa kan beter geen speed gebruiken,
en bad trips op speed bestaan niet.

Lees je eens wat meer in!

Klik hier voor al uw pep gerelateerde vragen

acidboy

Badass junkie
nito98 zei:
Wij hebben besloten om de helft Zyprexa in te nemen .......en als het fout gaat 50 tot 80 mg oxazepam te gebruiken en later als het dan nog nodig lijkt 2,5 mg lorazepam.

Zo, dat is niet echt een intelligent plan.

Flameon

Badass junkie
Inderdaad kort en krachtig gezegd Acidboy ... prima!
Zo moet dat ook bij zulke jongens (pubers?) denk ik.
Nou ik hoop niet dat ze het gedaan hebben, anders liggen ze nu vast nog in coma :rock:

Angramar Temenos

Badass junkie
Zyprexa (en speed ook, maar dat weet iedereen wel) moet je in mijn mening sowieso niet willen gebruiken, AP is tyfustroep die je alleen maar psychotischer maakt als je ermee stopt. Flip dan liever, ga 2 maanden in opname en neem therapie, heb je op lange termijn veel meer aan.

40 mg is al ferme dosis... therapeusch is 10 mg de gangbare dosis
en die zyprexa zit tot in je vetreserves dus kan weken maanden duren voor het uit je lichaam is
dus waarom zou je halveren ...

SR

Angramar Temenos

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Speed moet je niet willen gebruiken, net als zyprexa?
Damn wat kraam je bullshit uit.

Nee, dat doe ik niet. Als je je eens inleest in antipsychotica zie je wat voor giftige bagger het is die mensen alleen maar zieker maakt. Volgens mij weet jij veel te weinig van waar de farmaceutische industrie mee bezig is.

Oom Klaas

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Oom Klaas zei:
Speed moet je niet willen gebruiken, net als zyprexa?
Damn wat kraam je bullshit uit.

Nee, dat doe ik niet. Als je je eens inleest in antipsychotica zie je wat voor giftige bagger het is die mensen alleen maar zieker maakt. Volgens mij weet jij veel te weinig van waar de farmaceutische industrie mee bezig is.

Oke, ik zie het als bullshit.
En je maakt een veel te domme aanname over mij op het moment.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
iemand die zyprexa neemt doet dat niet voor niets.
zyprexa is puur vergif; zo iemand moet er zsm vanaf.
je helpt dan zo iemand niet door speed te geven (= tegenovergestelde werking van zyprexa)

alleen een absolute #*****# zou een vriend speed geven als die zyprexa inneemt.

ps 40 mg is errrrg veel.
verdiep je eens in zijn problemen zou ik zeggen.
dat is beter dan alleen drugs gebruiken.

Bovenaan